UFG: O czym należy pamiętać przy zbyciu i zakupie pojazdu
Zmiana właściciela pojazdu niesie ze sobą określone obowiązki. Trzeba pamiętać o zgłoszeniu tego w wydziale komunikacji oraz do ubezpieczyciela. Inaczej należy liczyć się z...
Pięć (niestety) prawdziwych historii z ubezpieczeniami w banku
Wszechobecne reklamy muszą zwrócić się w marży i opłatach, a łaska pośrednika na pstrym koniu jeździ. Dlatego kiedy klient przychodzi do banku po „hipotekę”,...
OC już na minusie
Rosnąca wartość średniej szkody przy jednoczesnym minimalnym wzroście (poniżej poziomu inflacji) przypisu składki w OC posiadaczy pojazdów mechanicznych sprawiła, że segment obowiązkowych polis komunikacyjnych...
Podpis elektroniczny w ubezpieczeniach 2023 – to musisz wiedzieć
Każdy, kto był na pierwszej linii frontu ubezpieczeniowego, doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak wiele podpisów, czyli różnych zgód i oświadczeń, jest wymaganych...
Największe bolączki współczesnego agenta
Agenci z dłuższym stażem od lat obserwują zmiany w podejściu do tego zawodu i oczekiwań co do sposobu wykonywania pracy. W ciągu ostatnich 15...
Narty za milion euro
Z całą pewnością decyzja o tym, na jaką sumę warto się ubezpieczyć, jest ostatnią, jaką zawracamy sobie głowę, wyjeżdżając na narty. Szukamy fajnego miejsca...
Odc. 246 – Sezon na MiSia
Co warto wiedzieć o ubezpieczeniach małych i średnich firm? O tym w podcaście ubezpieczeniowym #RozmowyBezAsekuracji mówi Jacek Kasperski, dyrektor Departamentu MŚP w firmie Compensa....
Odc. 243 – Czego klient chce od życia?
Czego brakuje produktom życiowym na rynku? O tym w podcaście ubezpieczeniowym #RozmowyBezAsekuracji mówi Sylwester Poniewierski, dyrektor Biura Ubezpieczeń Detalicznych i Programów Partnerskich w STUnŻ...
Tworzymy od podstaw rynek ubezpieczeń szpitalnych w Polsce
Rozmowa ze Sławomirem Łopalewskim, dyrektorem zarządzającym spółki LUX MED Ubezpieczenia/LMG Försäkrings AB
Aleksandra E. Wysocka: – Polski rynek komercyjnych ubezpieczeń bardzo długo czekał na produkt...
Jak popsuta pralka może nakręcić sprzedaż?
Okazuje się, że bardzo często nasz klient nie boi się niczego, nawet utraty swojego majątku wartego kilkaset tysięcy złotych. Natomiast wizja ręcznego mycia naczyń...