Inspiracje - Strona 4 z 86 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

W drodze do ulgi i nadziei

Brak satysfakcji z wykonywanej pracy wpływa nie tylko na los jednostek, ale także na los całych firm. Niezadowolenie pracowników przekłada się bezpośrednio na wydajność,...

Co daje wzięcie udziału w kongresach i seminariach?

Branżowe eventy już dawno przestały być jedynie forum przekazywania wiedzy – jest jej pod dostatkiem w wielu innych źródłach. Czego więc można tu doświadczyć...

Jeszcze więcej prostych technik zamknięcia sprzedaży

Bez zastrzeżeń klienta nie ma prawdziwej sprzedaży. Z drugiej jednak strony wystarczy czasem tylko jedno, które utkwi w jego głowie, i prawdopodobnie uniemożliwi sprzedaż. Gdy...

Camp facilities, czyli zaplecze budowy

W kontekście ubezpieczeń CAR (Construction All Risks) i EAR (Erection All Risks) termin camp facilities odnosi się do infrastruktury i udogodnień dla personelu pracującego...

Świat, jakiego szukałam

Zgodnie z teorią, że przyczynę tego, co się dzieje dziś, poznamy w przyszłości, ogłoszenie w gazecie z października 2002 r. „Firma finansowa zatrudni”, zmieniło...

Dlaczego kandydaci na agentów chcą pozostać anonimowi?

Od ponad roku prowadzę na Facebooku grupę, która łączy osoby szukające pracy w ubezpieczeniach z oferującymi zatrudnienie w tej branży. Nazwa grupy to… uwaga,...

Finanse dla dojrzałych (2)

Seniorzy całkiem nieźle odnajdują się już w cyfrowej rzeczywistości XXI w. To ważne, gdyż właśnie w taki sposób instytucje finansowe zamierzają w przyszłości zdobywać...

Poznaj kolejne proste techniki zamknięcia sprzedaży

Podejmowanie przez klienta decyzji o zakupie ubezpieczenia zawsze jest stresujące, szczególnie jeśli wiąże się z wydaniem dużej ilości pieniędzy. Aby zmniejszyć poziom stresu, możesz...

Spokojnie, to tylko pożary

Ogromne pożary, które trawią gigantyczne obszary lasów i dobytek ludzi, stały się dziś normalnością. Występują na całym świecie. Zniechęcają nawet do wypoczynku w Grecji,...

Poznaj proste techniki zamknięcia sprzedaży

Najlepsi sprzedawcy różnią się od przeciętnych przede wszystkim skutecznością sprzedażową. Umieją doprowadzić klienta do decyzji i zmotywować go do działania. Dla wielu osób finalizacja...
18,055FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie