Dla NAU stabilność i innowacja to codzienność
Rozmowa z Dorotą Winiarz, dyrektorką ds. sprzedaży i rozwoju sieci w NAU SA
Aleksandra E. Wysocka: – NAU jest już na rynku ponad 20 lat....
Dla kogo jest prywatne ubezpieczenie szpitalne?
Rozmowa z Małgorzatą Popławską-Wieczorek, dyrektor sprzedaży brokerskiej w Grupie LUX MED
Aleksandra E. Wysocka: – Wszyscy przedsiębiorcy odczuwają wzrost składek na ubezpieczenie zdrowotne, a Wy...
Societe Generale Insurance to nie tylko bancassurance, ale też affinity
Rozmowa z Małgorzatą Aleksandrowicz-Szmulikowską, dyrektorką ds. rozwoju biznesu w Societe Generale Insurance w Polsce
Aleksandra E. Wysocka: – Jaka jest Strategia Societe Generale Insurance na...
Rozpoznawalna marka jest obecna online i odpowiedzialna społecznie
Firmy w działaniach marketingowych muszą uwzględniać aktualne trendy, co jest niełatwym zadaniem ze względu na tempo zmian. Starają się szybko reagować na bieżące zjawiska,...
Chcemy być w ścisłej czołówce ubezpieczycieli, z którymi pośrednicy współpracują najchętniej
Rozmowa z Adamem Moczydłowskim, dyrektorem zarządzającym Pionu Sprzedaży – Sieć Franczyzowa i Sieci Partnerskie w UNIQA
Aleksandra E. Wysocka: – Znamy się biznesowo od wielu...
Agencie, wynajmij sobie technologię!
Rozmowa z Andrzejem Szymańskim, Chief Product Officerem w Insly
Aleksandra E. Wysocka: – Insly działa na kilku europejskich rynkach. Jak się prezentuje Polska na tle...
25 lat analityki danych w ubezpieczeniach
Rozmowa z Markiem Wilczewskim, dyrektorem Biura Zarządzania Informacją Grupy PZU
Aleksandra E. Wysocka: – Od samego początku swojej kariery pracuje Pan w świecie danych. Jakie...
Podróż ubezpieczyciela do chmury nie musi boleć
Rozmowa ze Sławomirem Lubakiem, partnerem i liderem obszaru inżynierii usług chmurowych (Cloud Engineering) w Deloitte
Aleksandra E. Wysocka: – Chmura obliczeniowa powoli staje się oczywistością...
Sieć własna to nasza wizytówka i powód do dumy
Rozmowa z Arturem Barszczem, dyrektorem Departamentu Własnych Sieci Sprzedaży w UNIQA Polska
Aleksandra E. Wysocka: – Jak UNIQA widzi miejsce agentów wyłącznych w swojej sieci...
Jakich ubezpieczeń na życie potrzebują Polacy?
Rozmowa z Joanną Walczuk, dyrektorką ds. produktów Nationale-Nederlanden
Aleksandra E. Wysocka: – Ubezpieczenia na życie to dość tradycyjny produkt, który ma zrozumiałe zasady. Czy możliwe...