PKO BP promuje ofertę ubezpieczeniową

0
441

Do 15 sierpnia potrwa nowa kampania telewizyjna PKO BP i PKO Ubezpieczenia. Jej celem jest poinformowanie o zaletach wybranych ubezpieczeń w banku i ich dostępności online. Oferta obejmuje nie tylko ubezpieczenia powiązane z produktami bankowymi, ale też polisy stand alone. 

– W ramach kampanii będziemy emitować 15-sekundowy spot obrazujący trzy sytuacje życiowe, które mogą się zdarzyć nagle i być nieprzyjemne w skutkach. Dlatego warto rozważyć wcześniejsze zapewnienie sobie pomocy ubezpieczyciela. Przygotowany spot jest z jednej strony konkretny i jasno pokazuje ryzyka, od jakich ubezpieczamy, z drugiej jest lekki w formie. Myślę, że zwróci uwagę telewidza i wzbudzi refleksję. Chcemy przekazać obecnym i potencjalnym klientom PKO, że z naszymi ubezpieczeniami mogą poczuć się bezpiecznie i otrzymać wsparcie, kiedy tego potrzebują – mówi Ewa Kapacka, dyrektor Biura Marketingu i PR PKO Ubezpieczenia.

Kampania obejmuje trzy rodzaje ubezpieczeń oferowanych przez bank we współpracy z PKO Ubezpieczenia. Korzystający  z serwisu iPKO lub aplikacji mobilnej IKO mogą je kupić w dowolnej chwili. Są to: ubezpieczenie turystyczne Moje Podróże24, ubezpieczenie mieszkaniowe Mój Dom24 oraz najnowszy produkt PKO Ubezpieczenia, dostępny w iPKO i IKO – PKO Ubezpieczenie Dziecka, chroniące dzieci i młodzież do 20. roku życia. Ubezpieczenie zapewnia pomoc i organizację opieki medycznej w razie nieszczęśliwego wypadku w przedszkolu, szkole oraz poza ich terenem. Szeroki zakres świadczeń obejmuje wsparcie lekarzy wielu specjalizacji.

Emisje spotu będą w TVP i telewizji Polsat w głównych i tematycznych stacjach.

(AM, źródło: PKO BP)