Rozmowa tygodnia - Strona 11 z 19 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

UNIQA jest numerem 3 w ubezpieczeniach grupowych i ma apetyt na więcej

Rozmowa z Konradem Zakrzewskim, dyrektorem zarządzającym Pionu Sprzedaży – Sieć Wyłączna UNIQA Aleksandra E. Wysocka: – AXA miała bardzo mocną pozycję na rynku ubezpieczeń grupowych....

Agencie, poważnie porozmawiaj z rolnikiem o ryzykach

Rozmowa z Andrzejem Paduszyńskim, dyrektorem Departamentu Ubezpieczeń Indywidualnych w Compensa TU SA Vienna Insurance Group Aleksandra E. Wysocka: – Jaka jest rola agentów w ubezpieczeniach...

PZU Energia Wiatru i PZU Energia Słońca dla producentów energii z OZE

Rozmowa z Adamem Czarneckim, Michałem Janiszewskim i Krzysztofem Pilcem z Pionu Klienta Korporacyjnego PZU Aleksandra E. Wysocka: – Porozmawiamy o odnawialnych źródłach energii, które cieszą...

Ubezpieczenie mieszkania to pakiet ochronny dla całej rodziny

Rozmowa z Agnieszką Włodarską-Poloczek, kierownik Wydziału Ubezpieczeń Majątkowych i Osobowych w Wiener Aleksandra E Wysocka: – Na co należy uważać i jakich błędów warto unikać,...

Polisa cyber – ważne uzupełnienie polityki bezpieczeństwa cybernetycznego firmy

Rozmowa z Michałem Chodą, underwriterem PZU Aleksandra E. Wysocka:  – Porozmawiamy o ryzykach cyber, których w tym zdalnym świecie jest coraz więcej. Jak to wygląda...

Compensa zaprasza agentów i klientów do rozmów o życiu

Rozmowa z Joanną Załęską, dyrektor Biura Sprzedaży Ubezpieczeń Życiowych w Zewnętrznych Kanałach Sprzedaży, Compensa TU na Życie SA Vienna Insurance Group Aleksandra E. Wysocka: –...

Nie jestem zoomowym menedżerem

Rozmowa z Rogerem Hodgkissem, prezesem zarządu Generali Polska Aleksandra E. Wysocka: – Jaki wpływ na rynek ubezpieczeń w Polsce wywarła pandemia? Roger Hodgkiss: – Wpływ pandemii...

Brokerzy też potrzebują najnowszych technologii

Wrocławska kancelaria brokerska Crafto Brokers to miejsce, gdzie wieloletnie doświadczenie styka się ze świeżym spojrzeniem i nowymi technologiami. O potrzebach branży, inwestycji w rozwój...

Żeby budować silną markę, trzeba być wszędzie

Rozmowa z Mariuszem Skoczkiem, dyrektorem zarządzającym Pionu Sprzedaży Bezpośredniej, i Agnieszką Durst-Wilczyńską, dyrektor Departamentu Zarządzania Marką UNIQA Aleksandra E. Wysocka: – Fuzja UNIQA i AXA...

Compensa: Relacje i indywidualne podejście do ryzyka kluczem dwucyfrowych wzrostów

Rozmowa z Piotrem Bryńskim, dyrektorem Departamentu Ubezpieczeń Komunikacyjnych Klienta Kluczowego, Tomaszem Miśniakiewiczem, dyrektorem Departamentu Ubezpieczeń Gospodarczych, i Tomaszem Schubertem, dyrektorem Biura Współpracy z Brokerami...
17,638FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie