Coface: Moody’s dokonała rewizji sektora ubezpieczeń należności
Agencja ratingowa Moody’s utrzymała dla Coface ocenę ratingową IFS (Insurance Financial Strength) na poziomie A2. Prognozę tej oceny zmieniła na negatywną.
Agencja Moody’s,
w ramach analizy...
PZU Kindlustus: Koronawirus przyspieszył wzrost liczby roszczeń z ubezpieczeń podróży
Należący do Grupy PZU estoński PZU Kindlustus wypłacił już około 100 tys. euro roszczeń z ubezpieczeń podróży z tytułu wybuchu pandemii koronawirusa. Przedstawiciele firmy stwierdzili,...
Euler Hermes obniżył rating ryzyka Polski
W I kwartale w 2020 r. Euler Hermes obniżył ratingi ryzyka 18 krajów – w tym Polski – ze względu na ryzyko długotrwałej recesji...
Gefion nie zgadza się z decyzją Finanstilsynet
Gefion Insurance A/S (Gefion) poinformował, że nie zgadza się z oceną Finanstilsynet (duński urząd nadzoru finansowego, DFSA), według której przedstawiony przez ubezpieczyciela plan naprawczy...
Komisja Europejska uelastyczniła zasady dotyczące ubezpieczeń kredytów eksportowych
Komisja Europejska (KE) podjęła decyzję o tymczasowym usunięciu wszystkich państw z listy „państw o ryzyku zbywalnym” zawartej w komunikacie w sprawie krótkoterminowego ubezpieczenia kredytów...
COVID-19: Pandemia jak każda katastrofa
Ubezpieczyciele rynku Lloyd’s otrzymują zgłoszenia roszczeń z tytułu 14 kategorii ubezpieczeń w związku z pandemią – poinformował dyrektor generalny Lloyd’s John Neal. Jego zdaniem...
Sirius Group rozpoczyna proces sprzedaży
Sirius International Insurance Group (Sirius Group) ogłosiła 27 marca poszerzenie przeglądu strategicznego i rozpoczęcie formalnego procesu sprzedaży firmy.
Rada dyrektorów
Sirius Group uprzednio zaangażowała Barclays Capital...
Lloyd’s: Underwriting room zamknięty z powodu epidemii
Po przeprowadzeniu z powodzeniem stress testu swojego elektronicznego systemu sprzedaży, Lloyd’s podjął decyzję o zamknięciu londyńskiego underwriting roomu, w reakcji na epidemię koronawirusa. W...
Rekordowy wynik operacyjny Generali
W ubiegłym
roku Grupa Generali zanotowała rekordowy wynik operacyjny w wysokości 5,2 mld
euro. Uzyskanie rezultatu o 6,9% większego niż w roku poprzednim było
możliwe dzięki wzrostowi...
Ageas: Sztuczna inteligencja wykona pełne kosztorysy szkód komunikacyjnych
Ageas jest pierwszym brytyjskim ubezpieczycielem, który wykorzystuje sztuczną inteligencję (SI) do sporządzania ocen uszkodzeń oraz napraw samochodów, umożliwiając wygenerowanie pełnego kosztorysu naprawy. Przesyłając zdjęcia...