Payback Polska oraz CUK Ubezpieczenia przedłużyły zapoczątkowaną 6 lat temu współpracę. Dzięki punktom Payback klienci multiagencji zapłacili od 2018 roku o przeszło 2 miliony złotych mniej za polisy.
Współpraca Payback Polska z CUK Ubezpieczenia trwa nieprzerwanie od 4 kwietnia 2018 roku. Umożliwia uczestnikom programu lojalnościowego zbieranie punktów podstawowych i promocyjnych za zakup ubezpieczeń za pośrednictwem wszystkich kanałów sprzedażowych CUK Ubezpieczenia, zarówno online, jak i w stacjonarnych punktach sprzedaży. Zgromadzone punkty można wymieniać na zakup kolejnych polis lub nagród.
W ramach dalszej współpracy planowane jest pogłębienie dotychczasowych działań. Na stronie internetowej Payback dostępna pozostaje porównywarka ubezpieczeń OC i OC/AC.
– Tylko w pierwszym roku naszej współpracy konsumenci, którzy zakupili polisy w CUK Ubezpieczenia, zebrali łącznie 43 miliony punktów Payback. Klienci od razu zaczęli również obniżać punktami koszty polis. W ciągu 5 lat naszej współpracy uczestnicy wymienili punkty o wartości ponad 2 milionów złotych, aby obniżyć ceny polis. Z oferty CUK chętnie korzystają osoby, które są w programie od dłuższego czasu i są użytkownikami aplikacji Payback na bp czy w sklepach sieci PSB Mrówka – mówi Marcin Pilarski, dyrektor zarządzający Payback Polska.
– Formuła programu sprawdza się u nas już od lat. Współpraca z Payback Polska pozwoliła nam lepiej poznać naszych klientów, wypracować kanały skuteczniejszej komunikacji z nimi i pogłębić nasze relacje, ale również umożliwiła szerszą ekspozycję oferty, a co za tym idzie, pozyskanie nowych ubezpieczających. Ważnym benefitem na tak konkurencyjnym rynku, jakim jest rynek ubezpieczeń komunikacyjnych, jest również możliwość obniżania kosztów polis punktami Payback. Cena jest jednym z czynników wyboru danego ubezpieczyciela, a dzięki współpracy z Payback możemy zaproponować lepsze warunki ubezpieczenia – podkreśla Marcin Dyliński, dyrektor Departamentu Marketingu i E-Commerce CUK Ubezpieczenia.
(AM, źródło: Oaekri)