Między innowacją a odpowiedzialnością
Zaawansowane narzędzia analityczne i big data pozwalają towarzystwom ubezpieczeniowym na precyzyjne dostosowanie oferty do indywidualnych potrzeb klientów. Ta personalizacja nie tylko zwiększa satysfakcję ubezpieczonych,...
Syntexa ułatwi pośrednikom obsługę klientów
Insurtech Syntexa opracowuje narzędzie do automatycznego porównywania ofert ubezpieczeniowych. Tworzone rozwiązanie ma ułatwić pracę brokerom, agentom i multiagencjom – podał cashless.pl.
Narzędzie Syntexa ma umożliwiać...
DU Spectrum: Klient potwierdzi APK przez aplikację
Dom Ubezpieczeniowy Spectrum wprowadził nową funkcję w aplikacji SPECTRUM mobile. Pozwala ona na elektroniczne potwierdzenie analizy potrzeb klienta.
Dotychczas proces potwierdzania APK często wiązał się...
KioskPolis.pl umożliwia porównanie cen kosztów rezygnacji i przerwania podróży
KioskPolis.pl udostępnił na swojej stronie kalkulator umożliwiający porównanie ofert i zakupu ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i przerwania podróży. Rozwiązanie stanowi rozszerzenie flagowego produktu porównywarki,...
Global Assistance Polska: Sztuczna inteligencja przyspieszy wezwanie pomocy z auto assistance
Global Assistance Polska we współpracy z Beesafe automatyzuje sposób wezwania moto assistance. Wystarczy zdjęcie tablic rejestracyjnych uszkodzonego auta i numer telefonu klienta. Resztą zajmie...
Sollers chce zmodernizować reasekurację wraz z Duck Creek Technologies
Sollers Consulting i Duck Creek Technologies rozpoczynają współpracę, aby pomóc ubezpieczycielom w modernizacji ich działalności reasekuracyjnej. Nowe partnerstwo skupi się na pomocy firmom na...
Moduł do zadań specjalnych. Automatyzacja pracy agenta w systemie AgentBox
Praca agenta ubezpieczeniowego to codzienna lista zadań, która czasami zdaje się nie mieć końca. Przygotowanie ofert, pilnowanie terminów płatności, odnawianie polis czy organizacja oględzin...
MojaUNIQA bardziej przyjazna klientom
UNIQA wzbogaciła konto klienta mojaUNIQA o uwierzytelnienie za pośrednictwem aplikacji mObywatel przy rejestracji oraz o prostszy sposób logowania. Zmiany zwiększają bezpieczeństwo danych klientów, ale...
Bez cyfrowego wsparcia agentowi trudno rozwijać biznes
Rozmowa z Pauliną Jurczyk, zarządzającą działem sprzedaży w Insly
Aleksandra Wysocka: – Paulino, witam serdecznie w nowym roku! Rok 2024 był dla Was niezwykle dynamiczny....
Asystent AI usprawni obsługę ubezpieczeń korporacyjnych Compensy
W ramach usprawniania współpracy z brokerami Compensa wdrożyła Asystenta AI – narzędzie oparte na sztucznej inteligencji, które znacząco przyspiesza przygotowanie oferty ubezpieczenia dla przedsiębiorstw...