Aegon Plan na Przyszłość+ z Orderem Finansowym
Redakcja miesięcznika ekonomicznego „Home&Market” wyróżniła oferowany przez Aegon Plan na Przyszłość+ w kategorii ubezpieczenie na życie.
Order Finansowy
przyznawany jest corocznie przez ekspertów „Home&Market”. Nagrodzone nim
zostały...
Ubea: Link4 blisko powtórzenia wyniku ze stycznia
Lutowy odczyt barometru Ubea.pl wskazał, że w najkrótszym miesiącu roku przeciętny koszt OC posiadaczy pojazdów mechanicznych (ppm.) wzrósł o 6%. Fakt ten wpłynął jednak...
Link4 zwróci pieniądze za niewykorzystane polisy podróżne
Ze względu na obowiązujący w kraju stan zagrożenia epidemicznego i wysokie ryzyko zarażenia koronawirusem, wywołującym chorobę COVID-19, Link4 wprowadził kolejne zmiany w zakresie organizacji...
Jedni sprzedają, drudzy kupują, a ubezpieczyciel przejmuje ryzyko
W
ostatnich latach obserwujemy wzmożoną aktywność na rynku fuzji i przejęć w
Polsce. Wynika ona z kilku czynników – z jednej strony ciągle rozwijają się ciekawe
spółki...
Leadenhall: Praca zdalna i szybka wypłata świadczeń w reakcji na koronawirus
W związku z szybko rozprzestrzeniającą się infekcją wirusem COVID-19 (koronawirus) Leadenhall Polska wdrożył szereg rozwiązań w celu usprawnienia współpracy oraz zapewnienia profesjonalnej obsługi przy...
Wiener wprowadził sprzedaż online dla agentów
Wiener TU dołączyło do akcji „Zostań w domu” i uruchomiło rozwiązania, które pozwalają agentom ubezpieczeniowym na sprzedaż polis bez wychodzenia z domu.
Specjalnie dla pośredników
oraz...
UNIQA Polska przeszła na pracę zdalną
Prezes UNIQA Polska Jarosław Matusiewicz poinformował 16 marca na Twitterze o wprowadzeniu pracy zdalnej dla wszystkich pracowników. Ubezpieczyciel zamknął także swoje biura regionalne dla...
Insly udostępnia agentom moduł do zdalnej obsługi klientów
Wszyscy użytkownicy platformy technologicznej Insly, którzy korzystają tylko z modułu kalkulatora składek, będą mogli teraz bezpłatnie korzystać z modułu CRM. W ten sposób firma...
Nie ubezpieczymy skutków poczucia strachu – ubezpieczenie rezygnacji nie zadziała
Jak wiele aspektów naszego życia ucierpi w skutek wybuchu epidemii koronawirusa, trudno wyliczyć. Z ekonomicznego punktu widzenia większość straci ale będą i tacy, którzy...
Prudential wystartował z nową odsłoną kampanii reklamowej
16 marca wystartowała nowa kampania odsłona kampanii reklamowej Prudential z cyklu „Młodzi Bogowie”. W jej ramach ubezpieczyciel prezentuje korzyści swojej oferty, czyli połączenie 2w1...