Inspiracje - Strona 39 z 47 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Jak zwiększyć sprzedaż?

Tytułowe pytanie w środowisku doradców ubezpieczeniowych jest wręcz dylematem egzystencjalnym. Jedni nadal je sobie zadają i próbują znaleźć złoty środek. Inni szukają kogoś w...

Permanentna inwigilacja!

Shoshana Zuboff, profesorka Harvardu, psycholożka społeczna, napisała książkę o świetnym tytule, niedawno wydaną w Polsce, światowy bestseller. I tytuł to prawie tak dobry jak...

Nowy klient w dobie pandemii

Obojętnie, jak duży będziesz miał portfel klientów, i tak cały czas musisz docierać do nowych. To jest droga na szczyt. Czy praca z nowym...

Twarz rekrutera twarzą pracodawcy

Niemal rok temu przyszło nam całkowicie zmienić system swojej pracy. Nie chodzi tu tylko o fundamentalne kwestie związane z przekonwertowaniem procesu sprzedaży czy przeniesieniem...

Z perspektywy właściciela multiagencji

Hal Elrod w swoim Fenomenie dwóch kroków mówi o dwóch płaszczyznach osiągania ponadprzeciętnych wyników. Wystarczy niewzruszona wiara, która pozwoli ci całkowicie przemodelować myślenie, a...

Waga słów, wiedzy i… dobrego wyglądu

Dziś słów kilka o kolejnych działaniach, dzięki którym z dumą mogę powiedzieć, że klienci stanowią centrum, wokół którego kręci się cały mój zawodowy świat....

9 miejsc, w których znajdziesz zamożnych klientów ubezpieczeniowych

Paweł Skotnicki poprosił mnie o przygotowanie specjalnego godzinnego szkolenia dla jego Polskiego Stowarzyszenia Rekomendowanych Doradców Ubezpieczeniowych. Mam tam przekazać inspiracje, otworzyć oczy i sprawić,...

Nie wstydźmy się, że ubezpieczenia to służba

Pani Olu, nie chcę, żeby to głupio zabrzmiało… – mówi do mnie po wywiadzie szef jednej z ogólnopolskich multiagencji. – Ale chcielibyśmy zrobić coś...

Co cię napędza w głębi duszy?

Dzień przed śmiercią mój tata zapytany, jak się czuje, odpowiedział: „świetnie”. Nie kłamał, on po prostu taki był. Potrafił czuć się świetnie w sytuacjach,...

Checklista idealnego posta ubezpieczeniowego na Facebooku

Zastanawiałem się, jak jeszcze mogę pomóc agentom w budowaniu przez nich ich kolejnego niezależnego źródła nowych klientów ubezpieczeniowych, jakim jest Facebook. Większość osób, którym pomagam,...
18,100FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie