Technologia - Strona 2 z 68 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Nowy rozdział w komunikacji agentów z Wartą

Startuje nowa platforma komunikacyjna Warty dla agentów. W serwisie pod nazwą haloTUwarta pośrednicy znajdą wszystkie niezbędne informacje i materiały wspierające ich pracę. Dzięki haloTUwarta agenci...

Jak wybrać technologię dla specjalistycznych produktów ubezpieczeniowych?

Ubezpieczenia specjalistyczne stają się jednym z najciekawszych kierunków rozwoju branży. Klienci oczekują ofert szytych na miarę, a firmy pytają: jak tworzyć produkty dla nisz,...

LegacyApp – Cyfrowy sejf, który wiąże klienta z polisą na lata

LegacyApp to cyfrowy, mobilny sejf w telefonie, w którym można uporządkować wszystkie informacje o majątku i polisach. Użytkownik zyskuje pewność, że spadkobiercy otrzymają komplet...

32 okazje sprzedażowe w ciągu roku

Jeśli wznowienia polis zapewniają multiagencji stabilność, to nowa sprzedaż napędza jej rozwój. W tym artykule przedstawimy strategie, które pomogą w pozyskiwaniu nowych klientów i...

ICEYE dostarczy satelity SAR Siłom Zbrojnym RP

Startup ICEYE, znany ze swojej współpracy z sektorem ubezpieczeń, podpisał 14 maja 2025 roku umowę z Ministerstwem Obrony Narodowej na dostarczenie Siłom Zbrojnym RP trzech...

CRM w kieszeni dla agentów współpracujących ze Spectrum

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum rozszerzył funkcjonalność SADUS mobile, autorskiej aplikacji dla agentów, o zaawansowane możliwości zarządzania relacjami z klientami. Najnowsza aktualizacja przenosi pełen CRM do...

Magazyny energii wyzwaniem dla rynku ubezpieczeniowego

Obecnie obserwujemy rozwój realizowanych przez naszych klientów projektów związanych z magazynowaniem energii – obejmują one zarówno magazyny zintegrowane z instalacjami generującymi energię ze źródeł...

Medicover Ubezpieczenia wprowadza sprzedaż polis zdrowotnych online

Medicover Ubezpieczenia uruchomił cyfrową platformę sprzedaży ubezpieczeń zdrowotnych. Pozwala ona użytkownikom na szybki wybór oraz zakup polisy zdrowotnej. Za pomocą platformy Medicover chce zachęcić klientów...

PZU wspiera Bielika

PZU został partnerem udziału polskiego otwartego modelu językowego Bielik.AI w światowym finale konkursu Spotlight AI 2025 w Paryżu. Dzięki wsparciu zakładu Bielik.AI ma możliwość...

Tak przebiega inteligentna rewolucja w operacjach ubezpieczeniowych

Rozmowa z Maciejem Czyżem, dyrektorem zarządzającym Pionu Wsparcia Klienta w UNIQA Aleksandra E. Wysocka: – Gdyby ktoś dziś chciał zobaczyć, jak sztuczna inteligencja realnie zmienia...
18,478FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie