Allianz: Klienci mogą opłacić składki powtarzalne BLIKIEM
Allianz Polska jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce udostępnił klientom sześciu banków możliwość opłacania składek powtarzalnych BLIKIEM. Z tej opcji mogą skorzystać posiadacze większości indywidualnych...
Szybciej, sprawniej, bliżej dzięki chatbotom i AI
Branża ubezpieczeniowa wkracza w erę cyfrową. Tradycyjne metody komunikacji, jak np. rozmowy telefoniczne czy korespondencja e-mailowa, ustępują miejsca nowoczesnym rozwiązaniom, pozwalającym na szybszą, bardziej...
Compensa liderem AI w ubezpieczeniach korporacyjnych
W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie technologii branża ubezpieczeniowa stoi przed koniecznością adaptacji do nowych realiów. Compensa wysuwa się na prowadzenie w tej transformacji,...
Szybkie zgłaszanie szkód w aplikacji IKO dla klientów PKO BP
Klienci PKO Banku Polskiego mogą już zgłosić w aplikacji IKO wszystkie szkody z ubezpieczenia PKO Dom i szkodę z AC w PKO Moto. Muszą...
Hiperpersonalizacja w obsłudze klienta – konwersacyjny interfejs to dopiero początek
W branży ubezpieczeniowej wszyscy mówią o stawianiu klienta w centrum. Ale co to właściwie znaczy w praktyce? To nie slogan, tylko konkretna potrzeba: szybka,...
IRON wprowadzi InterRisk na nowy poziom w sprzedaży ubezpieczeń
IRON – taką nazwę nosi nowa platforma interakcji stworzona przez InterRisk we współpracy z agentami ubezpieczeniowymi, którzy będą również uczestniczyć w kampanii informacyjnej na...
Nowy rozdział w komunikacji agentów z Wartą
Startuje nowa platforma komunikacyjna Warty dla agentów. W serwisie pod nazwą haloTUwarta pośrednicy znajdą wszystkie niezbędne informacje i materiały wspierające ich pracę.
Dzięki haloTUwarta agenci...
Jak wybrać technologię dla specjalistycznych produktów ubezpieczeniowych?
Ubezpieczenia specjalistyczne stają się jednym z najciekawszych kierunków rozwoju branży. Klienci oczekują ofert szytych na miarę, a firmy pytają: jak tworzyć produkty dla nisz,...
LegacyApp – Cyfrowy sejf, który wiąże klienta z polisą na lata
LegacyApp to cyfrowy, mobilny sejf w telefonie, w którym można uporządkować wszystkie informacje o majątku i polisach. Użytkownik zyskuje pewność, że spadkobiercy otrzymają komplet...
32 okazje sprzedażowe w ciągu roku
Jeśli wznowienia polis zapewniają multiagencji stabilność, to nowa sprzedaż napędza jej rozwój. W tym artykule przedstawimy strategie, które pomogą w pozyskiwaniu nowych klientów i...