Rynek ubezpieczeń - Strona 349 z 641 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

PZU zauważa wzrost stawek w segmencie komunikacyjnym

Po wynikach za pierwszy kwartał Grupa PZU ocenia, że jest na bardzo dobrej ścieżce do realizacji celów strategii na lata 2021–2024. Ubezpieczyciel zauważa również,...

Ubezpieczyciele pomagają dzieciom w radzeniu sobie z traumami i zagrożeniami

Fundacja „Twarze depresji” wraz z Nationale-Nederlanden uruchomiła specjalny program pomocowy „Twarze depresji dla Ukrainy”. Psycholog kliniczny dr Rony Berger zorganizował szkolenie dla specjalistów, którzy...

Dobry początek roku Grupy PZU

W pierwszym kwartale 2022 roku Grupa PZU odnotowała historyczny wynik sprzedażowy, zbierając ponad 6,25 mld zł składek. Zakład mógł się też pochwalić dobrym wynikiem...

CUK Ubezpieczenia: Sprzedaż ubezpieczeń upraw wzrosła niemal o połowę

Według CUK Ubezpieczenia w marcu i kwietniu łącznie sprzedano o 45% więcej ubezpieczeń upraw z dopłatą do składki z budżetu państwa niż od marca...

Beesafe: Co Polacy myślą o wysokości mandatów?

Połowa uczestników badania przeprowadzonego przez GfK na zlecenie Beesafe uznała, że obowiązujące od początku tego roku kary pieniężne za wykroczenia na drogach są właściwe....

Teleporady i pacjenci z zagranicy

Liczba ubezpieczonych korzystających z polis zdrowotnych cały czas rośnie. Z jednej strony to dobrze dla sektora ubezpieczeń zdrowotnych, ale nie możemy zapominać o związanym...

Logo UNIQA na Warsaw Trade Tower

Na budynku centrali przy Chłodnej 51 w Warszawie pojawiło się logo UNIQA. Zawisło na wysokości ok. 180 metrów Warsaw Trade Tower i jest drugim...

Jak robić ubezpieczenia? Po prostu fair!

Simply fair – po prostu fair! Takie motto przyjęliśmy w Trasti podczas jednej z pierwszych burz mózgów, na której zastanawialiśmy się, jak nazwać nasz...

CUK Ubezpieczenia reklamuje się według nowej strategii

Multiagencja CUK Ubezpieczenia rozpoczęła nową kampanię reklamową. Akcja przebiegająca pod hasłem „MY.TY.” jest elementem nowej strategii komunikacji marki – podał serwis Wirtualnemedia.pl. Częścią działań komunikacyjnych...

„Grucha” promuje OC UNIQA

W nowej kampanii reklamowej UNIQA promuje komunikacyjne ubezpieczenia OC. Kampanijny spot nawiązuje bezpośrednio do kultowego filmu „Chłopaki nie płaczą” – podał serwis Wirtualnemedia.pl. Jest to...
18,480FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie