Zdążyć przed północą z polisami NNW dla dzieci
Przez lata mojej pracy zauważyłam, że są miesiące, w których klienci szczególnie interesują się jednym produktem. W grudniu są to ubezpieczenia rolne, w wakacje...
Autodestrukcja na rynku brokerskim?
Zostałem poproszony przez Aleksandrę Wysocką o napisanie artykułu do „Gazety Ubezpieczeniowej” wydawanej na Kongres Brokerów 2021. Nie jest to proste zadanie. Przecież nie można...
Content marketing w pracy agenta
Niezależnie, czy działasz na Facebooku, LinkedIn, prowadzisz bloga, czy masz kanał na YouTube, w ubezpieczeniach wszystko sprowadza się do przekazywania wartości klientowi. Sprawienia, by...
Ubezpieczycielu, automatyzuj z głową
2020 i 2021 to lata olbrzymich zmian w procesie sprzedaży ubezpieczeń – sprzedaż i obsługa online, szkolenia itd. – co się działo, wszyscy wiemy....
Trwa odwrót ubezpieczycieli od inwestycji węglowych
Odwrót ubezpieczycieli od inwestycji węglowych jest coraz bardziej zauważalny, wszak dziś nikt przy zdrowych zmysłach nie jest w stanie zakwestionować oczywistej prawdy, że spalanie...
Wdrożenie PPK okiem brokera ubezpieczeniowego
Po blisko dwóch latach wreszcie doczekaliśmy się zakończenia procesu wdrażania pracowniczych planów kapitałowych. Ktoś mógłby uszczypliwie zapytać, czy na pewno jest się z czego...
Przemyślane ubezpieczenie dla dziecka
Wrzesień dla wielu rodziców oznacza wyprawkę dla dziecka i nowy rok szkolny. Niektórzy po podjęciu decyzji, do której placówki wysłać swoją pociechę, zastanawiają się,...
Mądrzy przedsiębiorcy współpracują, pozostali konkurują
Powyższe hasło przyświeca Biznes Klub Polska, organizacji, którą mam zaszczyt prowadzić, od jej początków w 2018 r. A jej twórcom, w tym mnie, nawet...
Poszło o gwarancję ubezpieczeniową
Mój klient życiowy – przedsiębiorca zajmujący się projektowaniem i wykonawstwem hal magazynowych – zwrócił się do mnie z następującym problemem: ubiega się o intratny...
Jak możesz poprawić swoją skuteczność sprzedażową
Na wielu szkoleniach i spotkaniach motywacyjnych można usłyszeć takie słowa: pamiętaj, że sprzedaż to statystyka; bądź aktywny i spotykaj jak najwięcej klientów; wyjdź do...