Inspiracje - Strona 62 z 86 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Jak uniknąć porażki rekrutacyjnej

Jednym z ważniejszych parametrów rozwoju firmy ubezpieczeniowej jest wzrost liczby agentów i przedstawicieli sprzedających jej rozwiązania. W większości branż rekrutacją zajmują się działy HR,...

Zawalczmy o wizerunek i autorytet

Rozwijająca się dynamicznie sprzedaż ubezpieczeń za pośrednictwem wielu kanałów dystrybucji pociągnęła za sobą liczne zmiany, których nie da się nie zauważyć. Jedną z nich...

Ciemniejsze strony pracy zdalnej

Praca zdalna miała być antidotum na ograniczenia w wykonywaniu pracy w formie tradycyjnej spowodowane pandemią. Spełniła pokładane w niej nadzieje w znacznym stopniu, zdobyła...

Jak rekrutować nowych agentów do zespołu

W większości firm zajmujących się sprzedażą ubezpieczeń wzrost liczby osób sprzedających jest ważnym parametrem. Niestety nacisk na szybką rekrutację często prowadzi do obniżenia jakości...

Gwarancje płatnicze we współpracy z brokerami?

Od kilku lat brakuje na polskim rynku gwarancji płatniczych oferowanych przez ubezpieczycieli. Ale właśnie rusza akcja informacyjna o możliwości skorzystania z czterech rodzajów gwarancji...

Dbamy o zdrowie na 54%

Od 2020 r. serwis Medonet realizuje projekt o wdzięcznym tytule Narodowy Test Zdrowia Polaków. Jego ukoronowaniem jest raport opisujący nasze społeczeństwo pod kątem zdrowotnym...

Nie malujmy trawy na zielono

Nieśmiało wróciły w naszej branży kongresy sprzedaży. Agenci (legitymujący się paszportem covidowym) spotykają się z ubezpieczycielami i ze sobą, tańczą do rana i zastanawiają...

Proaktywność oznacza oswojenie systematyczności

Nadszedł czas na omówienie drugiego filaru mojej filozofii pracy, którym jest proaktywność. Brzmi dobrze, prawda? Takie już mamy zwariowane czasy, że wszystko, co zawiera...

Polisa z UFK a PIT

Polisy z ubezpieczeniowymi funduszami kapitałowymi są nie lada problemem dla wielu ubezpieczycieli, którzy zmuszeni są uczestniczyć w procesach sądowych wskutek wnoszenia pozwów indywidualnych, ale...

Czy e-mail marketing jeszcze żyje?

Praktycznie każdy z nas wykorzystuje e-maile w swojej pracy. Wysyłamy oferty, kalkulacje, zapytania, przypomnienia do klientów. A co, jeśli powiem ci, że robisz to...
18,060FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie