Jak skutecznie używać w sprzedaży historii i przykładów
Rozmawiając o sprzedaży ubezpieczeń, często słyszymy słowo „produkt”. Wdrażamy nasz nowy produkt, wycofujemy produkt itp. Jednak po głębszym zastanowieniu dochodzimy do wniosku, że...
Co wpływa na rozwój twojej sprzedaży
W sprzedaży najbardziej niebezpieczny jest moment, w którym przyzwyczajasz się do swojego poziomu sprzedaży i przestajesz myśleć o jego rozwoju. Znam wiele osób z...
Jak przygotować się do spotkania z klientem
Sprzedawanie, tak jak każdy specjalistyczny zawód, jest pewnego rodzaju sztuką i mistrzostwem. Żeby stać się wirtuozem sprzedaży, trzeba „przegrać swoje dziesięć tysięcy godzin”. Jeśli...
Siła groźnego nawyku w sprzedaży
Wielu menedżerów sprzedaży zastanawia się, jakie warunki muszą być spełnione, żeby ich współpracownicy byli skutecznymi sprzedawcami. Jak pokazuje praktyka, niewielu agentów ze sprzedażą radzi...
A Ty co wybierasz?
Z Kongresu
LGK&Viviamo w Łodzi wyjechałam późnym wieczorem. Miałam zostać na
noc, ale po wewnętrznej konsultacji z moją „radą nadzorczą” zdecydowałam
się wrócić do...
Uwaga, brzydkie słowa
Miejsce, w którym nie
spodziewasz się spotkać zaprzyjaźnionego szefa ogólnopolskiej multiagencji, to
bar u podnóża Łysej Góry. Ty z plecakiem i porcją pierogów, a on z...
Warto rozwijać zdolność przewidywania
Wiele lat temu odbyłem szkolenie, które prowadził Robert Dilts, jeden z twórców NLP i idei metalidera. Szkolenie skoncentrowane było na rozwijaniu właściwej postawy i...