Podsumowania roczne - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

5 działań wspierających lokalnie promocję agenta

Badania pokazują, że aż 65% Polaków wyszukuje informacji o towarach lub usługach w internecie (GUS). Dlatego digital marketing (marketing internetowy) jest kluczowym elementem promocji...

Tworzymy od podstaw rynek ubezpieczeń szpitalnych w Polsce

Rozmowa ze Sławomirem Łopalewskim, dyrektorem zarządzającym spółki LUX MED Ubezpieczenia/LMG Försäkrings AB Aleksandra E. Wysocka: – Polski rynek komercyjnych ubezpieczeń bardzo długo czekał na produkt...

Jak zachowanie menedżera wpływa na pracę jego zespołu

Jakiś czas temu szef pewnej struktury sprzedażowej zaprosił mnie na zebranie swojego zespołu menedżerskiego. Chodziło o to, że atmosfera w zespole nie była najlepsza,...

Jak multiagent powinien prawidłowo przeprowadzić APK?

Analiza wymagań i potrzeb klienta (APK) stanowi jeden z najważniejszych obowiązków agenta ubezpieczeniowego, dzięki któremu może on zaoferować prawidłowy produkt ubezpieczeniowy, zgodnie z prawem...

Z życia wzięte ubezpieczenie niezdolności do pracy, czyli czego nie wiemy o tym, co...

Rozmowa z Sylwestrem Poniewierskim, dyrektorem Biura Ubezpieczeń Detalicznych i Programów Partnerskich w STUnŻ ERGO Hestia Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – Niewielu z nas zastanawia się, jak...

Narty za milion euro

Z całą pewnością decyzja o tym, na jaką sumę warto się ubezpieczyć, jest ostatnią, jaką zawracamy sobie głowę, wyjeżdżając na narty. Szukamy fajnego miejsca...

Kto ma płacić za akcje ratunkowe w górach?

W Polsce akcje ratownicze przeprowadzone przez GOPR i TOPR są bezpłatne, chociaż godzina pracy specjalistycznego śmigłowca kosztuje blisko 10 tys. zł. Tymczasem za granicą,...

Co niepotrzebnie pożera czas pracy agenta

Z pewnością każdy się ze mną zgodzi, że wielu agentów mogłoby osiągnąć dużo więcej, gdyby wykorzystywali lepiej swój czas pracy. W ciągu dnia, w...

Ludzie z ambicjami dążą do doskonałości

MDRT Day Poland – Bring it on! Ta konferencja zapisze się na kartach historii polskiej branży ubezpieczeń na życie, ale również na długo pozostanie...

Pięć (niestety) prawdziwych historii z ubezpieczeniami w banku

Wszechobecne reklamy muszą zwrócić się w marży i opłatach, a łaska pośrednika na pstrym koniu jeździ. Dlatego kiedy klient przychodzi do banku po „hipotekę”,...
21,703FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie