Inspiracje - Strona 61 z 90 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

O recyklingu treści słów kilka

Tworzenie treści marketingowych to skuteczny sposób na pozyskiwanie klientów online, ale ma jedną wadę – zajmuje mnóstwo czasu. Z ankiety przeprowadzonej w ramach insurketing.pl...

Agent od życia, czyli kto?

Coraz częściej słyszysz o tym, żeby sprzedawać ubezpieczenia na życie. Menedżerowie i towarzystwa ubezpieczeń mocno idą w tym kierunku. „To jest twoja przyszłość”, „nasycaj...

Wiek krytyczny 60+

Korzystam z pakietu medycznego w firmie ubezpieczeniowej, z którą mam przyjemność współpracować. Sięgam po dostępne usługi medyczne w sytuacjach, gdy rzeczywiście jest taka potrzeba....

Uważaj na regułę niedostępności

Reguła niedostępności jest opisywana w psychologii od dawna. Profesor Robert Cialdini włączył ją do swego katalogu reguł wywierania wpływu opisanego w książce Wywieranie wpływu...

50+ przeszkoda czy zaleta? Zawodowa przyszłość Polek z pokolenia silver

Jaka jest Polka po pięćdziesiątce? Jak odbiera siebie i jakie ma priorytety? Obecna sytuacja jasno pokazuje, że jesteśmy zaangażowane, oddane i potrafimy zorganizować się...

Nie czekaj na życie po pandemii, bierz je teraz w swoje ręce

Dwa lata temu, u progu pandemii Covid-19, wydawało się, że klienci oszaleją wręcz na punkcie ubezpieczeń na życie. Jednak z moich osobistych doświadczeń wynika,...

Powody, dla których klienci (nie) kupują grupówki

W opublikowanych po trzech kwartałach 2021 r. danych PIU podała, że Polacy otrzymali w tym czasie ponad 30 mld zł odszkodowań i świadczeń ubezpieczeniowych....

Niezbędne dane dają wartościowe rozwiązania

Z jakiegoś niewyjaśnionego powodu agenci ubezpieczeniowi sami utrudniają sobie pracę. Jadą 40 minut na spotkanie, zadają masę dziwnych pytań, nadużywają gościnności przez dwie godziny,...

Ile assistance damy radę sprzedać, a może jednak trochę ochrony ubezpieczeniowej?

Ten rok rozpoczął się dla nas w Certo Broker wyjątkowo intensywnie i pracowicie, dzięki temu mamy sporo spostrzeżeń dotyczących trendów w grupówkach 2022. Trendy wśród...

Trzy obszary wspierania sprzedaży ubezpieczeń na życie i zdrowie

Ubezpieczenia życiowe i zdrowotne odgrywają coraz większą rolę – rośnie liczba zainteresowanych klientów i przypis ze składki rocznej, imponuje również suma świadczeń wypłaconych z...
18,177FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie