Jak rozpocząć z klientem rozmowę na temat ubezpieczeń na życie?
Na pytanie zadane w tytule należy odpowiedzieć przewrotnie: nie powinno się od tego tematu rozpoczynać rozmowy. Jeśli agent pracuje w klasyczny sposób, docierając do...
Przywódcy religijni przeciwni polityce ubezpieczyciela
20 września br. odbył się Młodzieżowy Strajk Klimatyczny. Protesty przeciwko bierności polityków w walce ze zmianami klimatu trwały w 37 krajach Europy, a także...
Lekarze chcą zawsze
Realizując kampanie pozyskiwania leadów ubezpieczeniowych dla zaprzyjaźnionych multiagentów, coraz lepiej poznaję grupy docelowe. Cytując klasyka – „ciągle się uczę”. To genialne uczucie!
Wszystkie nowe odkrycia...
Od czego zależy motywacja sprzedawcy
Będąc w roli trenera, dość często otrzymuję telefony z prośbą o szkolenia motywacyjne. Padają wtedy określenia typu: zmotywuj mi moich ludzi; czuję, że są...
Jak skutecznie zepsuć sprzedaż za pomocą e-maila
Niech pierwszy rzuci kamieniem ten, komu nigdy w życiu nie zdarzyło się stracić sprzedaży przez niewłaściwy e-mail. To często wygodna forma kontaktu (a w...
Rozmowa z kandydatem – schemat czy innowacja?
Większość z nas jest przyzwyczajona do prowadzenia rozmów rekrutacyjnych w sposób sztampowy. Polega to na powielaniu schematów nie tylko wypracowanych samodzielnie, ale także takich,...
Zdążyć przed północą z polisami NNW dla dzieci
Przez lata mojej pracy zauważyłam, że są miesiące, w których klienci szczególnie interesują się jednym produktem. W grudniu są to ubezpieczenia rolne, w wakacje...
Autodestrukcja na rynku brokerskim?
Zostałem poproszony przez Aleksandrę Wysocką o napisanie artykułu do „Gazety Ubezpieczeniowej” wydawanej na Kongres Brokerów 2021. Nie jest to proste zadanie. Przecież nie można...
Content marketing w pracy agenta
Niezależnie, czy działasz na Facebooku, LinkedIn, prowadzisz bloga, czy masz kanał na YouTube, w ubezpieczeniach wszystko sprowadza się do przekazywania wartości klientowi. Sprawienia, by...
Ubezpieczycielu, automatyzuj z głową
2020 i 2021 to lata olbrzymich zmian w procesie sprzedaży ubezpieczeń – sprzedaż i obsługa online, szkolenia itd. – co się działo, wszyscy wiemy....