Kampania Warty zwiększyła świadomość marki

0
832

Na przełomie roku Warta wystartowała z nowym spotem w kampanii „Każdemu może się zdarzyć”. W nowej odsłonie ubezpieczyciel kontynuuje koncepcję pokazywania sytuacji opartych na prawdziwych zdarzeniach, przypominających klientom o wadze przypadku oraz potrzebie ochrony dla siebie i bliskich.

Warta podkreśla, że jej reklama silnie oddziałuje na zapamiętanie marki, co pokazały badania spotów. Odzwierciedlenie tego jest widoczne w rosnących wskaźnikach świadomości marki: +7% jeśli chodzi o znajomość całkowitą marki Warta i +5% w ToM (Kantar, Monitoring  Rynku Ubezpieczeniowego, 2Q2021–3Q2023). Zakład ma nadzieję, że te działania będą miały również przełożenie na wzrost sprzedaży ubezpieczeń korporacyjnych.

Reklama będzie emitowana w stacjach głównych Polsat i TVN, a także w wielu kanałach tematycznych – sportowych, przyrodniczych, historycznych czy lifestyle’owych.

Spot w wersji zimowej:

(AM, źródło: Warta)