Technologia - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Między innowacją a odpowiedzialnością

Zaawansowane narzędzia analityczne i big data pozwalają towarzystwom ubezpieczeniowym na precyzyjne dostosowanie oferty do indywidualnych potrzeb klientów. Ta personalizacja nie tylko zwiększa satysfakcję ubezpieczonych,...

Syntexa ułatwi pośrednikom obsługę klientów

Insurtech Syntexa opracowuje narzędzie do automatycznego porównywania ofert ubezpieczeniowych. Tworzone rozwiązanie ma ułatwić pracę brokerom, agentom i multiagencjom – podał cashless.pl. Narzędzie Syntexa ma umożliwiać...

DU Spectrum: Klient potwierdzi APK przez aplikację

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum wprowadził nową funkcję w aplikacji SPECTRUM mobile. Pozwala ona na elektroniczne potwierdzenie analizy potrzeb klienta. Dotychczas proces potwierdzania APK często wiązał się...

KioskPolis.pl umożliwia porównanie cen kosztów rezygnacji i przerwania podróży

KioskPolis.pl udostępnił na swojej stronie kalkulator umożliwiający porównanie ofert i zakupu ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i przerwania podróży. Rozwiązanie stanowi rozszerzenie flagowego produktu porównywarki,...

Global Assistance Polska: Sztuczna inteligencja przyspieszy wezwanie pomocy z auto assistance

Global Assistance Polska we współpracy z Beesafe automatyzuje sposób wezwania moto assistance. Wystarczy zdjęcie tablic rejestracyjnych uszkodzonego auta i numer telefonu klienta. Resztą zajmie...

Sollers chce zmodernizować reasekurację wraz z Duck Creek Technologies

Sollers Consulting i Duck Creek Technologies rozpoczynają współpracę, aby pomóc ubezpieczycielom w modernizacji ich działalności reasekuracyjnej. Nowe partnerstwo skupi się na pomocy firmom na...

Moduł do zadań specjalnych. Automatyzacja pracy agenta w systemie AgentBox

Praca agenta ubezpieczeniowego to codzienna lista zadań, która czasami zdaje się nie mieć końca. Przygotowanie ofert, pilnowanie terminów płatności, odnawianie polis czy organizacja oględzin...

MojaUNIQA bardziej przyjazna klientom

UNIQA wzbogaciła konto klienta mojaUNIQA o uwierzytelnienie za pośrednictwem aplikacji mObywatel przy rejestracji oraz o prostszy sposób logowania. Zmiany zwiększają bezpieczeństwo danych klientów, ale...

Bez cyfrowego wsparcia agentowi trudno rozwijać biznes

Rozmowa z Pauliną Jurczyk, zarządzającą działem sprzedaży w Insly Aleksandra Wysocka: – Paulino, witam serdecznie w nowym roku! Rok 2024 był dla Was niezwykle dynamiczny....

Asystent AI usprawni obsługę ubezpieczeń korporacyjnych Compensy

W ramach usprawniania współpracy z brokerami Compensa wdrożyła Asystenta AI – narzędzie oparte na sztucznej inteligencji, które znacząco przyspiesza przygotowanie oferty ubezpieczenia dla przedsiębiorstw...
18,226FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie