Jak ustawa o zarządzie sukcesyjnym zmieniła sprzedaż ubezpieczeń na życie
Pokolenie pierwszych polskich przedsiębiorców znajduje się już w wieku zwiększającym ryzyko śmierci. W przypadku takiego zdarzenia najgroźniejsza sytuacja występuje najczęściej przy okazji prowadzenia jednoosobowej...
Nie tylko cena i zakres ochrony…
Na pewnym etapie rozwoju każdego przedsiębiorstwa można zauważyć moment wzmożonego zainteresowania dostępnymi na rynku rozwiązaniami ubezpieczeniowymi. Przedsiębiorcy stają się coraz bardziej świadomi ryzyka towarzyszącego...
Myślisz, że jesteś leniwy? A jednak to coś innego
Czy są w twoim życiu istotne sprawy, które odkładasz na „kiedy indziej”? Porządek w papierach, telefon do ważnego klienta? A może już od dawna...
Prosty sposób na opory sprzedażowe agenta
Każdy menedżer, który zarządza zespołem sprzedażowym, spotkał się z sytuacją, w której doradcy unikali wykonywania pewnych czynności. Staje się to problemem, kiedy te pomijane...
Portfel klientów – skarbnica wniosków
W poprzednich artykułach pisałem o filozofii pracy zdalnej i dobrym przygotowaniu się do prowadzenia biznesu z domu. Omówiłem telefonowanie jako jedną z najbardziej niedocenianych...
Checklista idealnego posta ubezpieczeniowego na Facebooku
Zastanawiałem się, jak jeszcze mogę pomóc agentom w budowaniu przez nich ich kolejnego niezależnego źródła nowych klientów ubezpieczeniowych, jakim jest Facebook.
Większość osób, którym pomagam,...
Nowy klient w dobie pandemii
Obojętnie, jak duży będziesz miał portfel klientów, i tak cały czas musisz docierać do nowych. To jest droga na szczyt. Czy praca z nowym...
Ubezpieczeniowe błogosławieństwo i przekleństwo pandemii
Wszyscy jesteśmy już zmęczeni tą sytuacją. Większość z nas wyczekuje jakiegokolwiek powrotu do normalności. Czy on nastąpi? Czas pokaże.
Od marca 2020 r. pozyskiwanie i...
Jak wygrać z porównywarką?
Zmiany na rynku wymuszają zmiany w nas samych. Widać to na przykładzie dystrybucji ubezpieczeń, która przechodzi w ostatnich latach przez ten proces, zmuszając nas...
Jak ustabilizować dochód ze sprzedaży
Wahania dochodu są elementem naturalnym, ponieważ finalizacja sprzedaży nie zależy tylko od naszej aktywności i jakości naszej pracy, ale również od pewnego czynnika losowego.
Jeśli...