Jak przełamać stereotyp agenta
Zacznę od tego, co wiemy wszyscy. Agent ubezpieczeniowy to osoba, która większości z nas nie kojarzy się zbyt pozytywnie. Obawiamy się, że używając swoich...
O co chodzi w pracy agenta?
Wyobraź sobie taką sytuację. Wstajesz rano wyspany po ośmiu godzinach nieprzerwanego wypoczynku. Jesz pożywne śniadanie i wypijasz pierwszy, aromatyczny kubek kawy. Żegnasz się z...
Po co ci cele i plan działania
O celach napisano już tony książek i artykułów. Mimo to dalej trudno jest utrzymać koncentrację na tym, co chcesz osiągnąć w życiu. Obowiązki dnia...
Jak pozyskiwać klientów ubezpieczeniowych na Facebooku dzięki historiom
Opowiem dziś o jednym z kluczowych slajdów mojej prezentacji, którą pokazywałem na webinarze „Kurs na wzrost” dla „Gazety Ubezpieczeniowej”.
Podczas webinaru uczestnicy mogli dowiedzieć się:
jak...
Jak znaleźć się w ubezpieczeniowej elicie
Branża ubezpieczeniowa, a dokładniej jej życiowa część, również ma swoją ekstraklasę – międzynarodowe gremium skupiające najlepszych specjalistów z całego świata (dokładnie z 69 krajów),...
Jak w pełni wykorzystać potencjał zakupowy klientów?
To pytanie powinno towarzyszyć zarówno osobom zarządzającym zespołami sprzedaży, jak i samym doradcom, zwłaszcza jeśli budują własny portfel klientów i są wynagradzani prowizyjnie. Ciekawe,...
Przewodnik sukcesyjny – co to takiego?
Ubezpieczenie na życie i testament są uzupełniającymi się składnikami przekazania majątku. Czy na wystarczają, aby skutecznie i bez większych przeszkód dokonać sukcesji na wypadek...
Dr Jekyll & Mr Hyde. Dwa oblicza Mount Everestu
Wydaje się, jakby od ostatniego artykułu „górskiego” na łamach „GU” upłynęło morze czasu, który ostatnio naznaczony został koronawirusową rzeczywistością. W tym okresie moja mapa...
Jak pomóc agentowi w uruchomieniu dodatkowej sprzedaży
W jednym z ostatnich artykułów obiecałem, że wrócę do tematu x-sellingu, czyli do idei wykorzystania kontaktu z klientem w ramach rozszerzenia działań sprzedażowych. Mając...
Jak uniknąć nieporozumień w sprzedaży
Na początku zadajmy sobie dwa pytania dotyczące jakości komunikacji z klientem:
• Kto jest odpowiedzialny za to, aby doradca dobrze zrozumiał klienta?
• Kto...