Inspiracje - Strona 67 z 86 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Offboarding. Czy warto skupiać się na rozstaniach?

Branża ubezpieczeniowa jak każda gałąź biznesu posiadająca swoje korzenie w sprzedaży charakteryzuje się wysoką fluktuacją kadr. Naturalne w tym wypadku wydaje się przemieszczanie zarówno...

Raptowny przegląd ryzyka

Może powyższy tytuł to nie najcelniejsze tłumaczenie z angielskiego Rapid risk review (assesment). Ale jeżeli z Dirty dancing wyszedł komuś Wirujący seks, to i...

Test Życia dla multiagenta ubezpieczeniowego

Czas na wyzwanie, w którym sprawdzisz potencjał w ramach sprzedaży ubezpieczeń na życie. Test może pokazać twoje wielkie możliwości, ale też elementy do poprawy....

Zaufanie klienta jako fundament poznania potrzeb ubezpieczeniowych

Przy wyborze produktu lub usługi kierujemy się głównie aktualnymi potrzebami, poziomem obsługi czy też ceną lub marką. Nie ma w tym nic dziwnego. Jako...

Rekrutować i nie zwariować

Rekrutacja niejednemu zarządzającemu spędza sen z powiek. To temat bardzo aktualny w każdej firmie ubezpieczeniowej. Osobiście nie spotkałam się z menedżerem, który nie byłby...

Dlaczego tracisz pieniądze i nie masz klientów z reklam na Facebooku?

Reklamy Facebooka przez niektórych nazywane są złotą krainą, przez innych zaś – „śmiertelną” pułapką. Prawdą jest, że robienie skutecznych reklam na Facebooku nie jest...

Ubezpieczyciel „C” zgłosi mnie do KRD

To przykład złej komunikacji ubezpieczyciela z klientem. Każdemu bowiem może zdarzyć się przeoczenie, czeski błąd przy regulowaniu zobowiązania z tytułu umowy ubezpieczenia, w tym...

Różne sposoby dotarcia. Jedno medium

Ludzie są różni. To samo dotyczy użytkowników Facebooka, do których chcemy dotrzeć z ofertą ubezpieczeniową. Jedni chętnie oglądają wideo. Inni chętnie komentują, udzielają się...

Dlaczego wywieranie wpływu ma znaczenie w zarządzaniu zespołem

Po czym poznać skutecznego menedżera zespołu sprzedażowego? Jakie parametry będą nam mówiły o tym, że właściwie nim zarządza? Te dwa pytania mogą pomóc nam...

Jak zburzyć barierę między tobą a klientem w internecie

Fanpage ustawiony, profil prywatny odpowiednio przygotowany i połączony z fanpage’em. Przechodzimy więc do kroku trzeciego skutecznej marki osobistej w internecie! Najwyższy czas na meritum...
18,060FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie