„Gazeta Ubezpieczeniowa” adoptuje koalę
W piątek 10 stycznia 2020 r. „Gazeta Ubezpieczeniowa” zaadoptowała niewidomą koalę o imieniu Emerald Downs Mary. Adopcja jest wirtualna i może dokonać jej każdy...
Wzrost wartości szkód tworzy presję cenową
W minionym roku znacząco wzrosła średnia wartość szkody likwidowanej przez zakłady ubezpieczeń z OC posiadaczy pojazdów mechanicznych. Większe wydatki w przeliczeniu na jedną kolizję...
Ubezpieczyciele powalczą o tytuł Instytucji Roku 2022–2023
Od połowy września startuje pierwsza fala ósmej edycji Instytucji Roku dla ubezpieczycieli. W tym roku organizator badania, portal mojebankowanie.pl, oceni jakość obsługi klienta w 3...
Rankomat: Istnieje wiele czynników przemawiających za wzrostem stawek w OC
W drugim kwartale tego roku średnia wartość szkody komunikacyjnej wzrosła kwartał do kwartału o 514,5 zł, do poziomu 8769,5 zł. Ponadto 1 listopada 2022...
Urodzinowe podsumowanie Rankomat
Rankomat, największa multiporównywarka ubezpieczeń i produktów finansowych w Polsce, z okazji swoich 15. urodzin przygotował film, pokazujący drogę, którą przebył w tym okresie –...
Wzrosło zainteresowanie ofertą rolną Agro TUW
Od 11 marca rolnicy mogą ubezpieczać uprawy w Agro Ubezpieczenia TUW. Krótko po rozpoczęciu sezonu towarzystwo zaobserwowało większe niż przed rokiem zainteresowanie swoją ofertą.
Oferta...
AXA zaoferuje opaskę medyczną z ubezpieczeniem na życie
Przygotowana wspólnie z Comarch Healthcare inteligentna opaska medyczna z polisą na życie jest kolejnym pomysłem AXA na wykorzystanie internetu rzeczy (IoT) w działalności ubezpieczeniowej – zauważa...
Punkta zmienia się w ogólnopolską multiagencję
Internetowa porównywarka cen ubezpieczeń Punkta połączyła siły z ogólnopolską siecią BIK Serwis. W efekcie tej fuzji na rynku pojawiła się nowa multiagencja z omnikanałową...
Covid-21, czyli PR i marketing w nowym roku
W 2021 r. pandemia wciąż będzie dostarczać branży ubezpieczeniowej tematy do komunikowania. Działy marketingu i PR zmierzą się również z postępującą digitalizacją swojej pracy.
Komunikacyjnie...
NAU: Technologia i strategiczne partnerstwo kluczem do zwiększenia sprzedaży
Mija rok od debiutu na rynku NAU24. Dziś to już nie tylko nowoczesne narzędzie online’owe, ale cały ekosystem, na który dodatkowo składają się aplikacja...