Technologia - Strona 3 z 53 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Ubezpieczenia w obiektywie kamery

W świecie zdominowanym przez komunikację wizualną branża ubezpieczeniowa stoi przed wyjątkową okazją: wykorzystania wideo do przekształcenia skomplikowanych materiałów w przystępne i angażujące opowieści. Badania przeprowadzone...

LINK4 sięgnął po GenAI

LINK4 udostępnił pracownikom rozwiązanie zastępujące tradycyjną bazę wiedzy. Jest ono wspierane generatywną sztuczną inteligencją opartą o model LLM, czyli large language model. W języku...

Technologia wspierająca wczesne wykrycie choroby otępiennej pomoże branży ubezpieczeniowej

Choroby otępienne to grupa schorzeń mózgu, które powodują postępujące zaburzenia funkcji poznawczych, takich jak pamięć, myślenie, mowa i koncentracja. Najczęstszą chorobą otępienną jest choroba...

Comperia umożliwi dołączenie polis do portfeli mobilnych

Od połowy marca klienci Comperii Ubezpieczenia będą mieli możliwość dodania posiadanych przez siebie ubezpieczeń do portfeli mobilnych – podał cashless.pl. Z nowego rozwiązania jako pierwsi...

Skończmy z fikcją wielkiego rozwoju IT na rynku brokerskim

Od początku mojej kariery zawodowej pracowałam przy systemach IT do obsługi programów grupowych – nazwę je systemami IT pośredników na potrzeby tego tekstu. Najpierw...

iBooster wzbogaci się o porównywarkę zakresów Comadso

Polskie Polisy, dostawca rozwiązania iBooster dla agentów, nawiązał współpracę z Comadso. W jej efekcie pośrednicy używający tego narzędzia będą mogli porównać oferty wielu ubezpieczycieli...

PZU Zdrowie wdroży narzędzie skracające czas przygotowania opisów badań

Oprogramowanie usprawniające tworzenie opisów badań wesprze lekarzy radiologów PZU Zdrowie. Po pozytywnie ocenionej fazie pilotażu przeprowadzonego we własnej sieci diagnostycznej, operator medyczny zdecydował o...

Co daje blockchain?

Współczesny rynek ubezpieczeń korporacyjnych stanowi obszar o rosnącej złożoności i dynamicznym rozwoju. Ewolucja tego sektora wynika nie tylko z tradycyjnych wyzwań związanych z ryzykiem...

Lepiej zarządzAI ryzykiem

Sztuczna inteligencja (AI) wzbudza wiele emocji, zarówno pozytywnych, jak i negatywnych. Coraz więcej organizacji poszukuje kompetencji pozwalających na użycie jej w usprawnianiu procesów biznesowych. Czy...

Dlaczego branża okołoubezpieczeniowa powinna zainteresować się marketingiem online

Spędziłem ostatnich 12 lat życia zawodowego blisko likwidacji szkód, jednocześnie rozwijając własną agencję marketingu internetowego, obserwując i dostarczając rozwiązania dla firm z wielu branż....
17,637FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie