EIB: Złe praktyki dotyczące haseł dają pole do popisu hakerom
Według raportu Bitwarden, dostawcy oprogramowania do zarządzania hasłami, 84% firm korzysta z menedżerów haseł. Mimo to 41% specjalistów IT przekazuje dane logowania mailem, 54%...
Flota mobilnych pojazdów serwisowych ARC Europe rośnie w siłę
ARC Europe Polska włączyła do użytku 25 sztuk modelu Ford Transit Connect. W ten sposób firma świadcząca usługi car assistance posiada obecnie największą flotę...
CUK Ubezpieczenia: Mniej wypadków w wakacje, ale na drogach nadal niebezpiecznie
Niemal 5 tys. wypadków, 5,9 tys. rannych i 445 ofiary śmiertelne to bilans z dróg przedstawiony przez Komendę Główną Policji odnoszący się tylko do...
Wyjazd ubezpieczony = bagaż pod ochroną
W 2022 r. lotniska niewłaściwie obsłużyły aż 26 mln toreb i walizek, czyli dwa razy więcej w porównaniu z wcześniejszym rokiem – szacuje firm...
Rynek prywatnych ubezpieczeń zdrowotnych rośnie w tempie dwucyfrowym
Ponad cztery i pół miliona Polaków było objętych ochroną w ramach prywatnych ubezpieczeń zdrowotnych na koniec czerwca tego roku – wynika z danych zebranych...
„Postaw na CUK” w Gdańsku, Katowicach i Warszawie
CUK Ubezpieczenia kontynuuje cykl otwartych spotkań dla agentów oraz właścicieli placówek niewspółpracujących jeszcze z multiagencją. W ich trakcie eksperci firmy dzielą się informacjami o...
Rowery Krossa z ubezpieczeniem od Compensy
Compensa przygotowała ubezpieczenie dla posiadaczy rowerów marki Kross. Ubezpieczyciel wypłaci odszkodowanie równe wartości jednośladu z dnia zakupu w razie jego kradzieży lub zniszczenia uniemożliwiającego...
Jaka przyszłość czeka multiagenta?
Według raportu EY „Jak Polacy kupują ubezpieczenia?” ok. 30% osób poszukujących ochrony robi to online, 40% korzysta z kanału tradycyjnego, a pozostali łączą obie...
TU Zdrowie o roli pracodawcy w zapobieganiu chorobom zawodowym
Choroby zawodowe towarzyszą społeczeństwu od zawsze i są wpisane w rozwój cywilizacji. Powodują je szkodliwe czynniki, na jakie narażone są osoby wykonujące określone prace....
Punkta ponownie Firmą Przyjazną Klientowi
Punkta drugi rok z rzędu osiągnęła wysokie wyniki certyfikacyjne programu Firma Przyjazna Klientowi. Indeks FPK wyniósł 92%, plasując multiagencję powyżej progu pozytywnej certyfikacji. Firma...