Pierwsza likwidacja szkody komunikacyjnej bez udziału ludzi

0
1809

Warta przeprowadziła pierwszą całkowicie automatyczną likwidację szkody z AC. Cały proces przebiegł bez udziału człowieka – podał cashless.pl.

Zgłoszenie poszkodowanego zostało przyjęte przez voicebota. Następnie automatycznie stworzono i przekazano klientowi mailem listę niezbędnych dokumentów. W identyczny sposób opracowano zlecenie dla warsztatu naprawczego, ten automatycznie przygotował kosztorys, który również automatycznie został zaakceptowany przez Wartę w oparciu o narzędzia Tractable. Serwis podkreślił, że weryfikacja kosztorysu, potwierdzenie odpowiedzialności i przygotowanie oraz zatwierdzenie wypłaty trwało łącznie 5 minut, a cały proces – od przyjęcia zgłoszenia do zatwierdzenia płatności – 2 dni.

Więcej:

cashless.pl z 28 listopada, Ida Krzemińska-Albrycht „Warta: pierwsza szkoda zlikwidowana w pełni automatycznie, bez udziału człowieka”

(AM, źródło: cashless.pl)