Przez życie z ERGO Hestią
Rozmowa z Michałem Cabajem, zastępcą dyrektora Biura Sprzedaży-Sieć Klasyczna ERGO Hestii
Aleksandra E. Wysocka: – „Przez życie z ERGO Hestią” – to brzmi intrygująco. Co...
Razem posadziliśmy 1348 m kw. bioróżnorodnego lasu!
Razem z prenumeratorami i partnerami biznesowymi „Gazeta Ubezpieczeniowa” przyczyniła się tej jesieni do posadzenia 1348 m kw. bioróżnorodnego „lasu na zawsze”. Przypomnijmy, że od...
Warta z najlepszą jakością współpracy z brokerami
Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała „Raport o stanie rynku brokerskiego za 2020 r.”, z którego wynika, że Warta jest liderem rynku pod względem jakości współpracy...
Poważne skazy na wizerunku osiągnięć finansowych rynku
Na pierwszy rzut oka wyniki rynku ubezpieczeń na koniec września tego roku prezentują się okazale: sprzedaż wyraźnie poszła w górę, zyski też są wyższe...
Te narzędzia naprawdę pomagają agentom sprzedawać
Agenci dobrze widoczni w internecie, z silną marką osobistą, wyposażeni w nowoczesne narzędzia do zdalnej sprzedaży i dysponujący stałym dopływem potencjalnych klientów nie muszą...
Cztery główne trendy w sprzedaży ubezpieczeń w 2022 r.
Wrzesień, październik, początek listopada obfitują w spotkania branżowe. Debatuje się o spadającej marżowości ubezpieczeń komunikacyjnych, możliwej sprzedaży OC przez aplikację mObywatel, nowych regulacjach oraz...
Brokerów niemal tyle samo, a przychody z prowizji dużo wyższe
2020 był dobrym rokiem dla brokerów. Ich prowizje wzrosły o ponad jedną dziesiątą, choć liczba podmiotów zajmujących się działalnością brokerską niemal się nie zmieniła....
CUK: Świadomość ubezpieczeniowa w społeczeństwie wymaga działań edukacyjnych
Bezpieczeństwo na drogach od lat jest przedmiotem debaty publicznej. Służby, samorządy oraz organizacje pozarządowe dążą do wypracowania rozwiązań, które mogą wpłynąć na poprawę bezpieczeństwa...
UNIQA rozmawia z brokerami o grupówkach
Ponad 200 brokerów wzięło udział w regionalnych spotkaniach prezentujących odświeżoną ofertę ubezpieczeń grupowych UNIQA. Po połączeniu z AXA austriacki ubezpieczyciel zajmuje trzecie miejsce w...
Czas na marketing hybrydowy
Rozmowa z Martą Prus-Wójciuk i Bogdanem Tarantą z SAS
Aleksandra E. Wysocka: – Praktycznie wszystkie zakłady ubezpieczeń podkreślają swoją klientocentryczność. Czy w tym temacie jest...