Inspiracje - Strona 82 z 88 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Prosta metoda szybkiego zdobycia nowych klientów

Sposobów na zbudowanie rynku klientów jest bardzo wiele. Co jakiś czas spotykam historie, które uczą mnie czegoś nowego w tym zakresie. Ostatnio napotkałem mało...

Niedoinformowany agent i cwana pani Zosia

Jest takie miejsce w pewnej grupie ubezpieczeniowej, określane przez jej pracowników i współpracowników „ladą”. To miejsce pod pewnymi względami przypomina salę obsługową potentata w...

Jaka jest najważniejsza cecha charakteru potrzebna do rozwoju

Rodzice małej Ani czekają w napięciu na korytarzu. Komisja sprawdza jej predyspozycje. Wynik zadecyduje, czy zostanie przyjęta do szkoły muzycznej. Nauczyciele badają ją pod...

Ryzykonomia. Test Turinga na głupotę

Mało kto zapewne słyszał, że gigant Google właśnie udostępnia aplikację do przewidywania rozwoju Covida, która ma wykorzystywać sztuczną inteligencję. Pewnie dlatego, że zdawać się...

Rola emocji w sprzedaży

Czy zdarzyło ci się przełożyć wykonanie wcześniej zaplanowanej i nieprzyjemnej czynności na później? Czy spotkałeś się z klientem, który powinien skorzystać z twojej propozycji,...

Nie chcemy ubezpieczenia na życie

Koronawirus nie odpuszcza, ale wygląda na to, że jesienią może zaatakować ze zdwojoną siłą. Sam z siebie tak nie odpuszcza? Nie odpuszcza, bo mu...

Niezbędna biurokracja

Natura nie znosi stagnacji. Albo idziesz do przodu, albo się cofasz. Ale ty to wiesz i wybierasz drogę rozwoju. Uzbrajasz się też w niezbędne...

Między młotem a kowadłem

Muszę zrealizować te cele – pomyślał Michał, menedżer zespołu, patrząc na nowy plan sprzedaży w następnym miesiącu. Trzeba to zrobić za wszelką cenę, angażując...

Jak pomogłem agentowi zdobyć pierwszych 120 fanów na Facebooku

Ważne! To nie liczba fanów, like’ów, komentarzy czy wyświetleń wideo jest ważna. Zawsze na koniec dnia liczą się relacje, przeradzające się później w sprzedaż....

Dlaczego agent musi czasami grać twardo

W środowisku trenerskim dużo mówi się o zwiększaniu skuteczności sprzedażowej. Zazwyczaj służą do tego różnego rodzaju techniki i konstrukcje słowne, które pomagają w przekonywaniu...
18,100FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie