Ludzie z ambicjami dążą do doskonałości
MDRT Day Poland – Bring it on! Ta konferencja zapisze się na kartach historii polskiej branży ubezpieczeń na życie, ale również na długo pozostanie...
Z życia wzięte ubezpieczenie niezdolności do pracy, czyli czego nie wiemy o tym, co...
Rozmowa z Sylwestrem Poniewierskim, dyrektorem Biura Ubezpieczeń Detalicznych i Programów Partnerskich w STUnŻ ERGO Hestia
Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – Niewielu z nas zastanawia się, jak...
Odc. 243 – Czego klient chce od życia?
Czego brakuje produktom życiowym na rynku? O tym w podcaście ubezpieczeniowym #RozmowyBezAsekuracji mówi Sylwester Poniewierski, dyrektor Biura Ubezpieczeń Detalicznych i Programów Partnerskich w STUnŻ...
Odc. 246 – Sezon na MiSia
Co warto wiedzieć o ubezpieczeniach małych i średnich firm? O tym w podcaście ubezpieczeniowym #RozmowyBezAsekuracji mówi Jacek Kasperski, dyrektor Departamentu MŚP w firmie Compensa....
UFG: O czym należy pamiętać przy zbyciu i zakupie pojazdu
Zmiana właściciela pojazdu niesie ze sobą określone obowiązki. Trzeba pamiętać o zgłoszeniu tego w wydziale komunikacji oraz do ubezpieczyciela. Inaczej należy liczyć się z...
Jakość ważniejsza od ilości
Nieustannie kierujemy się tym mottem. Możemy odnieść je do każdej sfery funkcjonowania naszej multiagencji. Skupiamy się na ważnych procesach nie w kontekście ilościowym, ale...
Największe bolączki współczesnego agenta
Agenci z dłuższym stażem od lat obserwują zmiany w podejściu do tego zawodu i oczekiwań co do sposobu wykonywania pracy. W ciągu ostatnich 15...
Polisa na życie jako element układanki sukcesyjnej
Ignorantia iuris nocet – nieznajomość prawa szkodzi. Zdanie, które z pewnością wielu z nas miało okazję usłyszeć, w praktyce wskazuje, że brak świadomości rozwiązań...
Inwestorzy wierzą w ubezpieczenia parametryczne
Produkty parametryczne mogą rozwiązać problemy wielu branż, zarówno w sektorze prywatnym, jak i państwowym. Dostrzegli to inwestorzy, którzy coraz chętniej przyglądają się światowym insurtechom.
Pod...
5 działań wspierających lokalnie promocję agenta
Badania pokazują, że aż 65% Polaków wyszukuje informacji o towarach lub usługach w internecie (GUS). Dlatego digital marketing (marketing internetowy) jest kluczowym elementem promocji...