Nowe produkty, nowy system IT, nowa Signal Iduna

0
1356

Pytania do Adama Malinowskiego, wiceprezesa Signal Iduna odpowiedzialnego za sprzedaż i marketing

Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – Ostatnio robi się głośno w social mediach o Signal Iduna. Co możecie zaoferować agentom?

Adam Malinowski: – Znacie mnie nie od dziś i wiecie, jak ważna jest dla mnie regularna komunikacja z agentami. A dopiero się rozgrzewamy i na poważnie w przestrzeni medialnej zaistniejemy w drugiej połowie roku, gdyż teraz skupiamy się na zmianach technologicznych i produktowych.

Signal Iduna to gracz specjalistyczny, innymi słowy nie oferuje wszystkiego, czyli mydła i powidła, ale kilka linii biznesowych, w których zbudowała przez lata ekspertyzę. Naszym naczelnym produktem jest opieka zdrowotna. To temat, który od roku jest na językach w wielu obszarach. Już w 2019 r., podczas wyborów parlamentarnych, problem lekarzy i NFZ rozgrzał debatę publiczną. Posłowie różnych frakcji pokazywali 30-miesięczne okresy oczekiwania na lekarza specjalistę. Jednocześnie z rynku spłynęły bardzo obiecujące dane: Polacy wydają ponad 40 mld zł na „prywatną” opiekę medyczną i to mogą dzięki nam zaoszczędzić. Z drugiej strony wielu przedsiębiorców zainteresowało się opieką zdrowotną dla pracowników, gdyż ten rodzaj benefitu stał się konieczny na konkurencyjnym rynku pracy.

W tym wszystkim Signal Iduna zdobywa mocną przewagę, bo ma produkt ubezpieczeniowy, który z jednej strony otwiera bezgotówkowy dostęp do 1200 klinik, z drugiej pozwala na wizytę u dowolnego lekarza w Polsce i zwrot pieniędzy w 7 dni. Jeśli do tego dodać pakiety zaczynające się od 70 zł, mówimy o produkcie, który naprawdę szeroko trafia w rynek.

Poza naczelnym produktem co jeszcze z palety Signal Iduna możecie polecić?

– Na drugim miejscu jest ubezpieczenie podróży. Jesteśmy ekspertem rynku, będąc częstym wyborem biur podróży, które znają się na tym obszarze. Teraz z produktem podróży wchodzimy w kanał agencyjny. Kolejny mocny produkt w naszej palecie to ubezpieczenie grupy otwartej. Nowa wersja produktu o nazwie SIGO startuje już za 6 tygodni i będzie dostępna w systemie online (SIGnet).

Można by długo wymieniać, jesteśmy dumni z naszych produktów na życie typu terminówka, czy polis NNW dla uczniów (szkolne). Od roku budujemy naszą ekspertyzę w ubezpieczeniach grupowych.

Wiemy, że czekacie na zmiany technologiczne. Czy możemy się dowiedzieć nieco więcej?

– Oczywiście! Już za kilka dni startujemy z naszym nowym systemem sprzedaży online dla agentów SIGnet. Czyli spolszczając – sygnet. To system, który wprowadza Signal Iduna do pierwszej ligi. Naszym produktom, które charakteryzowała wysoka jakość, brakowało prostego procesu zawarcia. Teraz będzie to możliwe. Już w najbliższych dniach uruchamiamy Road-Show i pojawimy się w 17 miastach z prezentacją naszego rozwiązania. Zapraszam agentów do kontaktu, aby zobaczyć nasze produkty i system. SIGnet startuje 23 marca i w pierwszej odsłonie zaproponuje produkty: ubezpieczenie terminowe na życie, ubezpieczenie grupy otwartej (SIGO) oraz NNW grupowe.

Co najważniejsze, zbudowaliśmy system życiowy, ale korzystając z naszych doświadczeń majątkowych. Innymi słowy zawarcie polisy na życie jest teraz tak proste jak OC komunikacyjnego! Według mnie jest to coś, co nas wyróżnia.

Brzmi ciekawie. Czy coś jeszcze na zakończenie?

– Tak, zachęcam agentów do kontaktu. Można skontaktować się z nami zarówno poprzez Service Center (22 5056130), jak i osobiście ze mną (kom. 510 000 894) i z dyrektorem sprzedaży agencyjnej, Michałem Cabajem (kom. 600 975 568), który przekieruje agenta do właściwego menedżera sprzedaży.

Signal Iduna to firma, gdzie nie ma anonimowych agentów. Każdy agent jest dla nas ważny.

Zapraszamy!