W drodze do ulgi i nadziei
Brak satysfakcji z wykonywanej pracy wpływa nie tylko na los jednostek, ale także na los całych firm. Niezadowolenie pracowników przekłada się bezpośrednio na wydajność,...
Co daje wzięcie udziału w kongresach i seminariach?
Branżowe eventy już dawno przestały być jedynie forum przekazywania wiedzy – jest jej pod dostatkiem w wielu innych źródłach. Czego więc można tu doświadczyć...
Jeszcze więcej prostych technik zamknięcia sprzedaży
Bez zastrzeżeń klienta nie ma prawdziwej sprzedaży. Z drugiej jednak strony wystarczy czasem tylko jedno, które utkwi w jego głowie, i prawdopodobnie uniemożliwi sprzedaż.
Gdy...
Camp facilities, czyli zaplecze budowy
W kontekście ubezpieczeń CAR (Construction All Risks) i EAR (Erection All Risks) termin camp facilities odnosi się do infrastruktury i udogodnień dla personelu pracującego...
Świat, jakiego szukałam
Zgodnie z teorią, że przyczynę tego, co się dzieje dziś, poznamy w przyszłości, ogłoszenie w gazecie z października 2002 r. „Firma finansowa zatrudni”, zmieniło...
Dlaczego kandydaci na agentów chcą pozostać anonimowi?
Od ponad roku prowadzę na Facebooku grupę, która łączy osoby szukające pracy w ubezpieczeniach z oferującymi zatrudnienie w tej branży. Nazwa grupy to… uwaga,...
Finanse dla dojrzałych (2)
Seniorzy całkiem nieźle odnajdują się już w cyfrowej rzeczywistości XXI w. To ważne, gdyż właśnie w taki sposób instytucje finansowe zamierzają w przyszłości zdobywać...
Poznaj kolejne proste techniki zamknięcia sprzedaży
Podejmowanie przez klienta decyzji o zakupie ubezpieczenia zawsze jest stresujące, szczególnie jeśli wiąże się z wydaniem dużej ilości pieniędzy. Aby zmniejszyć poziom stresu, możesz...
Spokojnie, to tylko pożary
Ogromne pożary, które trawią gigantyczne obszary lasów i dobytek ludzi, stały się dziś normalnością. Występują na całym świecie. Zniechęcają nawet do wypoczynku w Grecji,...
Poznaj proste techniki zamknięcia sprzedaży
Najlepsi sprzedawcy różnią się od przeciętnych przede wszystkim skutecznością sprzedażową. Umieją doprowadzić klienta do decyzji i zmotywować go do działania. Dla wielu osób finalizacja...