Tak działa ubezpieczenie od odprawy pośmiertnej
Osobami uprawnionymi do otrzymania odprawy pośmiertnej w przypadku śmierci pracownika w czasie trwania stosunku pracy lub w czasie pobierania po jego rozwiązaniu zasiłku z...
Polisa bez celu jest bez sensu
Najpierw Covid-19, a teraz wojna tuż przy naszej granicy. Poczucie zagrożenia narasta i co za tym idzie, nasi klienci coraz częściej myślą o ubezpieczeniu...
Dlaczego wstępna klasyfikacja klientów jest ważna
Chyba wszyscy jesteśmy zgodni co do tego, że żyjemy w erze informacji. Dlaczego więc liczni doradcy klienta i agenci nie starają się zdobyć jak...
Ubezpieczyciele znowu z tyłu
Inflacja, koszty kredytów, zawirowania w gospodarce. Dzieje się tak dużo, a ubezpieczyciele mówią tak mało – pisze Wojciech Wężyk, Brandscope.
Branża znowu oddaje pole w...
Pracownicze plany kapitałowe a Covid-19
Pamiętam, jak agenci z nostalgią wspominali czasy wprowadzenia OFE. Temat PPK wywołuje natomiast zupełnie inne emocje – zarówno u samych doradców, jak i w...
Cyberwojny Anonymous
Jeśli ktoś z Państwa nie słyszał do tej pory o grupie Anonymous (pierwsza aktywność datowana jest na 2003 r.), to 24 lutego br. jej...
Misselling kwitnie wiosną, ale przez cały rok też miał się doskonale
Misselling definiowany jest różnie, w literaturze fachowej nazywany jest naruszeniem norm etycznych oraz prawnych, które towarzyszą procesom sprzedażowym, a także świadomym wprowadzaniem klienta w...
Czy analiza potrzeb klienta zawsze odnosi pozytywny skutek?
Często uważa się, że badanie potrzeb klienta pomoże sfinalizować sprzedaż. W końcu klient, który będzie miał poczucie, że doradca interesuje się jego sprawami, powinien...
Sprzedając wszystkim, nie sprzedajesz nikomu
Drogi czytelniku, mam olbrzymi szacunek do pracy agentów/multiagentów, z którymi mam zaszczyt współpracować. A rolą tego tekstu nie jest wyśmiewanie kogokolwiek czy też piętnowanie....
Informacja o produkcie jest decydująca
Firma konsultingowa Deloitte we współpracy z firmą Medallia opublikowała drugą edycję raportu Customer Experience Drivers. W badaniu wzięło udział 7 tys. respondentów z Polski,...