Jak uniknąć porażki rekrutacyjnej
Jednym z ważniejszych parametrów rozwoju firmy ubezpieczeniowej jest wzrost liczby agentów i przedstawicieli sprzedających jej rozwiązania. W większości branż rekrutacją zajmują się działy HR,...
Zawalczmy o wizerunek i autorytet
Rozwijająca się dynamicznie sprzedaż ubezpieczeń za pośrednictwem wielu kanałów dystrybucji pociągnęła za sobą liczne zmiany, których nie da się nie zauważyć. Jedną z nich...
Ciemniejsze strony pracy zdalnej
Praca zdalna miała być antidotum na ograniczenia w wykonywaniu pracy w formie tradycyjnej spowodowane pandemią. Spełniła pokładane w niej nadzieje w znacznym stopniu, zdobyła...
Jak rekrutować nowych agentów do zespołu
W większości firm zajmujących się sprzedażą ubezpieczeń wzrost liczby osób sprzedających jest ważnym parametrem. Niestety nacisk na szybką rekrutację często prowadzi do obniżenia jakości...
Gwarancje płatnicze we współpracy z brokerami?
Od kilku lat brakuje na polskim rynku gwarancji płatniczych oferowanych przez ubezpieczycieli. Ale właśnie rusza akcja informacyjna o możliwości skorzystania z czterech rodzajów gwarancji...
Dbamy o zdrowie na 54%
Od 2020 r. serwis Medonet realizuje projekt o wdzięcznym tytule Narodowy Test Zdrowia Polaków. Jego ukoronowaniem jest raport opisujący nasze społeczeństwo pod kątem zdrowotnym...
Nie malujmy trawy na zielono
Nieśmiało wróciły w naszej branży kongresy sprzedaży. Agenci (legitymujący się paszportem covidowym) spotykają się z ubezpieczycielami i ze sobą, tańczą do rana i zastanawiają...
Proaktywność oznacza oswojenie systematyczności
Nadszedł czas na omówienie drugiego filaru mojej filozofii pracy, którym jest proaktywność. Brzmi dobrze, prawda? Takie już mamy zwariowane czasy, że wszystko, co zawiera...
Polisa z UFK a PIT
Polisy z ubezpieczeniowymi funduszami kapitałowymi są nie lada problemem dla wielu ubezpieczycieli, którzy zmuszeni są uczestniczyć w procesach sądowych wskutek wnoszenia pozwów indywidualnych, ale...
Czy e-mail marketing jeszcze żyje?
Praktycznie każdy z nas wykorzystuje e-maile w swojej pracy. Wysyłamy oferty, kalkulacje, zapytania, przypomnienia do klientów. A co, jeśli powiem ci, że robisz to...