Inspiracje - Strona 87 z 100 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Jak zwiększyć sprzedaż?

Tytułowe pytanie w środowisku doradców ubezpieczeniowych jest wręcz dylematem egzystencjalnym. Jedni nadal je sobie zadają i próbują znaleźć złoty środek. Inni szukają kogoś w...

Przypadek czy przemyślana strategia?

Za wynikami każdego menedżera sprzedaży stoją ludzie z jego zespołu. Jeżeli więc to ci, których on dobiera, tworzą jego sukces, dlaczego tak wielu menedżerów...

Permanentna inwigilacja!

Shoshana Zuboff, profesorka Harvardu, psycholożka społeczna, napisała książkę o świetnym tytule, niedawno wydaną w Polsce, światowy bestseller. I tytuł to prawie tak dobry jak...

Nowy klient w dobie pandemii

Obojętnie, jak duży będziesz miał portfel klientów, i tak cały czas musisz docierać do nowych. To jest droga na szczyt. Czy praca z nowym...

Twarz rekrutera twarzą pracodawcy

Niemal rok temu przyszło nam całkowicie zmienić system swojej pracy. Nie chodzi tu tylko o fundamentalne kwestie związane z przekonwertowaniem procesu sprzedaży czy przeniesieniem...

Jak wykorzystać mentoring do rozwoju współpracowników

Mentoring jest jedną z najskuteczniejszych metod rozwoju, jakie mają do dyspozycji pojedynczy ludzie i organizacje. Programy mentoringu bardzo szybko się rozprzestrzeniły najpierw w USA,...

Z perspektywy właściciela multiagencji

Hal Elrod w swoim Fenomenie dwóch kroków mówi o dwóch płaszczyznach osiągania ponadprzeciętnych wyników. Wystarczy niewzruszona wiara, która pozwoli ci całkowicie przemodelować myślenie, a...

Waga słów, wiedzy i… dobrego wyglądu

Dziś słów kilka o kolejnych działaniach, dzięki którym z dumą mogę powiedzieć, że klienci stanowią centrum, wokół którego kręci się cały mój zawodowy świat....

Dwa najważniejsze pytania w rozwoju sprzedaży

Niby wszyscy znamy zdanie: Jeśli się nie rozwijasz i nie zmieniasz swojego działania, nie powinieneś liczyć na lepsze rezultaty. Właściwie możesz liczyć na to,...

Menedżer niczym trener piłki nożnej

W poprzednim artykule („GU” nr 49) pisałem o tym, że zespół sprzedażowy jest jak drużyna piłkarska. Dziś wykorzystam tę samą analogię, porównując menedżera sprzedaży...
18,475FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie