O budowie pozytywnego wizerunku, cyfryzacji oraz trendach w sprzedaży ubezpieczeń na 22. Insurance Forum

0
390

W dniach 16–17 października w The Westin Warsaw Hotel odbędzie się 26. Banking & 22. Insurance Forum. Spotkanie jest wydarzeniem skupiającym liderów świata finansów, którzy dwa razy do roku dyskutują na temat priorytetów oraz wyzwań sektora bankowego i ubezpieczeniowego w Polsce. Głównym patronem medialnym Insurance Forum jest „Gazeta Ubezpieczeniowa”.

Wśród tematów omawianych podczas spotkania znajdą się m.in. kwestie związane ze skuteczną komunikacją z klientem, marketingiem i PR branży ubezpieczeniowej. Uczestnicy pochylą się również nad zagadnieniami dotyczącymi dystrybucji ubezpieczeń w niekorzystnych warunkach makroekonomicznych. Prelegenci porozmawiają m.in. o planach rozwoju dystrybucji ubezpieczeń na najbliższe lata, zarządzaniu cenami w ubezpieczeniach, dopasowaniu oferty w dobie wojny, inflacji i przyspieszonej transformacji cyfrowej oraz konstruowaniu produktów z myślą o cyfrowym komforcie klienta. Pojawią się również wątki z obszaru trendów kształtujących ubezpieczenia zdrowotne i na życie oraz technologii w ubezpieczeniach.

(am)