Podstawowe metody wpływu na innych ludzi (2)
W poprzednim artykule zacząłem omawiać metody wpływania na innych ludzi. Dziś kontynuujemy ten wątek. Przypomnę, że omówiliśmy trzy metody: zasadę rewanżu, zasadę kontrastu i...
Podstawowe metody wpływu na innych ludzi
Sporą część naszego życia poświęcamy na kreowanie wpływu na innych ludzi. Rodzice starają się wpływać na swoje dzieci, małżonkowie na siebie nawzajem, szef na...
Czego nas uczy koronawirus?
Miała być to tylko sensacja
medialna, ale okazuje się, że koronawirus to całkiem konkretny problem. Jak
wyliczył Euler Hermes (specjalizujący się w ubezpieczeniach należności), straty
finansowe spowodowane...
Jak rozwijać swój zespół marzeń
Sukces w biznesie nie jest przedsięwzięciem solowym, tylko pracą zespołową. Niestety, w myśleniu o sukcesie utarło się przekonanie, że najważniejszy jest przede wszystkim lider....
Jak skutecznie używać w sprzedaży historii i przykładów
Rozmawiając o sprzedaży ubezpieczeń, często słyszymy słowo „produkt”. Wdrażamy nasz nowy produkt, wycofujemy produkt itp. Jednak po głębszym zastanowieniu dochodzimy do wniosku, że...
Co wpływa na rozwój twojej sprzedaży
W sprzedaży najbardziej niebezpieczny jest moment, w którym przyzwyczajasz się do swojego poziomu sprzedaży i przestajesz myśleć o jego rozwoju. Znam wiele osób z...
Jak przygotować się do spotkania z klientem
Sprzedawanie, tak jak każdy specjalistyczny zawód, jest pewnego rodzaju sztuką i mistrzostwem. Żeby stać się wirtuozem sprzedaży, trzeba „przegrać swoje dziesięć tysięcy godzin”. Jeśli...
Siła groźnego nawyku w sprzedaży
Wielu menedżerów sprzedaży zastanawia się, jakie warunki muszą być spełnione, żeby ich współpracownicy byli skutecznymi sprzedawcami. Jak pokazuje praktyka, niewielu agentów ze sprzedażą radzi...
A Ty co wybierasz?
Z Kongresu
LGK&Viviamo w Łodzi wyjechałam późnym wieczorem. Miałam zostać na
noc, ale po wewnętrznej konsultacji z moją „radą nadzorczą” zdecydowałam
się wrócić do...
Uwaga, brzydkie słowa
Miejsce, w którym nie
spodziewasz się spotkać zaprzyjaźnionego szefa ogólnopolskiej multiagencji, to
bar u podnóża Łysej Góry. Ty z plecakiem i porcją pierogów, a on z...