Inspiracje - Strona 5 z 47 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Podstępna gościnność

Hospitality industry to typowy potworek, który udaje niewiniątko – wydaje się zrozumiały i łatwy do przetłumaczenia, narzucając skojarzenie z dobrze znanym słowem hospital. Często...

Jak zdobyć przewagę nad konkurencją w sprzedaży

Podstawą sukcesu w sprzedaży jest przyciągnięcie i utrzymanie odpowiedniej liczby klientów. Słowo „odpowiednia” jest subiektywne i jego precyzyjny odpowiednik zależy od twoich oczekiwań i...

Rower i polisa, czyli połączenie idealne

Chociaż do niektórych nacji rozkochanych w jeździe na rowerze Polakom wciąż wiele brakuje, to jednak w ostatnich latach widać, że w Polsce cieszą się...

To nie choroba, lecz nieszczęśliwy wypadek

Kiedy ubezpieczony po ciągu alkoholowym trwającym kilka dni postanowił poddać się leczeniu, udał się do szpitala. Po przyjęciu, w drodze na oddział upadł, uderzył...

Filozofia trzech ról w sprzedaży

Jedną z podstaw sukcesu w sprzedaży jest pozytywne odróżnienie się od swojej konkurencji. Miałem ostatnio rozmowę z klientem, w której klient wskazywał na zagmatwany...

Wygodnie nie zawsze znaczy skutecznie

W świecie, który nieustannie się zmienia, szczególnie w cyfrowej rzeczywistości, branża ubezpieczeniowa stoi przed kolejnym niełatwym zadaniem. Osiągnięcie sukcesu tutaj wymaga więcej niż tylko...

Agent wyłączny a multiagent – konwersja z leada do kalkulacji

Dziś opowiem historię o tym, jak wybór, czy zostaniesz agentem wyłącznym czy multiagentem, wpłynie na to… jak dużo sprzedaż. Ważna informacja na początek –...

Nowe już tu jest. Co na to nasza branża?

To, że „idzie nowe”, wiedzieliśmy od lat. Intensywny rozwój nowoczesnych technologii nie omijał przecież świata ubezpieczeń. Jednak dopiero pandemia i lockdowny, uniemożliwiając spotkania z...

Doświadczenie i świeża krew w MDRT

Aż 80 agentów Allianz Polska spełniło warunki kwalifikacji do MDRT w 2024 r., a 70 z nich już zarejestrowało swoje członkostwo i oficjalnie należy...

Niedoubezpieczył klienta, „bo produkt był zły”

W procesie sprzedaży ubezpieczenia każdy z nas wykonuje analizę potrzeb klienta. Jej część formalna jest zwykle ograniczona do odpowiedzi na kilka przygotowanych pytań i...
18,100FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie