Filmy w branży ubezpieczeniowej, czyli jak efektywnie edukować klientów
W erze cyfrowej transformacji branża ubezpieczeniowa stoi przed wyzwaniem, jak przekazać skomplikowane informacje w sposób, który będzie zarówno angażujący, jak i zrozumiały.
Odpowiedź może tkwić...
Dlaczego nie sprzedajesz
Z tego felietonu dowiesz się, jakich trzech powodów, które dobrze brzmią, używają twoi klienci, aby odmówić zakupu. Dowiesz się też, jaki jest prawdziwy powód...
InterRisk promuje szlachetną ideę krwiodawstwa
InterRisk od wielu lat wspiera działalność Stowarzyszenia Ultrakrew. Od momentu uczestnictwa w pierwszej akcji w 2017 r. spółka zaangażowała się w zbiórki krwi połączone...
Agencja ubezpieczeniowa to nie pizzeria ani pomoc drogowa. A jednak…
Po co agentowi ubezpieczeniowemu Profil Firmy w Google – wizytówka Google? Żeby wyróżnić się spośród konkurencji i potwierdzić swoją markę!
Nie jest tajemnicą, że większość...
Jak korporacyjny ogon merda psem
Dzięki konsolidacji polskiej dystrybucji kolejne multiagencje i kancelarie brokerskie poznają uroki życia z inwestorem. Inwestorzy mają wiele zalet (na przykład pieniądze), ale mają również...
Ćwierć wieku to dopiero początek
To miała być tymczasowa praca na wakacje. Skończyłam egzaminy po pierwszym roku studiów (stosowane nauki społeczne na Uniwersytecie Warszawskim), a mojej mamie, od trzech...
25 lat „Gazety Ubezpieczeniowej”
Sama nie wiem, kiedy to przeleciało. Widzę siebie 25 lat młodszą i prezesa INFOR-u Ryszarda Pieńkowskiego, jak informuje mnie, że będę redaktorką nowego pisma...
Na co zwracać uwagę przy poszukiwaniu kandydatów na agentów
Jak wiemy, każdy menedżer sprzedaży jest odpowiedzialny za wygenerowanie z zespołem określonego wyniku. Dlatego codzienną aktywnością stara się zmotywować członków zespołu do wzmożonej pracy...
Ubezpieczenia jak teoria względności
Chciałbym cię namówić do przemyślenia twojego podejścia do sprzedaży ubezpieczeń. Jako praktyk doradczo-ubezpieczeniowy codziennie doświadczam realnych spotkań z klientami, słucham ich potrzeb i wyjaśniam...
Agenci zmęczeni konsolidacją
Amazon zamknął swoją ubezpieczeniową porównywarkę po 15 miesiącach od uruchomienia, nasz rodzimy Rankomat promuje kredyty i pożyczki, z każdym rokiem rośnie też liczba nieudanych...