Lemonade wchodzi w komunikację

0
348

Amerykański insurtech Lemonade chce poszerzyć swoją ofertę o ubezpieczenia komunikacyjne. Zainteresowani ich zakupem mogą się już zapisywać na stronie firmy. Sama propozycja polis ma być gotowa w ciągu roku – informuje cashless.pl.

Serwis przypomina, że Lemonade zaczął od oferowania polis mieszkaniowych, które można nabyć za pośrednictwem strony internetowej oraz aplikacji mobilnej. Potem poszerzył ofertę o ubezpieczenia zwierząt domowych oraz na życie. Teraz firma chce wejść w sektor komunikacyjny.

Z szacunków Lemonade wynika, że jego obecni klienci wydają na ubezpieczenia swoich aut około 1 mld dolarów rocznie. Cechami charakterystycznymi propozycji Lemonade Car mają być zastosowanie nowoczesnych technologii w likwidacji szkód oraz atrakcyjne stawki dla kierowców bezszkodowych oraz tych używających ekoaut.

Więcej:
cashless.pl z 18 kwietnia, Ida Krzemińska-Albrycht „Odważny krok Lemonade. Insurtech zapowiedział wejście w ubezpieczenia aut”:
https://www.cashless.pl/9804-lemonade-car

(AM, źródło: cashless.pl)