Rozmowa tygodnia - Strona 18 z 19 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Ubezpieczenia komplementarne odpowiedzią na potrzeby Polaków w zakresie ochrony zdrowia

Rozmowa z Piotrem Kardą, współzałożycielem i CEO Laven SA Aleksandra E. Wysocka: – Od ostatniego roku Polacy myślą o zdrowiu swoim i bliskich częściej niż...

OMNI – nowa platforma sprzedażowa Compensy daje agentom zupełnie nowe możliwości

Rozmowa z Anną Włodarczyk-Moczkowską, kierującą pracami zarządu Compensy Aleksandra E. Wysocka: – Compensa zainaugurowała właśnie nową platformę dla agentów. To projekt omnikanałowy i nosi stosowną...

Roztropni w kryzysach

Rozmowa ze Sławkiem Bełzem, dyrektorem sprzedaży agencyjnej Prudential Polska Aleksandra E. Wysocka: – Gdy planowaliśmy naszą rozmowę, wydawało się, że niebawem zostawimy za sobą widmo...

Technologia zmienia rzeczywistość, również ubezpieczeniową

Rozmowa z Mirosławem Deją, dyrektorem ds. IT w UNIQA Aleksandra E. Wysocka: – Czy to prawda, że zamierza Pan przewrócić całe IT do góry nogami? Mirosław Deja: –...

Wirtualne oddziały radykalnie poprawiają efektywność agencji

Rozmowa z Maciejem Kujawą z Eye One Aleksandra E. Wysocka: – Technologia staje się coraz bardziej niezbędna w branży ubezpieczeniowej. Co oferuje jej na tym...

Dla NAU stabilność i innowacja to codzienność

Rozmowa z Dorotą Winiarz, dyrektorką ds. sprzedaży i rozwoju sieci w NAU SA Aleksandra E. Wysocka: – NAU jest już na rynku ponad 20 lat....

Od 11 lat pomagamy poszkodowanym w wypadkach wrócić do sprawności

Rozmowa z Agnieszką Nowacką, prezes Centrum Pomocy Osobom Poszkodowanym, oraz Joanną Polcyn, dyrektor CPOP Aleksandra E. Wysocka: – Centrum Pomocy Osobom Poszkodowanym świętuje rocznicę 11...

Polisa cyber – ważne uzupełnienie polityki bezpieczeństwa cybernetycznego firmy

Rozmowa z Michałem Chodą, underwriterem PZU Aleksandra E. Wysocka:  – Porozmawiamy o ryzykach cyber, których w tym zdalnym świecie jest coraz więcej. Jak to wygląda...

Rozpoznawalna marka jest obecna online i odpowiedzialna społecznie

Firmy w działaniach marketingowych muszą uwzględniać aktualne trendy, co jest niełatwym zadaniem ze względu na tempo zmian. Starają się szybko reagować na bieżące zjawiska,...

Assistance musi odpowiadać na wyzwania współczesności

Rozmowa z Ryszardem Grzelakiem, prezesem zarządu Europ Assistance Polska Aleksandra E. Wysocka: – Być może trochę już zapomnieliśmy o pandemii Covid-19, ale za to za...
17,644FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie