Metoda odwróconych celów
Wyobraźmy sobie, że w rozmowie biznesowej podwładny mówi przełożonemu, jaką wartość lub liczbę nowych produktów może sprzedać w trakcie kampanii i te liczby są...
7 kluczowych kryteriów wyboru ubezpieczenia zdrowotnego dla firmy
Zwiększone zainteresowanie ubezpieczeniami zdrowotnymi dla pracowników przyczyniło się w znaczący sposób do urozmaicenia oferty i rozwoju tego typu produktów. Czy dzięki temu wybór odpowiedniego...
Blaski i cienie wdrażania sprzedaży ubezpieczeń na życie w multiagencji
Z roku na rok obserwuję wzrost znaczenia sprzedaży ubezpieczeń na życie w firmach ubezpieczeniowych, w których do tej pory nie były to najważniejsze elementy...
Jaka jest rola emocji w sprzedaży
W początkowej scenie filmu The Social Network student Harvardu i przyszły założyciel Facebooka Mark Zuckerberg (zagrał go Jesse Eisenberg) siedzi przy stoliku w zatłoczonym...
Dlaczego wywieranie wpływu ma znaczenie w zarządzaniu zespołem
Po czym poznać skutecznego menedżera zespołu sprzedażowego? Jakie parametry będą nam mówiły o tym, że właściwie nim zarządza? Te dwa pytania mogą pomóc nam...
Jakie są typowe błędy wdrażania nowego agenta
Czy lepiej uczyć się na błędach, czy na sukcesach? Jeśli mamy możliwość sięgnięcia po doświadczenia z obydwu stron, to pytanie nie ma znaczenia, należy...
Jakiego agenta potrzebują klienci?
Agenta ubezpieczeniowego można porównać do konsjerża dzisiejszych czasów – jego zadania wykraczają daleko poza standardową obsługę klienta. Podobnie jak konsjerż, agent stał się dla...
Dlaczego twoje argumenty słabo przekonują innych
Jest wiele umiejętności, które powinno się posiadać, żeby dawać sobie radę w życiu prywatnym i zawodowym. Na przykład warto mieć szeroką wiedzę ekspercką, która...
Jak zburzyć barierę między tobą a klientem w internecie
Fanpage ustawiony, profil prywatny odpowiednio przygotowany i połączony z fanpage’em. Przechodzimy więc do kroku trzeciego skutecznej marki osobistej w internecie! Najwyższy czas na meritum...
Dlaczego pogarszają się statystyki sprzedażowe
Każdego roku liczba firm zajmujących się usługami brokerskimi i pośrednictwem ubezpieczeniowym rośnie. To oczywiście powoduje sytuację, w której brakuje klientów na to, żeby wszystkim...