Makeitright ułatwi Link4 transfer danych do UFG

Link4 podpisało umowę z Makeitright na licencję BrokerUFG – systemu, który odgrywa rolę scentralizowanego repozytorium danych i obsługuje automatyczne raportowanie i kooperację z Ubezpieczeniowym...

Od potrzeby biznesowej do zautomatyzowanego procesu. Co może pójść lepiej?

Uczenie maszynowe, czyli machine learning jest nieodłącznym, krytycznym elementem każdego przedsiębiorstwa w branży finansowej. Niestety jest często realizowane w sposób daleki od optymalnego, ale...

Sztuczna inteligencja w ubezpieczeniach według EIOPA

Niedawno Europejski Urząd Nadzoru Ubezpieczeń i Pracowniczych Programów Emerytalnych (EIOPA) opublikował wyjątkowo interesujący raport zatytułowany Artificial Intelligence Governance Principles: Towards Ethical and Trustworthy Artificial...

MojePZU dla użytkowników telefonów Huawei

Posiadacze najnowszych smartfonów Huawei mogą już korzystać z platformy mojePZU – serwisu samoobsługowego, za pośrednictwem którego klienci ubezpieczyciela mogą załatwić zdalnie większość spraw. Jest...

Sollers Consulting: Nowe inicjatywy na dwudziestolecie działalności

Podczas 11. edycji spotkania Winetasting firma doradztwa biznesowego i informatycznego Sollers Consulting ogłosiła, że zwiększa swoje zdolności technologiczne, aby lepiej wspierać ubezpieczycieli i banki....

Od SaaS(a) do biurka – gdzie naszym danym będzie najlepiej

Miałem okazję rozmawiać niedawno z osobą żywo zainteresowaną skorzystaniem z naszego rozwiązania do obsługi kancelarii brokerskiej. Wszystko ładnie, pięknie, zakres możliwości systemu zachwycał, dopóki...

Jak sztuczna inteligencja może zapobiegać wypadkom i zmniejszyć straty ubezpieczycieli?

Parlament Europejski informuje, że w samym 2020 r. straty branży transportowej wyniosły 9 mld euro. Sztuczna inteligencja potrafi przyczynić się do zminimalizowania ich aż...

Generali dostrzegło potencjał Insly

Generali jako pierwszy ubezpieczyciel na polskim rynku postanowiło wykorzystać potencjał narzędzia Insly dla agentów – kalkulatora i CRM –  i udostępniło za jego pośrednictwem ...

Czatbot HR na stałe w PZU

PZU zakończył testy czatbota w obszarze HR. W ciągu kilku miesięcy pilotażu sztuczna inteligencja udzieliła odpowiedzi na prawie 15 tysięcy zapytań, rozmawiając z ponad...

Lubię pytania, ale nie cierpię kwestionariuszy

Ciężka sprawa z tymi kwestionariuszami. Ileż razy rozmawialiśmy z klientami o ryzyku (nie tylko cyber), by na koniec rozmowy usłyszeć zdanie: „pan/pani prześle ofertę”,...
15,035FaniLubię
687ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie

Kup e-wydanie