LinkedIn. Subtelne narzędzie sprzedaży dla introwertycznego agenta
Odkąd dwutygodniowe „pozostanie w domu” przerodziło się w ponad roczną narodową kwarantannę, przeplataną okresami większej i mniejszej surowości, nazwa LinkedIn na dobre zagościła w...
Mój facebookowy pandemiczny sukces ubezpieczeniowy
Od dziesięciu lat prowadzę centrum ubezpieczeń. Do jego promocji użyłam już chyba wszystkiego – ulotek, banerów rozwieszonych w całym mieście, audycji w radiu i...
Nie bądź jak chomik
Prezydent USA Bill Clinton miał ponoć w widocznym miejscu na ścianie gabinetu duży napis „Gospodarka, głupcze!”. To miało mu przypominać, co jest najważniejsze, i...
Uruchamianie sprzedaży w multiagencji
W każdej firmie sprzedażowej zaszyty jest niewykorzystany potencjał sprzedażowy. Mam na myśli braki w sposobie funkcjonowania doradców, które powodują, że w kontaktach z klientami...
O czym zapomina się, zarządzając sprzedawcami
W branży ubezpieczeniowej, jak nigdzie indziej, zakupy klientów oparte są na kontakcie z doradcą. Podejrzewam, że jeszcze wiele lat zajmie firmom ubezpieczeniowym przeniesienie biznesu...
Trudne początki w pracy agenta ubezpieczeniowego
Udało się! Zostałeś agentem ubezpieczeniowym. Przeszedłeś proces rekrutacji, szkolenia i wszystkie niezbędne egzaminy. Poznajesz obowiązujące zasady akwizycji, linię produktową oraz ogólne warunki. Przed tobą...
Marka osobista w internecie
Wszystkie informacje, które można znaleźć na swój temat w internecie, tworzą markę osobistą. Tak, również te negatywne. Wszystkie działania na portalach społecznościowych, stronie internetowej,...
Opanuj chaos i zaopiekuj się
Za nami rok walki z pandemią. Plajtują kolejne biznesy, niezadowolenie społeczne rośnie. Choć staramy się wrócić do normalności, jedna z podstawowych ludzkich potrzeb –...
Wśród tych, którym się chce
Rozmowa z Przemysławem Ciołakiem, doradcą ubezpieczeniowym Avivy z Poznania, który po raz pierwszy zakwalifikował się do MDRT
Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – Jak rozpoczęła się Twoja...
Od czego zacząć budowanie zespołu sprzedaży
Na co dzień jestem gorącym zwolennikiem dążenia do doskonałości. Dotyczy to nie tylko sfery prywatnej, ale również zawodowej. Obserwując działania wielu menedżerów, zastanawiam się,...