#ubezpieczeniowyLIVE: Jaka szkoda! Zdarzenia medyczne
Zapraszamy na #ubezpieczeniowyLIVE, który odbędzie się w czwartek 30 listopada 2023 roku w godzinach 13:00–14:30. Partnerem strategicznym programu jest Signal Iduna.
W programie:
Porozmawiajmy o zdrowiu… czyli...
#ubezpieczeniowyLIVE: Automatyczny scoring ubezpieczeniowy nieruchomości
Zapraszamy na #ubezpieczeniowyLIVE, który odbędzie się w czwartek 23 listopada 2023 roku w godzinach 13:00–14:00. W programie wystąpią Tomasz Stachura, Business Development Manager, oraz Dominik...
Z życia wzięte ubezpieczenie niezdolności do pracy, czyli czego nie wiemy o tym, co...
Rozmowa z Sylwestrem Poniewierskim, dyrektorem Biura Ubezpieczeń Detalicznych i Programów Partnerskich w STUnŻ ERGO Hestia
Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – Niewielu z nas zastanawia się, jak...
Podpis elektroniczny w ubezpieczeniach 2023 – to musisz wiedzieć
Każdy, kto był na pierwszej linii frontu ubezpieczeniowego, doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak wiele podpisów, czyli różnych zgód i oświadczeń, jest wymaganych...
Jak multiagent powinien prawidłowo przeprowadzić APK?
Analiza wymagań i potrzeb klienta (APK) stanowi jeden z najważniejszych obowiązków agenta ubezpieczeniowego, dzięki któremu może on zaoferować prawidłowy produkt ubezpieczeniowy, zgodnie z prawem...
Ludzie z ambicjami dążą do doskonałości
MDRT Day Poland – Bring it on! Ta konferencja zapisze się na kartach historii polskiej branży ubezpieczeń na życie, ale również na długo pozostanie...
5 działań wspierających lokalnie promocję agenta
Badania pokazują, że aż 65% Polaków wyszukuje informacji o towarach lub usługach w internecie (GUS). Dlatego digital marketing (marketing internetowy) jest kluczowym elementem promocji...
Narty za milion euro
Z całą pewnością decyzja o tym, na jaką sumę warto się ubezpieczyć, jest ostatnią, jaką zawracamy sobie głowę, wyjeżdżając na narty. Szukamy fajnego miejsca...
UFG: O czym należy pamiętać przy zbyciu i zakupie pojazdu
Zmiana właściciela pojazdu niesie ze sobą określone obowiązki. Trzeba pamiętać o zgłoszeniu tego w wydziale komunikacji oraz do ubezpieczyciela. Inaczej należy liczyć się z...
Jakość ważniejsza od ilości
Nieustannie kierujemy się tym mottem. Możemy odnieść je do każdej sfery funkcjonowania naszej multiagencji. Skupiamy się na ważnych procesach nie w kontekście ilościowym, ale...