UFG: Szacowanie ryzyka w oparciu o eSCOR już od stycznia
Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny jest na ostatnim etapie procesu uruchamiania Elektronicznego Systemu Centralnej Oceny Ryzyka. Zgodnie z informacją podaną na stronie internetowej UFG, ocenę eSCOR...
TUZ wchodzi do gry z brokerami
Dla przedsiębiorców to są trudne czasy. Szukają nie tylko oszczędności, ale również lepszego zabezpieczenia swojego mienia i prowadzonej działalności. Z myślą o nich TUZ...
Wysoki udział oczekiwanych zysków, „uefki” i double gearing głównym zagrożeniami dla stabilności ubezpieczeń
Odporność sektora ubezpieczeń może być wciąż nieadekwatnie odzwierciedlana przez współczynniki kapitałowe ze względu na wysoki udział oczekiwanych zysków z przyszłych składek i podwójne wykorzystanie...
Uroczyste otwarcie biura Generali Polska
Pod koniec listopada z udziałem gości z Regionu Europy Środkowo-Wschodniej i Grupy odbyła się uroczystość otwarcia biura Generali Polska przy ul. Senatorskiej 18. Nowa siedziba ubezpieczyciela mieści...
PKO Ubezpieczenia przestrzega przed oszustami
PKO Ubezpieczenia publikuje komunikat, w którym ostrzega swoich klientów przed podejrzanymi telefonami z propozycjami większych zysków (optymalizacji kosztowej) w posiadanej polisie towarzystwa.
Zakład podał, że w ostatnim czasie...
Skutki żywiołów i rosnące koszty napraw zaciążyły na wynikach sektora
Spadek śmiertelności spowodowanej Covid-19, interwencja produktowa Komisji Nadzoru Finansowego, rosnące koszty napraw uszkodzonych pojazdów oraz ceny nowych aut, a także zwiększona aktywność żywiołów –...
KNF: Prowizja dla banków w bancassurance nie wyższa niż 50%
W trakcie konsultacji noweli Rekomendacji U dotyczącej bancassurance Komisja Nadzoru Finansowego zaproponowała dodanie do projektu nowego postanowienia. Przewiduje ono, że produkty ubezpieczeniowe powinny być...
Trzeba mieć plan i narzędzia
Zauważalna jest już teraz bardzo mocno przyspieszająca konsolidacja rynku. Przybiera to różne formy – albo poprzez zakup, albo łączenie się firm na rynku lub...
Omnikanałowość to słowo klucz dla NAU
Od kilku lat intensywnie rozwijamy NAU24, innowacyjną platformę sprzedażową. Od momentu powstania celem tego narzędzia jest multikanałowość. NAU24 pozwala sprzedawcy zyskiwać alternatywne możliwości rozwoju...
Sprzedaż ubezpieczeń może zwiększyć rentowność biznesów z innych branż
Niestety, pod presją inflacji nawet najbardziej wyrozumiały i przychylny właściciel firmy nie zawsze jest w stanie wyjść naprzeciw oczekiwaniom płacowym pracowników, którzy też musządostosować...