Planujesz wdrożenie CRM? Weź głęboki oddech i policz do siedmiu
Liczbie siedem przypisuje się szczególne znaczenie. Umieszczając ją w tytule, nie chcemy sugerować, że w magiczny sposób wpłynie ona na wdrożenie CRM...
Big data w sektorze ubezpieczeń
Branża ubezpieczeniowa coraz chętniej korzysta z technologii big data. Dostęp do szczegółowych danych pozwala sprzedawcom polis na dokładniejszą...
Kto czyta paski adresu?
No właśnie. Kto? Do napisania tego artykułu zainspirował mnie kontakt z klientem, z którym nawiązałem niedawno współpracę. Podczas pierwszej rozmowy telefonicznej dyskutowaliśmy...
Prudential wprowadza online’owy dostęp do polisy
mojePru – taką nazwę nosi serwis zapewniający online’owy dostęp do polisy wprowadzony przez Prudential Polska. Serwis jest dostępny...
Insly z zyskiem i dodatkowym finansowaniem
Insly pozyskał dodatkowe 1,3 mln euro w ramach rundy seed od funduszy VC Concentric i UNIQA Ventures, przy...
Voicebot zamiast windykatora w Link4
W Link4 zakończyły się testy voicebota przypominającego klientom o zaległościach za polisę. Robot kontaktuje się z ubezpieczonym jeszcze...
Automatyczna wypłata w samodzielnej likwidacji szkód Compensy
W grudniu ubiegłego roku Compensa TU wdrożyło nową funkcjonalność: automatyczną wypłatę w procesie samodzielnej likwidacji szkód komunikacyjnych, majątkowych...
Aviva zaoferuje automatyczne płatności Blikiem
W Avivie trwają prace nad wzbogaceniem serwisu obsługi klientów MojaAviva o nowe funkcjonalności. Jeszcze w tym miesiącu ubezpieczyciel...
Zrobię porządek z danymi!
Wielu z nas nowy rok traktuje jako szansę na zmianę w imię zasady: nowy rok, nowy ja. Znane są opowieści osób związanych...
astorya.io rozszyfrowuje mapę innowacji PZU
W astorya.vc od kilku lat przyglądamy się start-upom oraz zespołom innowacji w ubezpieczeniach w Europie i w Polsce. Działają one bardziej lub...