Inspiracje - Strona 6 z 74 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

5 działań wspierających lokalnie promocję agenta

Badania pokazują, że aż 65% Polaków wyszukuje informacji o towarach lub usługach w internecie (GUS). Dlatego digital marketing (marketing internetowy) jest kluczowym elementem promocji...

Autodestrukcja na rynku brokerskim?

Zostałem poproszony przez Aleksandrę Wysocką o napisanie artykułu do „Gazety Ubezpieczeniowej” wydawanej na Kongres Brokerów 2021. Nie jest to proste zadanie. Przecież nie można...

Nie narażaj danych swoich klientów

W dobie cyfryzacji oraz pandemii oszuści internetowi wspinają się na wyżyny, próbując wykraść od ciebie i innych różne dane. Od prostych SMS-ów, które każdy...

Gotowi do startu?

Początek nowego roku to idealny czas na podsumowanie ubiegłorocznych działań. Szczególnie tych, które blokują nas jako agentów w drodze po więcej, oraz tych, które...

25 lat „Gazety Ubezpieczeniowej”

Sama nie wiem, kiedy to przeleciało. Widzę siebie 25 lat młodszą i prezesa INFOR-u Ryszarda Pieńkowskiego, jak informuje mnie, że będę redaktorką nowego pisma...

Fatalities, czyli ofiary śmiertelne

Fatality to słówko, które słusznie kojarzy się z czymś fatalnym, a konkretnie oznacza śmiertelną ofiarę wypadku lub działań wojennych. Podobne do polskiego przymiotnika bywa z...

Jak rozpocząć z klientem rozmowę na temat ubezpieczeń na życie?

Na pytanie zadane w tytule należy odpowiedzieć przewrotnie: nie powinno się od tego tematu rozpoczynać rozmowy. Jeśli agent pracuje w klasyczny sposób, docierając do...

Boimy się, ale czy zapobiegamy?

Różne badania pokazują nasze lęki. Jedne wskazują, że obawiamy się skutków szybko postępujących zmian klimatycznych oraz imigrantów. Nasilenie lęków zwyczajowo łączy się z sympatiami...

W jaki sposób pewna agentka z Lublina sprzedała trzy ubezpieczenia grupowe w pierwszym miesiącu...

Ubezpieczenia grupowe – trend, rozwój, kolejne źródło dochodu, ale jak je skutecznie sprzedać? W głowach wielu multiagentów, którzy zaczynają swoją przygodę z tego typu...

Jak wybrałem program CRM dla multiagencji

W styczniu 2021 r. stanąłem przed dość dziwnym wyzwaniem. Liczba leadów ubezpieczeniowych przychodzących z moich działań marketingowych dla innych agentów była na tyle duża,...
17,641FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie