Inspiracje - Strona 62 z 91 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Powody, dla których klienci (nie) kupują grupówki

W opublikowanych po trzech kwartałach 2021 r. danych PIU podała, że Polacy otrzymali w tym czasie ponad 30 mld zł odszkodowań i świadczeń ubezpieczeniowych....

Niezbędne dane dają wartościowe rozwiązania

Z jakiegoś niewyjaśnionego powodu agenci ubezpieczeniowi sami utrudniają sobie pracę. Jadą 40 minut na spotkanie, zadają masę dziwnych pytań, nadużywają gościnności przez dwie godziny,...

Ile assistance damy radę sprzedać, a może jednak trochę ochrony ubezpieczeniowej?

Ten rok rozpoczął się dla nas w Certo Broker wyjątkowo intensywnie i pracowicie, dzięki temu mamy sporo spostrzeżeń dotyczących trendów w grupówkach 2022. Trendy wśród...

Trzy obszary wspierania sprzedaży ubezpieczeń na życie i zdrowie

Ubezpieczenia życiowe i zdrowotne odgrywają coraz większą rolę – rośnie liczba zainteresowanych klientów i przypis ze składki rocznej, imponuje również suma świadczeń wypłaconych z...

Jak ważne jest doświadczenie klienta?

O tym, co kształtuje doświadczenia konsumentów, traktuje raport Customer ExperienceDrivers – badanie Deloitte we współpracy z firmą Medallia. Raport udziela odpowiedzi na pytanie postawione...

Tyle lat płacę i nic z tego nie mam

To cieszy, że Radio 357 uznało ubezpieczenia za temat wystarczająco interesujący, żeby porozmawiać o nim na antenie w popołudniowym programie. Podczas audycji redaktor Ernest...

Ubezpieczenia korporacyjne to brzmi dumnie

„U nas nie ma problemu, bo i tak nie ma szans na wdrożenie innego ubezpieczyciela, bo i tak nikt nie przystąpi, więc w sumie...

W 2022 grajmy do tej samej bramki

Żyjemy w bardzo specyficznych czasach. Mam poczucie, że jesteśmy w momencie, w którym zrozumienie zachodzących zmian i możliwych trendów w ubezpieczeniach korporacyjnych jest dosyć...

Rok 20 cyber 22

Próba przewidywania przyszłości jest jak próba jazdy po wiejskiej drodze, w nocy, bez świateł i ze wzrokiem utkwionym w lusterku wstecznym – zauważył Peter...

Be digital, ale czy go digital?

O ile XXI wiek charakteryzuje „przyspieszenie” technologiczne na niespotykaną dotąd skalę, o tyle okres pandemii Covid-19, trwającej od ponad dwóch lat, stał się silnym...
18,181FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie