Planujesz wdrożenie CRM? Weź głęboki oddech i policz do siedmiu

Liczbie siedem przypisuje się szczególne znaczenie. Umieszczając ją w tytule, nie chcemy sugerować, że w magiczny sposób wpłynie ona na wdrożenie CRM...

Big data w sektorze ubezpieczeń

Branża ubezpieczeniowa coraz chętniej korzysta z technologii big data. Dostęp do szczegółowych danych pozwala sprzedawcom polis na dokładniejszą...

Kto czyta paski adresu?

No właśnie. Kto? Do napisania tego artykułu zainspirował mnie kontakt z klientem, z którym nawiązałem niedawno współpracę. Podczas pierwszej rozmowy telefonicznej dyskutowaliśmy...

Prudential wprowadza online’owy dostęp do polisy

mojePru – taką nazwę nosi serwis zapewniający online’owy dostęp do polisy wprowadzony przez Prudential Polska. Serwis jest dostępny...

Insly z zyskiem i dodatkowym finansowaniem

Insly pozyskał dodatkowe 1,3 mln euro w ramach rundy seed od funduszy VC Concentric i UNIQA Ventures, przy...

Voicebot zamiast windykatora w Link4

W Link4 zakończyły się testy voicebota przypominającego klientom o zaległościach za polisę. Robot kontaktuje się z ubezpieczonym jeszcze...

Automatyczna wypłata w samodzielnej likwidacji szkód Compensy

W grudniu ubiegłego roku Compensa TU wdrożyło nową funkcjonalność: automatyczną wypłatę w procesie samodzielnej likwidacji szkód komunikacyjnych, majątkowych...

Aviva zaoferuje automatyczne płatności Blikiem

W Avivie trwają prace nad wzbogaceniem serwisu obsługi klientów MojaAviva o nowe funkcjonalności. Jeszcze w tym miesiącu ubezpieczyciel...

Zrobię porządek z danymi!

Wielu z nas nowy rok traktuje jako szansę na zmianę w imię zasady: nowy rok, nowy ja. Znane są opowieści osób związanych...

astorya.io rozszyfrowuje mapę innowacji PZU

W astorya.vc od kilku lat przyglądamy się start-upom oraz zespołom innowacji w ubezpieczeniach w Europie i w Polsce. Działają one bardziej lub...

Popularne posty z kategorii: Technologia

13,600FaniLubię
557ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie

Kup e-wydanie