Inspiracje - Strona 53 z 100 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Kiedy klient ma pretensje

W branży ubezpieczeniowej narzekanie klienta nie jest rzadkością, wręcz przeciwnie, jest częstsze niż w wielu innych miejscach. Co robisz, kiedy ktoś narzeka? Czy wyjaśniasz...

Ubezpieczeniem AGD po kieszeni staruszka

Przed świętami Bożego Narodzenia jak co roku panuje gorączkowa atmosfera. Handel przeżywa złoty okres, klienci wydają duże pieniądze na prezenty chciane i niechciane, takie...

Weź sprawy w swoje ręce

Planowanie roku to czynność, która jest obecnie odmieniana przez wszystkie przypadki. Niektórzy zaczynają już pod koniec grudnia. Inni robią to na początku roku. Kolejni...

Jak zwiększyć zaangażowanie współpracownika w realizację zadań

Jedno z najczęstszych narzekań menedżerów, jakie słyszę, dotyczy problemu niskiego zaangażowania współpracowników. Osoby zarządzające mają wrażenie, że wszystko jest na ich głowie. Muszą myśleć...

Wyrażam zgodę na udostępnianie dokumentacji medycznej ubezpieczycielowi

Ubezpieczony lub osoba, na rachunek której ma być zawarta umowa ubezpieczenia, upoważnia ubezpieczyciela do zasięgania informacji w placówkach medycznych o stanie zdrowia w przypadku...

Jak pozyskać kluczowego klienta w 7 godzin

W mojej firmie jednym z głównych produktów jest grupowe ubezpieczenie na życie. W poprzednim miejscu pracy, w którym również je oferowaliśmy, sprzedałem sam jedno...

Jakby tu nie zapłacić, a składkę wziąć

W moim poprzednim tekście poruszałem zagadnienie oświadczeń medycznych w deklaracjach do ubezpieczenia grupowego na życie. Jedni ubezpieczyciele biorą klienta tak, jak stoi, inni chcą...

Fakty i mity pozyskiwania klientów online

Dlaczego tak łatwo i szybko w społeczeństwie rozprzestrzeniają się idee typu: inwestuj w Bitcoin, graj na Forex, wejdź do naszej piramidy? Jest to związane...

Wirusowy bestiariusz

I got the poison, I got the remedy, jak śpiewał kiedyś Maxim Reality z grupy The Prodigy. I w sumie miał rację, bo to...

Jak pozyskiwać klientów ubezpieczeniowych w 2023 roku

Zachowania konsumentów się zmieniają. Miejsca w internecie, gdzie klienci ubezpieczeniowi spędzają czas – również. A to o uwagę tych osób walczymy. Najpierw są „publicznością”,...
18,476FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie