PZU: Łączymy doświadczenie z technologią dla bezpieczeństwa klientów
Technologia w zarządzaniu ryzykiem majątkowym
Za pożar, wybuch czy inną katastrofę prawie nigdy nie odpowiada pojedyncza przyczyna. Najczęściej to cztery różne elementy, które wystąpiły w...
Agencie, wynajmij sobie technologię!
Rozmowa z Andrzejem Szymańskim, Chief Product Officerem w Insly
Aleksandra E. Wysocka: – Insly działa na kilku europejskich rynkach. Jak się prezentuje Polska na tle...
Kilka słów o projekcie rozporządzenia AI Act
Rozwój technologiczny dotyczy każdej branży, w tym ubezpieczeniowej. Tu dane odgrywają istotną rolę, szczególnie przy tworzeniu odpowiednich algorytmów, dzięki którym wprowadzanie do obrotu produktów...
W sześć miesięcy zbudowali zintegrowany system dla nowego ubezpieczyciela w chmurze
Firma ProService Finteco opracowała oprogramowanie dla nowej na polskim rynku firmy ubezpieczeniowej Trasti. System transakcyjny FlexiBlock został uruchomiony w chmurze Microsoft Azure. System jest...
Między elastycznością a efektywnością, czyli na co wydać 100 mln w IT
Od ponad 20 lat realizuję różnego typu projekty cyfrowe wielu firm z sektora ubezpieczeń oraz finansów i na bazie tych doświadczeń zaobserwowałem kilka trendów...
Chmurowa transformacja ERGO Hestii
ERGO Hestia uruchomiła infrastrukturę w chmurze, co pozwoliło jej zmodernizować ofertę produktową. Dzięki temu rozwiązaniu aplikacje sprzedażowe ubezpieczyciela mogą być ciągle rozwijane i dopasowywane...
Ubezpieczyciele potrzebują AI bardziej niż kiedykolwiek
Zmiany w regulacjach oraz uwzględnienie ryzyka klimatycznego i kwestii ESG to zaledwie część wyzwań, z jakimi mierzą się obecnie firmy ubezpieczeniowe. Agenci potrzebują nowych,...
Dzięki integracji i automatyzacji agent ma czas dla klienta
Drobiazgowość, rozproszenie działań, czynności administracyjne typu zbieranie zgód RODO i wypełnianie APK kradną cenny czas agenta, który przecież ma inne ważne zadanie: zrozumienie potrzeb...
Czy sztuczna inteligencja doprowadzi do zagłady ludzkości?
AI, artificial intelligence, czyli sztuczna inteligencja pojawiła się w latach 50. XX wieku. Termin ten utworzył John McCarthy w 1958 r. Podstawowym elementem każdej...
Zwiększ widoczność w internecie i zaufanie klientów
Swoją markę agent ubezpieczeniowy buduje przez lata i głównie w tzw. świecie offline. To setki, a może nawet tysiące zadowolonych klientów, którzy kupili dobre...