Lepsza komunikacja w ubezpieczeniach – technologie wspierające customer experience i hiperpersonalizację
W dobie rosnącej konkurencji, kiedy klienci oczekują szybkich i spersonalizowanych rozwiązań, zastosowanie nowoczesnych technologii staje się koniecznością. Według raportu World Economic Forum klienci coraz...
Technologia AI skraca czas rozpatrywania szkód z dni do sekund
W sytuacji, gdy ubezpieczone straty spowodowane klęskami żywiołowymi rosną nawet o 83% i przekraczają 100 mld euro czwarty rok z rzędu, technologia PortalPRO oparta...
Zbyt wiele systemów, za mało czasu – jak uprościć sprzedaż?
Czy proces sprzedaży musi być skomplikowany, czasochłonny i pełen biurokracji? Udowadniamy, że nie. Nowe technologie nie tylko pozwalają nadążać za zmieniającym się rynkiem, ale...
Gdy technologia spotyka tradycję – jeszcze kilka zdań o cyfrowej rewolucji w ubezpieczeniach
Sektor finansowy – zwłaszcza branża ubezpieczeniowa – znajduje się dziś w punkcie zwrotnym. W erze dynamicznych innowacji i rosnących oczekiwań klientów cyfrowa transformacja przestaje...
AI i automatyzacja to przyszłość, która dzieje się teraz
Branża ubezpieczeniowa stoi przed koniecznością modernizacji systemów i procesów, aby utrzymać konkurencyjność i spełniać rosnące oczekiwania klientów. W odpowiedzi na te potrzeby ubezpieczyciele coraz...
Wartość pojazdu – wczoraj, dziś, jutro
Rozmowa z Dariuszem Wołoszką, wiceprezesem zarządu INFO-EKSPERT
Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – INFO-EKSPERT działa na rynku już od 33 lat, jakie były początki firmy?
Dariusz Wołoszka: –...
Innowacje w PZU – co naprawdę działa?
18 marca 2025 r. w centrali PZU w Warszawie odbyła się premiera raportu „PZU Ready for Startups”, podsumowującego siedem lat współpracy ubezpieczyciela z młodymi...
Pewna sprzedaż, wyższe oferty na pojazdy uszkodzone i europejski zasięg działania
AutoOnline to firma, która od ponad 20 lat świadczy usługi wyceny i sprzedaży pojazdów uszkodzonych. Przez ten okres zyskaliśmy zaufanie wielu podmiotów z branży...
Technologia i analityka grają u nas w pierwszym składzie
Rozmowa z Łukaszem Michalczykiem, dyrektorem Pionu Technologii i Analityki w LINK4Aleksandra E. Wysocka: – Macie w LINK4 nową architekturę organizacyjną – analityka i technologia...
E-Doręczenia, czyli jak cyfrowa przesyłka zmienia firmową rzeczywistość
Tradycyjna poczta traci na znaczeniu. W dużych firmach, gdzie liczy się szybkość i kontrola nad dokumentami, e-Doręczenia stają się nowym standardem. Pozwalają wysyłać urzędową...