Rynek ubezpieczeń - Strona 297 z 638 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

„Gazeta Ubezpieczeniowa” adoptuje koalę

W piątek 10 stycznia 2020 r. „Gazeta Ubezpieczeniowa” zaadoptowała niewidomą koalę o imieniu Emerald Downs Mary. Adopcja jest wirtualna i może dokonać jej każdy...

Wzrost wartości szkód tworzy presję cenową

W minionym roku znacząco wzrosła średnia wartość szkody likwidowanej przez zakłady ubezpieczeń z OC posiadaczy pojazdów mechanicznych. Większe wydatki w przeliczeniu na jedną kolizję...

Ubezpieczyciele powalczą o tytuł Instytucji Roku 2022–2023

Od połowy września startuje pierwsza fala ósmej edycji Instytucji Roku dla ubezpieczycieli. W tym roku organizator badania, portal mojebankowanie.pl, oceni jakość obsługi klienta w 3...

Rankomat: Istnieje wiele czynników przemawiających za wzrostem stawek w OC

W drugim kwartale tego roku średnia wartość szkody komunikacyjnej wzrosła kwartał do kwartału o 514,5 zł, do poziomu 8769,5 zł. Ponadto 1 listopada 2022...

Urodzinowe podsumowanie Rankomat

Rankomat, największa multiporównywarka ubezpieczeń i produktów finansowych w Polsce, z okazji swoich 15. urodzin przygotował film, pokazujący drogę, którą przebył w tym okresie –...

Wzrosło zainteresowanie ofertą rolną Agro TUW

Od 11 marca rolnicy mogą ubezpieczać uprawy w Agro Ubezpieczenia TUW. Krótko po rozpoczęciu sezonu towarzystwo zaobserwowało większe niż przed rokiem zainteresowanie swoją ofertą. Oferta...

AXA zaoferuje opaskę medyczną z ubezpieczeniem na życie

Przygotowana wspólnie z Comarch Healthcare inteligentna opaska medyczna z polisą na życie jest kolejnym pomysłem AXA na wykorzystanie internetu rzeczy (IoT) w działalności ubezpieczeniowej – zauważa...

Punkta zmienia się w ogólnopolską multiagencję

Internetowa porównywarka cen ubezpieczeń Punkta połączyła siły z ogólnopolską siecią BIK Serwis. W efekcie tej fuzji na rynku pojawiła się nowa multiagencja z omnikanałową...

Covid-21, czyli PR i marketing w nowym roku

W 2021 r. pandemia wciąż będzie dostarczać branży ubezpieczeniowej tematy do komunikowania. Działy marketingu i PR zmierzą się również z postępującą digitalizacją swojej pracy. Komunikacyjnie...

NAU: Technologia i strategiczne partnerstwo kluczem do zwiększenia sprzedaży

Mija rok od debiutu na rynku NAU24. Dziś to już nie tylko nowoczesne narzędzie online’owe, ale cały ekosystem, na który dodatkowo składają się aplikacja...
18,430FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie