Blog - Strona 1489 z 1536 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal
Strona główna Blog Strona 1489

CUK Ubezpieczenia Twoja Superochrona

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Rozmowa z Anną Pawłowską-Kruzińską, dyrektor marketingu w CUK Ubezpieczenia

Aleksandra E. Wysocka: – Na początku lutego ruszyła nowa kampania wizerunkowa CUK Ubezpieczenia. Superbohaterka zamiast łosia – to naprawdę duża zmiana! Czy nie boicie się, że konwencja gry komputerowej albo filmu akcji jest zbyt odległa od chłodnego świata finansów i ubezpieczeń?

Anna Pawłowska-Kruzińska: – Chłodny świat ubezpieczeń? Czy on naprawdę taki jest bądź musi być? Skoro już jesteśmy bogatsi o tę wiedzę, że dla klientów to naprawdę trudny świat, w którym nie potrafią się odnaleźć, to czy właśnie nie jest im potrzebny ktoś, kto w tym świecie im pomoże i ułatwi dokonać wyboru? Czy kimś takim nie są od dawna superbohaterowie?
Tak, przez lata był łoś, sympatyczny, zabawny, czasem kontrowersyjny, nie mogę powiedzieć, że był bohaterem, był elementem komunikacji. Dzisiaj czas jednak na całkowitą zmianę oblicza komunikacji z klientem. Zdecydowaliśmy się zatem podjąć stanowcze kroki i stworzyć bohatera, który w pełni odpowie na to, kim tak naprawdę jesteśmy. Konwencja, jaką przyjęliśmy, wzięła się bezpośrednio z naszych analiz marki.

Pracę, którą na co dzień wykonujemy, odzwierciedla większość zadań przypisanych do naszej nowej brand hero. SuperCUK jest wszechstronna, empatyczna, profesjonalna i opiekuńcza. Jej zadaniem jest znaleźć rozwiązanie na miarę oczekiwań każdego klienta. To bardzo precyzyjnie stworzona postać. Dlatego wierzę, że idealnie wpasuje się w świat finansów i uczyni go pełnym nowych mocy.

Anna Pawłowska-Kruzińska

Jak na nową superbohaterkę zareagowali wasi agenci i agentki?

– Są otwarci na zmiany, większość z nich przyjęła nową koncepcję komunikacji z entuzjazmem. Zmieniamy wizerunek, wychodząc naprzeciw obowiązującym trendom. Nowa kampania da nam wyjątkową możliwość nawiązania innego sposobu dialogu z klientami. Pozwoli dotrzeć do całkowicie nowej grupy odbiorców naszych usług, nie zapominając o dotychczasowym, jakże ważnym kliencie. Nasza komunikacja i narzędzia idą z duchem czasu. Jesteśmy wszędzie tam, gdzie klienci tego potrzebują. Agenci i agentki to rozumieją i docenią tę wizję. W końcu to oni są naszymi Suberbohaterami na co dzień – w placówkach i poza nimi, a nasza SuperCUK to pomoc dla naszych klientów i agentów.

Rozumiem, że kampania jest skierowana przede wszystkim do nowych klientów. Na jaki efekt liczycie? Jakie skojarzenia i emocje chcecie wywoływać?

– Największe marki cechują się tym, iż są bezkonkurencyjne, charakterystyczne, emanują pasją, są spójne, widoczne. A jaki jest CUK Ubezpieczenia? CUK to marka, która jest kompleksowa – podąża za aktualnymi trendami na rynku, tym samym jest przygotowana na potrzeby najbardziej wymagających klientów. Posiada ofertę znajdującą zastosowanie do każdej strefy życia. CUK jest marką empatyczną – troszczy się o swojego klienta, dając mu swobodę wyboru, decyzji. Dyskretny przyjaciel, któremu można na pewno zaufać.
Główne cechy SuperCUK są tożsame z definicją CUK Ubezpieczenia, a także efektem pracy naszych pracowników, agentów. Podążamy za najnowszymi trendami, przygotowując rozwiązania skrojone na miarę potrzeb klientów. Nasza firma to przede wszystkim ludzie, od wielu lat tworzymy w 100% polską markę. Posiadamy unikalne doświadczenie, które daje na rynku pozycję eksperta dla Polaków oczekujących wsparcia i pomocy w zawiłym świecie ubezpieczeń.

Nasza brand hero ma SuperMoce:

#SuperWiedząca – Zna niemal wszystkie oferty ubezpieczeń na rynku. Od 18 lat pracujemy z ponad 30 towarzystwami ubezpieczeniowymi, między innymi: Compensa, Generali, Link 4, TUZ.

#SuperSprytna – jest w stanie porównać 170 ofert i pomóc dokonać najbardziej trafnego wyboru odpowiedniej oferty ubezpieczeniowej. Zna na pamięć wszystkie terminy i o nich przypomina.

#SuperNowoczesna – dysponuje innowacyjną aplikacją mobilną, wspiera się inteligentnym Asystentem Google i korzysta z naszego contact center.

Dla najbardziej wymagających dysponuje jedną z największych sieci placówek franczyzowych i partnerskich w Polsce. To wszystko powinno przekonać Polaków, że CUK jest z nimi praktycznie od zawsze i wszędzie. Chcemy być jeszcze bliżej naszych klientów – obecnych utwierdzając w przekonaniu, że jesteśmy ich najlepszym partnerem, natomiast nowych zapewnić o tym, że trafiając do nas, dokonują słusznego wyboru.
Nowa komunikacja opiera się na DNA marki. Pokaże światu markę CUK Ubezpieczenia jako lidera multiagencji, ofertę jako bezkonkurencyjną superpropozycję i przekona, że multiagencja to niezwykłe umysły, superwiedza i nadludzka moc technologii. Doprowadzi do personifikacji marki. Przedstawi CUK Ubezpieczenia jako opiekuna, który zapewni klientowi osobistą ochronę.

Dziękuję za rozmowę.

Aleksandra E. Wysocka

Neptun w górach: Tomasz Domalewski zdobył Aconcaguę

0
Tomasz Domalewski

Tomasz Domalewski, dyrektor sprzedaży Leadenhall Polska, który w ramach projektu „Neptun w górach” jako pierwszy gdańszczanin i ubezpieczeniowiec zdobywa kolejno najwyższe szczyty wszystkich kontynentów, czyli Koronę Ziemi, wspiął się na Aconcaguę – najwyższy szczyt Ameryki Południowej leżący na terytorium Argentyny i jednocześnie najwyższy szczyt Andów i obu Ameryk. „Gazeta Ubezpieczeniowa” jest patronem medialnym projektu.

Atak szczytowy rozpoczął się 15 lutego, o 4:30 czasu lokalnego, z obozu Colera na wysokości ok 6 tys. Tomasz Domalewski zameldował się na szczycie przed 12:30, wyprzedzając swoich dwóch partnerów (trzeci zrezygnował z powodu złego stanu zdrowia) o mniej więcej godzinę. Dyrektor sprzedaży Leadenhall Polska zdobył wcześniej Mont Blanc, Elbrus, Kilimandżaro, Górę Kościuszki oraz Piramidę Carstensza.

Aconcagua to najwyższy szczyt Ameryki Południowej i jednocześnie najwyższy szczyt Andów i obu Ameryk. Po Mount Everest jest to drugi co do wysokości szczyt Korony Ziemi i ze względu na specyficzny klimat tam panujący (huraganowe wiatry i bardzo niskie temperatury przypominają warunki na himalajskich ośmiotysięcznikach) jest często naturalnym celem przygotowującym do ataku na najwyższą górę świata.

Jego nazwa w języku Indian Keczua brzmi Kamienny Strażnik. Szczyt pokryty jest wiecznym śniegiem, a lodowce zaczynają się od 3900 m n.p.m. Pierwszego wejścia dokonano w 1897 roku, a pierwszymi Polakami, którzy tego dokonali 8 marca 1934 roku, wytaczając przy okazji nową drogę podejścia zwaną Lodowcem Polaków, był zespół w składzie: Stefan Daszyński, Konstanty Jodko-Narkiewicz, Stefan Osiecki i Wiktor Ostrowski.

(am)

KNF zgodziła się na rozbudowę portfela majątkowej spółki AXA

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

18 lutego Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie zezwoliła na rozszerzenie rzeczowego zakresu działalności AXA Ubezpieczenia TUiR.

Zgodnie z zezwoleniem KNF, majątkowe towarzystwo grupy może rozszerzyć rzeczowy zakres działalności o produkty z dwóch grup ubezpieczeń. Pierwszą z nich stanowią ubezpieczenia casco statków powietrznych, obejmujące szkody w statkach powietrznych (gr. 5 działu II), natomiast drugą – ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej wszelkiego rodzaju, wynikającej z posiadania i użytkowania statków powietrznych, łącznie z ubezpieczeniem odpowiedzialności przewoźnika (gr. 11).

(AM, źródło: KNF)

Dwóch inwestorów zainteresowanych TUW Medicum

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Dwaj brytyjscy inwestorzy (w tym jeden ubezpieczyciel nieprowadzący działalności w Polsce) są gotowi wesprzeć TUW Medicum i uratować je przed zniknięciem z rynku – dowiedział się „Puls Biznesu”.

Według gazety, obie firmy badają obecnie towarzystwo pod okiem Komisji Nadzoru Finansowego. Ryszard Frączek, prezes TUW Medicum, zdradza, że negocjacje z potencjalnymi inwestorami są częściowo prowadzone za pośrednictwem kancelarii prawnych. Nie chciał jednak zdradzić tożsamości potencjalnych inwestorów ani ich warunków i oczekiwań. Wiele zależy od odpowiedzi KNF na odwołanie zakładu od decyzji cofającej mu licencję na prowadzenie działalności. Na razie jednak nie wiadomo, jaką decyzję podejmie nadzór. „PB” przypomina, że filarem sprzedaży TUW Medicum są gwarancje ubezpieczeniowe, zwłaszcza usunięcia wad i usterek, należytego wykonania kontraktu i wadialne. Odpowiadają one za ponad 90% portfela.

Więcej:

„Puls Biznesu” z 19 lutego, Karolina Wysota „Być albo nie być TUW Medicum”

https://www.pb.pl/byc-albo-nie-byc-tuw-medicum-982781

(AM, źródło: „Puls Biznesu”)

TU Europa na podium konkursu „Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa”

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Majątkowa Europa zajęła trzecie miejsce w konkursie „Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa 2019” organizowanym przez redakcję „Gazety Bankowej”. Głównym kryterium oceny była posprzedażowa jakość obsługi klientów.

Ranking najbardziej przyjaznych dla klientów firm ubezpieczeniowych został opracowany w oparciu o dane pozyskane od towarzystw ubezpieczeniowych, Rzecznika Finansowego czy Komisji Nadzoru Finansowego. Redakcja analizowała m.in. czas potrzebny na wypłatę odszkodowań, czas oczekiwania na połączenie telefoniczne z doradcą czy liczbę skarg, reklamacji i spraw sądowych związanych z likwidacją szkód. Dodatkowo kapituła konkursu, w skład której wchodzą m.in. przedstawiciel RzF i Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego, oceniła innowacje ubezpieczycieli, usprawniające proces likwidacji szkód oraz ułatwiające klientom kontakt z zakładami.

– Sprawna i przyjazna obsługa klientów to obok innowacyjnych produktów oraz zdalnych kanałów sprzedaży jeden z kluczowych dla nas wyróżników rynkowych. Dlatego cieszę się, że nasze działania zostały docenione w konkursie „Gazety Bankowej” i zyskaliśmy status jednego z najbardziej przyjaznych dla klientów ubezpieczycieli na rynku – mówi Marat Nevretdinov, prezes Europa Ubezpieczenia.

Poza TU Europa laureatami konkursu na najbardziej „Przyjazną Firmę Ubezpieczeniową 2019” w pozostałych ubezpieczeniach osobowych i majątkowych (bez komunikacyjnych) zostały kolejno PKO Ubezpieczenia i Santander Aviva TU.

W innych kategoriach miejsca na podium zajęły:

  • w ubezpieczeniach na życie – Unum Życie, AXA i Nationale-Nederlanden.
  • w ubezpieczeniach komunikacyjnych – (AC i OC) Wiener TU, AXA i Aviva TU.

Głosami Kapituły Konkursu miano „Ubezpieczeniowego Menedżera 2019” otrzymał Andrea Simoncelli, prezes Generali Polska.

(AM, źródło: Europa Ubezpieczenia, Gazeta Bankowa)

Warta: Gwarancja środowiskowa odpowiedzią na zapotrzebowanie zgłaszane przez MŚP

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Według TUiR Warta wprowadzona przez nią gwarancja środowiskowa dla małych i średnich przedsiębiorstw jest odpowiedzią na liczne zapytania ze strony właścicieli firm. Katalog podmiotów, które zgodnie ze znowelizowaną ustawą o odpadach będą musiały się ubiegać o zezwolenie na zbieranie odpadów i/lub ich przetwarzanie, a także zabezpieczenie jest bardzo szeroki.

– Lista obejmuje m.in. podmioty prowadzące odzyskiwanie surowców wtórnych, czyli recykling, sortownie odpadów, ubojnie, mleczarnie, hodowle drobiu, instytuty badawcze, szpitale, a także wytwarzające odpady w związku z eksploatacją instalacji, np. warsztaty samochodowe czy lakiernie – tłumaczy Paweł Krak, dyrektor Biura Produktów Korporacyjnych Warty. Zabezpieczenie może zostać wniesione w różnej formie – w gotówce jako depozyt, w postaci gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub polisy ubezpieczenia. – Dla „uwolnienia” firmowych środków zdecydowaliśmy się stworzyć ofertę gwarancji środowiskowej – to pierwszy tego typu produkt na rynku stworzony z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach, który nie posiada charakterystycznych dla polis ubezpieczeniowych wyłączeń odpowiedzialności – dodaje Bartosz Ornatowski, menadżer produktu w Warcie.

Maksymalna suma gwarancji ubezpieczeniowej dla firm z segmentu MŚP nie przekracza miliona złotych. Oferowana jest ona z okresem obowiązywania do dwóch lat. – Główną zaletą gwarancji jest brak konieczności blokady środków firmowych na rachunku administracji państwowej przez okres obowiązywania zezwolenia. Dzięki temu odblokowane w ten sposób środki firma może przeznaczyć na inwestycje lub na uregulowanie bieżących zobowiązań – tłumaczy Bartosz Ornatowski.

Środki z gwarancji środowiskowej uruchamiane są wtedy, gdy organ administracji państwowej poniesie koszt usunięcia odpadów lub ich negatywnych skutków w środowisku, a także po ewentualnej akcji gaśniczej. – Zabezpieczenie pokrywa koszt wykonania zastępczego, a wypłata świadczenia nie jest uzależniona od powstania szkody w środowisku. Dodatkowo pracujemy nad wprowadzeniem do oferty ubezpieczenia odpowiedzialności za szkody w środowisku, tak aby móc zapewnić naszym klientom kompleksową ochronę w tej dziedzinie. Jego wprowadzenie planowane jest na drugą połowę obecnego roku – dodaje Paweł Krak.

Zmieniona Ustawa o odpadach z 14 grudnia 2012 r. nakłada na posiadacza odpadów obowiązek uzyskania zezwolenia na zbieranie odpadów i/lub przetwarzanie odpadów i obowiązek złożenia zabezpieczenia roszczeń. Posiadacz odpadów, który przed dniem 20 lipca 2018 r. uzyskał zezwolenie na zbieranie odpadów i/lub na przetwarzanie odpadów albo pozwolenie na wytwarzanie odpadów uwzględniające zbieranie lub przetwarzanie odpadów, jest obowiązany w terminie do 5 marca 2020 r. złożyć wniosek o zmianę posiadanej decyzji i do ustanowienia zabezpieczenia roszczeń. Zabezpieczenie umożliwia pokrycie kosztów wykonania zastępczego poniesionych przez samorządy m.in. na usunięcie odpadów z miejsca do tego nieprzeznaczonego.

O gwarancji środowiskowej Warty można przeczytać również tutaj:

(AM, źródło: Warta)

PKO BP: Nabywcy ubezpieczeń komunikacyjnych mogą wygrać 500 zł na zakupy

0

PKO BP zorganizował konkurs dla klientów, którzy za jego pośrednictwem nabyli ubezpieczenia komunikacyjne. Uczestnicy konkursu będą rywalizować o 55 kart upominkowych o wartości 500 zł każda do wykorzystania na zakupy na stacjach Orlen.

Aby wziąć udział w rywalizacji o nagrody, należy nabyć za pośrednictwem aplikacji IKO lub serwisu iPKO ubezpieczenie komunikacyjne obejmujące przynajmniej OC albo AC. Następnie klient musi zarejestrować się i odpowiedzieć na pytanie konkursowe do 31 marca 2020 r.

Uczestnicy konkursu nie mogą też odstąpić od umowy w ciągu 30 dni od jej zawarcia oraz wyrazić zgodę na otrzymywanie od banku informacji o charakterze marketingowym (w tym informacji handlowych) i nie odwołać jej do dnia wydawania nagrody.

(AM, źródło: PKO BP)

Ponad 40% Polaków posiada assistance

0

Z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Europ Assistance Polska wynika, że w ciągu dekady liczba osób posiadających assistance zwiększyła się o 15%, do poziomu 42% – informuje „Puls Biznesu”.

Z odpowiedzi ankietowanych wynika, że najczęstszym skojarzeniem z pojęciem assistance jest pomoc drogowa. Coraz większą popularnością cieszy się też assistance medyczne. Gazeta zwraca uwagę, że 83% badanych nie korzysta z dostępnej w ramach pomocy medycznej usługi widokonsultacji. Ryszard Grzelak, prezes Europ Assistance Polska, uważa jednak, że skoro ta opcja jest rekomendowana w nieskomplikowanych przypadkach, takich jak np. przeziębienie, to wykorzystanie na poziomie 17% jest sukcesem. Zwłaszcza że tą formą kontaktu z lekarzem zainteresowanych jest 54% ankietowanych – o 16 punktów procentowych więcej niż w analogicznym badaniu z 2014 r. Ryszard Grzelak tłumaczy też, że stosunkowo niewielki odsetek zainteresowanych zakupem assistance przez internet (25% wskazań) to efekt przyzwyczajenia do usług pomocowych otrzymywanych jako dodatek do produktów finansowych czy w ramach affinity. Najpopularniejszą formą kontaktu w celu skorzystania z assistance jest nadal telefon (96%).

Więcej:

„Puls Biznesu” z 19 lutego, Karolina Wysota „W assistance królują przyzwyczajenia”

https://www.pb.pl/w-assistance-kroluja-przyzwyczajenia-982783

 (AM, źródło: „Puls Biznesu”)

Nationale-Nederlanden wspiera Narodowy Test Zdrowia Polaków

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Nationale-Nederlanden zostało partnerem strategicznym Narodowego Testu Zdrowia Polaków. Celem tego ogólnopolskiego przedsięwzięcia, realizowanego przez serwis Medonet, jest zwiększenie świadomości społecznej na temat stanu zdrowia i sposobów na jego poprawę.

– Narodowy Test Zdrowia Polaków to unikatowa akcja, która może objąć setki tysięcy osób. Jako jej partner chcemy motywować Polaków do zdrowego trybu życia – mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i marki Nationale-Nederlanden

W ramach Narodowego Testu Zdrowia Polaków w serwisie Medonet dostępna jest ankieta dotycząca zwyczajów i stylu życia. Na podstawie odpowiedzi obliczany jest indeks zdrowia użytkownika oraz wyświetlają się mu spersonalizowane zalecenia dotyczące jego sytuacji zdrowotnej. Wszystkie rekomendacje są przygotowane przez specjalistów wchodzących w skład Rady Naukowej Narodowego Testu Zdrowia Polaków.

– Narodowy Test Zdrowia Polaków to akcja, która ma zwrócić uwagę na profilaktykę i zdrowy styl życia. To ważny projekt, ponieważ większość z nas często zapomina, że codzienne zachowania mają ogromny wpływ na nasze zdrowie. Zachęcam więc, by zrobić test dla siebie i swoich bliskich. Bo nawet drobne zmiany mają znaczenie – zaznacza dr Anna Zimny-Zając, redaktor naczelna Medonetu.

Na podstawie odpowiedzi internautów przygotowany zostanie raport podsumowujący, który zostanie opublikowany w kwietniu. Badanie jest prowadzone we współpracy z agencją badawczą ARC Rynek i Opinia.

Test można wypełniać do 3 marca.

(AM, źródło: Nationale-Nederlanden)

Lloyd’s: Rusza transformacja kultury korporacyjnej

0

Lloyd’s ogłosił skład swojej nowej, niezależnej Grupy Doradczej ds. Kultury, powołanej w ramach planu działania, którego celem jest wprowadzenie trwałych zmian kulturowych.

Prace nad programem transformacji kulturowej Lloyd’s zaczął realizować w marcu 2019 r., w reakcji na doniesienia prasowe o molestowaniu seksualnym na swoim rynku, a ogłosił go we wrześniu. Stworzona została grupa doradcza, złożona z czołowych ekspertów z doświadczeniem w przeprowadzaniu transformacji kulturowej, w skład której wchodzą m.in. specjaliści z dziedziny zdrowia psychicznego i przedstawiciele rynku Lloyd’s.

Grupie przewodniczy Fiona Luck, członek zarządu Lloyd’s i dyrektor bez funkcji wykonawczej, odpowiedzialna za personel i kulturę korporacyjną.

– Grupa doradcza pomoże identyfikować wymierne efekty, krytycznie oceniać postępy w ich osiąganiu i odegra rolę sprawczą w kreowaniu kultury uczciwości, szacunku i równego traktowania na całym rynku Lloyd’s – powiedziała przewodnicząca grupy.

(AC, źródło: Lloyd’s)

18,481FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie