Blog - Strona 1298 z 1524 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal
Strona główna Blog Strona 1298

Mondial Assistance oferuje hybrydę cyberpolisy i oprogramowania

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Mondial Assistance i start-up technologiczny Veronym wprowadziły na rynek Cyber Casco – produkt łączący oprogramowanie z aktywną ochroną komputera i urządzeń mobilnych. Polisa opiewa na sumę ubezpieczenia wynoszącą nawet 500 tys. zł. Oferta jest skierowana do klientów indywidualnych, osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą oraz małych i średnich firm.

– Nasze oprogramowanie działa w chmurze, a od antywirusa odróżnia je prewencyjna i wielopoziomowa ochrona zabezpieczająca urządzenie oraz jego połączenie z internetem. Potężne maszyny liczące analizują ponad 300 mln złośliwych plików miesięcznie, 40% ataków typu malware dnia zerowego wykrywanych przez nasze rozwiązanie jest niewykrywana przez zwykłe oprogramowanie antywirusowe. W tym sensie dajemy ochronę w ujęciu dynamicznym, wykorzystujemy uczenie maszynowe i sztuczną inteligencję, która pozwala nam lepiej informować i chronić naszych klientów. Szczególnie cieszy mnie fakt, że udało nam się wykorzystać najbardziej zaawansowane rozwiązania z obszaru cyberbezpieczeństwa, które jeszcze niedawno były dostępne wyłącznie dla najbogatszych korporacji. Dziś, dzięki efektom naszej współpracy z Mondial Assistance, taka technologia jest dostępna dla przysłowiowego Jana Kowalskiego – komentuje Wojciech Gołębiowski, prezes firmy Veronym.

Firmy stojące za projektem Cyber Casco postawiły sobie za cel połączenie prewencji i kompleksowego wsparcia na wypadek skutecznego cyberataku. Dostępne pakiety różnią się zakresami w części technologicznej i ubezpieczeniowej. Klienci indywidualni mogą liczyć na odszkodowanie do 20 tys. złotych, a roczny koszt polisy i oprogramowania dla jednego urządzenia zaczyna się od 219 zł. W pakiecie Biznes suma ubezpieczenia może wynieść nawet 500 tys. zł. Klienci firmowi, którzy kupią produkt, mogą też liczyć na wsparcie prawne i PR-owe, niezbędne do obsłużenia konsekwencji cyberataku. W ubezpieczeniu Cyber Casco dla przedsiębiorców w wybranych pakietach znajdują się także raporty bezpieczeństwa wraz z rekomendacjami ułatwiające spełnienie wymogów RODO. Dostępne wraz z polisą oprogramowanie daje możliwość połączenia VPN do sieci, dzięki czemu pracownicy mają zapewniony bezpieczny dostęp do internetu lub zasobów firmowych.

– Stworzone przez nas ubezpieczenie połączone z bardzo zaawansowaną technologią jest proste w zakupie i uruchomieniu, skuteczne i opłacalne. Wierzymy, że ubezpieczyciel powinien realizować misję działań prewencyjnych nie tylko poprzez działania CSR czy własnej fundacji, ale też poprzez konstrukcję produktów, które wprowadza na rynek. Cyber Casco to najbardziej zaawansowana polisa dostępna poza obszarem produktów dla tzw. dużego biznesu. To kolejny etap rozwoju naszej oferty wspierającej cyberbezpieczeństwo – dodaje Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Mondial Assistance.

Ubezpieczenie dostępne jest w sprzedaży online na stronie cybercasco.pl.

(AM, źródło: Mondial Assistance)

PZU: Rusza sezon sprzedaży ubezpieczenia upraw ozimych z dopłatą

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

W PZU rozpoczęła się sprzedaż dotowanych ubezpieczeń rolnych chroniących od ujemnych skutków przezimowania upraw. Dofinansowanie Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi do składki ubezpieczeniowej sięga nawet 65%.

– Przygotowaliśmy dla naszych klientów atrakcyjne zniżki na ubezpieczenia odmiany rzepaku ozimego zalecanej przez Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin – mówi Paweł Ochmański, dyrektor ds. ubezpieczeń rolnych PZU.

Dotowane przez Skarb Państwa ubezpieczenie ochroni rolników przed statystycznie najczęściej spotykaną szkodą w sezonie zimowym, czyli ujemnymi skutkami przezimowania. Polisa obejmie szkody powstałe do 30 kwietnia 2021 r. Ubezpieczenie w zakresie ryzyka ujemnych skutków przezimowania dostępne jest w trzech wariantach odpowiedzialności: 25%, 17% oraz 10% dla szkód całkowitych powstałych do 15 kwietnia 2021.

– Specjalnie dla rolników stworzyliśmy elastyczną formę płatności – bez żadnych dodatkowych kosztów mogą rozłożyć składki na raty lub przesunąć termin zapłaty nawet po żniwach – dodaje Paweł Ochmański.

PZU zapowiedział, że po zakończeniu sprzedaży ubezpieczeń z dopłatą do składki, do 30 listopada zaproponuje ryzyko ujemnych skutków przezimowania w ofercie komercyjnej.

Wcześniej o rozpoczęciu jesiennego sezonu sprzedaży dotowanych ubezpieczeń upraw informowały Concordia TU, VH Polska, Pocztowe TUW oraz TUZ Ubezpieczenia.

(AM, źródło: PZU)

Allianz Polska oferuje jesienną zniżkę na pakiet onkologiczny

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Październik to miesiąc świadomości raka piersi. Z kolei w listopadzie propagowana jest akcja „movember”, której celem jest wzrost świadomości związany z rakiem prostaty. W tych miesiącach bardzo aktywnie prowadzone są akcje edukacyjne i kampanie, które mają zwrócić uwagę społeczeństwa na fakt, iż profilaktyka i konieczność prowadzenia regularnych badań, pozwalają na wczesne wykrycie choroby i zwiększają szanse na wyleczenie. W przedsięwzięcia promujące walkę z nowotworami włączył się też Allianz Polska.

– W tym szczególnym okresie zaplanowano w Polsce szereg akcji edukacyjnych i kampanii związanych z budzeniem świadomości i czujności onkologicznej oraz zachęcaniem do regularnego wykonywania badań. Jako Allianz także zwracamy uwagę naszym klientom na tematy związane z nowotworami. Dlatego przygotowaliśmy zniżkę 50% na pakiet onkologiczny, który jest uzupełnieniem grupowego ubezpieczenia na życie. Dla firm, które w okresie październik-listopad zdecydują się na rozpoczęcie umowy grupowego ubezpieczenia na życie Allianz Rodzina, pakiet onkologiczny będzie dostępny za 5 zł – mówi Damian Zieliński, menedżer Wydziału Rozwoju i Underwritingu Produktów Grupowych i Zdrowotnych Allianz Polska

W ramach wsparcia ubezpieczonego w razie choroby nowotworowej Allianz przygotował szczegółowy zakres świadczeń. W skład pakietu świadczeń medycznych dla ubezpieczonego, któremu wydano kartę diagnostyki i leczenia onkologicznego wchodzą konsultacje lekarzy specjalistów, diagnostyka laboratoryjna, w tym markery nowotworowe oraz badania specjalistyczne: RTG, USG, rezonans magnetyczny, tomografia komputerowa, biopsja – pobranie materiału wraz z mikroskopowym badaniem histopatologicznym. Natomiast po zdiagnozowania u niego zaawansowanego nowotworu klient otrzyma świadczenia assistance do 5 tys. zł w odniesieniu do każdego zdarzenia (m.in. transporty medyczne, pomoc pielęgniarki, dostarczenie posiłków i leków, pomoc domowa, opieka nad niepełnoletnimi dziećmi i osobami niesamodzielnymi lub zwierzętami domowymi, zwrot kosztów peruk i protez), rehabilitację obejmującą maksymalnie 10 zabiegów w odniesieniu do każdego zdarzenia oraz do 20 tys. zł na pokrycie kosztów operacji plastycznej, która ma na celu usunięcie blizn, znamion lub nieprawidłowości w budowie ciała powstałych w wyniku operacyjnego usunięcia zaawansowanego nowotworu.

Ponadto osoba, u której zdiagnozowano zaawansowany nowotwór może liczyć na pomoc psychoonkologa – maks. 5 konsultacji łącznie dla małżonka/partnera i dzieci w odniesieniu do każdego zdarzenia. W ramach pakietu dostępne są także testy zwiększonego genetycznego ryzyka raka narządu/narządów dla rodzeństwa i dzieci ubezpieczonego oraz konsultacja onkologiczno-genetyczna dla rodzeństwa i dzieci ubezpieczonego. Zaś w zdiagnozowania zaawansowanego nowotworu u rodzeństwa, dziecka lub rodzica ubezpieczonego ubezpieczony jest uprawniony do pomocy psychoonkologa – 5 konsultacji w odniesieniu do każdego zdarzenia, testu zwiększonego genetycznego ryzyka raka narządu/narządów w odniesieniu do każdego zdarzenia (suma ubezpieczenia 5 tys. zł) oraz konsultacji onkologiczno-genetycznej w odniesieniu do każdego zdarzenia (do 3 tys. zł).

– Zdecydowanym wyróżnikiem zakresu pakietu onkologicznego w ramach ubezpieczenia Allianz Rodzina jest na pewno możliwość wykonania testu genetycznego bliskim osoby, która zachorowała na nowotwór. Dzięki niemu możliwe jest sprawdzenie skłonności genetycznych do zachorowania na nowotwór w przyszłości, a w razie czego podjęcie odpowiedniego leczenia – dodaje Damian Zieliński

(AM, źródło: Allianz)

Aegon zawiesza biurową obsługę klientów w Warszawie i Chorzowie

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Aegon Polska poinformował, że w związku z obserwowanym w ostatnich dniach wzrostem liczby zakażeń koronawirusem podjął decyzję o tymczasowym wstrzymaniu bezpośredniej obsługi klientów w biurach w Warszawie przy ul. Wołoskiej 5 oraz w Chorzowie przy ul. Katowickiej 47.

Warto przypomnieć, że obsługa w tych biurach była wstrzymana od końca marca do 22 lipca w związku z zaleceniami dotyczącymi zapobiegania rozprzestrzenianiu się koronawirusa. W przypadku biura w Warszawie już wcześniej doszło do chwilowej przerwy w funkcjonowaniu (od 3 do 14 sierpnia).

Aegon jest kolejnym ubezpieczycielem, który w ostatnim czasie wprowadził ograniczenia w obsłudze osobistej w związku ze złą sytuacją epidemiczną. Niedawno Open Life zawiesiło do odwołania możliwość wizyt osobistych w jego siedzibie przy ulicy Przyokopowej 33 w Warszawie.

(AM, źródło: Aegon)

Ubea wskazuje na falowanie średnich cen OC

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

W trakcie minionych trzech kwartałów trudno dopatrzeć się stałego trendu dotyczącego kosztów obowiązkowych OC posiadaczy pojazdów mechanicznych (ppm.) – taki wniosek płynie z wrześniowego barometru cen opracowanego przez Ubea. Jako przykład eksperci porównywarki przywołali sytuację, jaka miała miejsce w sierpniu. Miesiąc ten przyniósł niewielką podwyżkę, która nastąpiła po najniższym wyniku od początku roku. 

W przypadku barometru cen OC przygotowywanego przez Ubea stałym punktem odniesienia jest przeciętna składka OC ppm. ze stycznia. Jest ona obliczana na podstawie średniego kosztu obowiązkowej polisy komunikacyjnej, oszacowanego w oparciu o ponad 100 tys. rzeczywistych kalkulacji internautów w porównywarce. – Na początku 2020 r. przeciętna składka OC wyniosła 1345 zł. Ta kwota stanowi punkt wyjściowy barometru na bieżący rok (składka ze stycznia = 100 w barometrze) – tłumaczy Andrzej Prajsnar, ekspert Ubea.

Analiza przeprowadzona przez ekspertów porównywarki wskazuje, że we wrześniu koszt OC powrócił do poziomu cen ze stycznia, czyli uplasował się na poziomie 100 w autorskiej skali Ubea (97 w sierpniu i 96 w lipcu przy np. 106 w lutym i 105 w marcu). To nie pierwsza taka sytuacja w obecnym roku. W maju 2020 r. barometr również wskazał wartość 100.

– W ujęciu realnym uwzględniającym tegoroczną inflację obowiązkowe ubezpieczenia OC jednak nieco potaniały względem początku 2020 roku. Tę kwestię również trzeba brać pod uwagę, bo ubezpieczyciele znajdują się pod presją rosnących kosztów części samochodowych oraz robocizny – wskazuje Paweł Kuczyński, prezes Ubea.

(AM, źródło: Ubea)

Niemcy: Filmowcy wracają na plan z ubezpieczeniowym wsparciem

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

W ramach opiewającego na 1 mld euro rządowego programu Restart Kultury Niemcy uruchomiły fundusz ubezpieczeniowy dla krajowej branży filmowej w wysokości 50 mln euro.

We wrześniu minister kultury i mediów Monika Grütters zapoczątkowała funkcjonowanie funduszu dla filmowców, którzy chcąc wrócić do pracy jak najszybciej, musieliby pogodzić się z faktem, że żadna firma ubezpieczeniowa nie ochroni ich przed zakłóceniami czy przerwami spowodowanymi przez Covid-19. Stowarzyszenie twórców filmowych lobbowało za wsparciem państwa i w efekcie, idąc śladem Austrii, Francji, Holandii i Wlk. Brytanii, Niemcy stworzyły fundusz, z którego można uzyskać wsparcie dla filmów fabularnych i najambitniejszych seriali do 1,5 mln euro, jeśli produkcja została przerwana lub zaniechana wskutek infekcji koronawirusem.

(AC, źródło: Asia Insurance Review)

Ergo Hestia wprowadza Punkty Oznakowane

0
Źródło zdjęcia: ERGO Hestia

Punkty Oznakowane – taką nazwę nosi nowe przedsięwzięcie Ergo Hestii skierowane do do agentów i OFWCA. Pozwoli ono wykorzystać siłę marki sopockiego ubezpieczyciela do rozwoju własnego biznesu. Pierwszą taką placówkę otwarto w Brusach w województwie pomorskim.

Uczestnicy przedsięwzięcia otrzymają szereg benefitów, m.in. podwyższoną prowizję, fundusz na remont punktu sprzedaży, pakiet marketingowy czy pełne sfinansowanie nowego oznakowania wraz z serwisem na okres pięciu lat.

– Pomysł na Punkty Oznakowane powstał w związku z dużym zainteresowaniem Punktami Standard. To alternatywa skierowana do osób, które chcą na zmianę własnego punktu sprzedaży przeznaczyć mniejsze środki finansowe – mówi Maria Rosa, dyrektor Departamentu Sprzedaży Ergo Hestii. – Zgłaszają się do nas przede wszystkim ci agenci, którzy pracują w mniejszych miejscowościach, mają biuro na piętrze lub prowadzą sprzedaż z dala od centrum. To szansa na profesjonalizację również dla OFWCA – dodaje.

Do końca roku Ergo Hestia planuje otworzyć 10 Punktów Oznakowanych. Aby wziąć udział w projekcie, należy zgłosić się do swojego menedżera sprzedaży. Jak podkreśla Krystian Borowiec, menedżer projektu, w ten sposób agent zwiększy możliwości promocji własnego biznesu. – Punkt Oznakowany pozwala agentom na ekspozycję własnego logotypu – zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz agencji. Dodatkowo na identyfikacji wizualnej może znaleźć się aż do sześciu logotypów innych ubezpieczycieli – wyjaśnia.

AM, news@gu.home.pl

(źródło: Ergo Hestia)

UFG zasypany reklamacjami za nieodbyte imprezy turystyczne

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Podróżni i organizatorzy ochoczo ruszyli do składania wniosków do Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego o zwrot środków za imprezy turystyczne odwołane z powodu pandemii. Z danych Funduszu wynika, że od 1 do 9 października organizatorzy turystyki przesłali 999 wniosków opiewających łącznie na ponad 166 mln zł. Z kolei podróżni przesłali niemal 35 tys. wniosków na ponad 115 mln zł.

Do 9 października UFG wyodrębnił już ponad 54 tys. unikalnych danych podróżnych i ciągle wyodrębnia nowe.

Od momentu uruchomienia w dniu 23 września do dnia przed wejściem ustawy w życie (30 września) na infolinii Funduszu odebrano 1,8 tys. połączeń. Od początku możliwości ubiegania się o zwroty, tj. 1 października od rano do 9 października do godz. 14:00 takich połączeń było ponad 6,3 tys., średnio ponad 1,8 tys. połączeń przychodzących dziennie. UFG podkreśla, że w jeden dzień od momentu wejścia ustawy w życie odnotowuje tyle połączeń ile w cały tydzień przed wejściem ustawy.

W ciągu pierwszych dni od momentu wejścia ustawy w życie założono prawie 20 tysięcy nowych kont w portalu TFG.

„Za nami nieco ponad tydzień obowiązywania ustawy umożliwiającej podróżnym występowanie o zwrot środków za imprezy turystyczne odwołane z powodu pandemii. Po danych podsumowujących te dni widzimy, że temat wzbudził duże zainteresowanie. Duża w tym również zasługa mediów informujących o akcji zwrotów i publikujących jej szczegóły. Nic zatem dziwnego, że zarówno podróżni, jak i organizatorzy imprez turystycznych ruszyli ze składaniem wniosków. W najbliższych dniach spodziewamy się równie dużego zainteresowania” – komentuje UFG.

(AM, źródło: UFG)

SalesTube będzie promować Screenity w sieci

0

Portal wirtualnemedia.pl podał, że agencja SalesTube poprowadzi działania promocyjne w internecie dla Screenity – marki Europa Ubezpieczenia. Powodem takiego ruchu ze strony ubezpieczyciela był intensywny rozwój Screenity.

SalesTube ma zająć się promocją produktu w digitalu. Kampania kierowana jest do wszystkich posiadaczy smartfonów, niezależnie od wartości urządzenia. Portal przypomina, że jest to kolejne tego typu przedsięwzięcie zakładu w ciągu kilku miesięcy. W wakacje firma realizowała działania promocyjne w digitalu pod hasłem #podziękujmieszkaniu.

(AM, źródło: wirtualnemedia.pl)

Młodzi pracownicy potrzebują zupełnie innej ochrony

0
Xenia Kruszewska

Rozmowa z Xenią Kruszewską, dyrektor Działu Ubezpieczeń Zdrowotnych Saltus Ubezpieczenia

Aleksandra E. Wysocka: – Wydaje się, że pandemiczne półrocze powinno sprzyjać rozwojowi ubezpieczeń zdrowotnych. Jak ten niezwykły czas wpłynął na biznes Saltus Ubezpieczenia?

Xenia Kruszewska: – Żyjemy w zupełnie nowej rzeczywistości, której wszyscy się uczymy – ubezpieczeni, ubezpieczający, ubezpieczyciele, a także podmioty lecznicze. Zmieniły się nawyki. Jeszcze trzy lata temu sama uparcie twierdziłam, że telemedycyna się w Polsce nie przyjmie… Tymczasem dzieje się zupełnie inaczej. Wystarczył jeden miesiąc lockdownu, żeby się spopularyzowała.

Trzeba zaznaczyć jednak, że dotyczy to podmiotów już wcześniej oferujących usługi telemedyczne. Lekarze, którzy nie zostali przeszkoleni, w jaki sposób prowadzić wywiad medyczny online, po prostu tego nie umieją. Zmiana okazała się najtrudniejsza dla tych, którzy się do niej wcześniej nie przygotowali. Natomiast wyspecjalizowane platformy oferujące usługi telemedyczne od kilku lat poradziły sobie świetnie.

Już w czerwcu klienci naszej infolinii medycznej prosili o telekonsultację z konkretnym lekarzem, z którym rozmawiali poprzednim razem. Przekonali się, że telekonsultacja wcale nie musi być jakąś wybrakowaną niby-wizytą. Wręcz przeciwnie. Dzięki temu pacjenci przed przyjściem do placówki mają możliwość odbycia wstępnej konsultacji i przeprowadzenia niezbędnych badań, a potem mogą wykorzystać czas w gabinecie do maksimum, zamiast tracić pół dnia, żeby w ciągu minuty dostać wypisane skierowanie i kolejny termin w kalendarzu.

Telemedycyna pomogła też poradzić sobie z niedoborem lekarzy wybranych specjalizacji. Przykładowo endokrynolog w Zachodniopomorskiem to prawie kwiat paproci… A dzięki telemedycynie badania endokrynologiczne można skonsultować w dowolnym miejscu Polski.  

Czy pandemia zmieniła oczekiwania klientów wobec produktów ubezpieczeniowych zdrowotnych i życiowych?

– Wciąż dużym zainteresowaniem cieszą się programy profilaktyczne. Jest większe zainteresowanie poradami psychologicznymi. Zaproponowaliśmy naszym klientom zdrowotnym grupowe ubezpieczenia na życie Vertus. Tak naprawdę to sami zaczęli nas o to pytać. Uważam, że to bardzo ciekawy produkt, zawierający komponenty zdrowotne i asystenckie w zamian za typowe świadczenia rodzinne, takie jak słynne „urodzenie dziecka”.

Okazało się, że klienci bardziej niż jednorazową wypłatą pieniężną są zainteresowani telekonsultacjami pediatrycznymi i możliwością organizacji wizyty położnej.

Firmy są też zainteresowane świadczeniami na wypadek pobytu w szpitalu z powodu epidemii dla swoich pracowników. Obawiam się, że ta ostatnia opcja może się nam jeszcze przydać…

Powinniśmy przyzwyczaić się do myśli, że epidemie zostaną z nami na dłużej?

– Wiele na to wskazuje, chociaż w Polsce od wielu lat nie ogłaszano stanu zagrożenia epidemiologicznego. Nawet w latach 60., gdy we Wrocławiu pojawiła się czarna ospa. Teraz te epidemie niestety mogą się pojawiać, nawet jeśli nie w całym kraju, to miejscowo. Dlatego pokrywamy ochroną nie tylko skutki Covid-19, ale również innych epidemii, o których jeszcze nie mamy pojęcia. Dziś mamy Covid-19, a jutro możemy mieć Covid-21 albo jeszcze inne zagrożenie o charakterze epidemicznym.

Cieszy fakt, że dostajemy zapytania również od firm z młodymi pracownikami, chociażby z branży IT. Okazuje się, że ich oczekiwania względem ubezpieczeń są inne od tych tradycyjnych. Od świadczeń rodzinnych czy śmierci wolą NNW, zdrowie, assistance, niezdolność do pracy.

Gdy informatyk złamie prawą rękę albo poważnie zachoruje, to jest dla niego bardzo ogromne ryzyko. Dla takich firm nie ma wcale szerokiej oferty. To błękitny ocean, który postanowiliśmy zagospodarować. Tradycyjne grupowe ubezpieczenia na życie są niezwykle konkurencyjne i bardzo do siebie podobne.

Czy telemedycyna rozwiązała, czy tylko odroczyła problem z brakiem kadr medycznych?

– Niedobór lekarzy jest olbrzymi i w najbliższym czasie niewiele da się z tym zrobić. Z telemedycyną musimy się zaprzyjaźnić na dobre. Jeśli chodzi o publiczną służbę zdrowia, to telemedycyna weszła na stałe do systemu wyłącznie w Holandii i Szwajcarii. Wydawało mi się, że tu nic nowego się nie wydarzy.

Polskich pacjentów nie przekonywały centra telemedyczne gdzieś na końcu świata, oni chcieli lekarza mówiącego po polsku, znającego polskie realia, którego będą mogli zobaczyć osobiście. Jak już wspominałam, to się zmieniło. Pewne bariery psychiczne zostały przełamane. Ludzie się przekonali, że to działa. Bardzo się do tego przyczyniło wprowadzenie e-recepty. Kolejnym krokiem będzie obowiązkowa e-dokumentacja medyczna od stycznia 2021 r.

Bardzo ważne jest też coraz powszechniejsze zastosowanie sztucznej inteligencji w diagnostyce. Jeszcze kilka lat temu było ujmą dla internisty, jeśli samodzielnie nie interpretował wyników EKG. Teraz wielu lekarzy już tego nie potrafi, podobnie z USG czy badaniami radiologicznymi. To wszystko pochłania czas!

Technologia coraz częściej jest w stanie wspomóc w diagnostyce. Może być też tak, że technik robi badanie w Gdańsku, a interpretuje je radiolog w Starogardzie Gdańskim.

Algorytmy wspomagające interpretacje wyników badań i dające pierwsze wskazania diagnostyczne też zaczęły wchodzić w coraz powszechniejsze użycie. Już niedługo to będzie standard.

Jakie macie plany biznesowe na kolejne miesiące?

– Wróciliśmy do intensywnych spotkań i szkoleń z pośrednikami. Zaczęliśmy jednak szerzej wykorzystywać narzędzia zdalne. Pytamy rynek, co jeszcze jest potrzebne. Co powinniśmy dodać, zmienić, uzupełnić. To niezwykle ważne, żeby pytać i uważnie słuchać odpowiedzi klientów.

Okazuje się, że jest wiele firm w Polsce, które nie mają jeszcze grupowego ubezpieczenia na życie i dla których standardowa oferta nie jest atrakcyjna. Do nich chcemy właśnie uderzyć w pierwszej kolejności.

Dla mnie osobiście niezwykle istotne jest też to, że przez wiele lat to ja uczyłam pośredników zdrowia, a teraz pośrednicy uczą mnie życia. To bardzo wartościowe i odświeżające.

Dziękuję za rozmowę.

Aleksandra E. Wysocka

18,423FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie