Technologia - Strona 2 z 62 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

W Insly upraszczamy agentom życie, również w obszarze regulacji

Rozmowa z Remigiuszem Szczechowiczem, Compliance Managerem Insly Aleksandra E. Wysocka: – Nie od dziś Insly wspiera agentów w spełnianiu wymogów KNF i innych regulacji. Czy...

Bianka pomoże zlikwidować szkodę klientom Trasti

Trasti, dynamicznie rozwijający się insurtech specjalizujący się w ubezpieczeniach komunikacyjnych, ogłosił podczas konferencji prasowej wprowadzenie Bianki – cyfrowej asystentki, która rewolucjonizuje sposób zgłaszania i...

Balcia App już dostępna na polskim rynku

Balcia Insurance wprowadziła na polski rynek aplikację mobilną. Balcia App umożliwia szybki zakup ubezpieczeń, zgłoszenie szkody, a także śledzenie statusu realizacji roszczenia w czasie...

Voiceboty wesprą infolinię PZU Zdrowie

W listopadzie PZU Zdrowie rozpoczęło pilotaż voicebotów w wybranych placówkach operatora. Mają one wesprzeć infolinię medyczną firmy w przypominaniu pacjentom o terminach wizyt. Przez najbliższe...

Startupy wspomogą PZU w rozwoju innowacyjności

PZU nawiązał współpracę z nowymi startupami. Współpraca ubezpieczyciela z młodymi firmami technologicznymi przy wdrażaniu innowacji odbywa się w ramach programu PZU Ready for Startups. Z...

Nowe eCargo w Warcie

Warta udostępniła nowoczesny i zintegrowany z jej systemem sprzedażowym program eCargo ułatwiający klientom samodzielne ubezpieczenie przesyłki w transporcie w ramach zawartej umowy typu „open...

ViennApp wspiera transformację kultury organizacyjnej Vienna Life

Vienna Life wprowadziła ViennApp – nowoczesną aplikację mobilną, która, jak wyjaśnia ubezpieczyciel, „wspiera budowę naszej nowej tożsamości od pierwszych dni po połączeniu”. Firma wyjaśnia, że...

E-podpisy Signius ułatwią pracę agentom Superpolisy Ubezpieczenia

Signius, dostawca zaawansowanych rozwiązań do zdalnego podpisywania dokumentów, nawiązał współpracę z Superpolisą Ubezpieczenia. Dzięki wdrożeniu platformy Signius Professional multiagencja w zyskała pełne wsparcie w...

Eksperci PZU podpowiadają, jak ochronić firmę przed cyberzagrożeniami

PZU został partnerem przewodnika „Business Insider” dla przedsiębiorców, zatytułowanego „Zarządzaj ryzykiem, nie kryzysem. Przewodnik po skutecznym cyberbezpieczeństwie dla firm”. Jest on kompendium wiedzy o...

Generali automatyzuje obsługę klientów i pośredników

Generali Polska wprowadziło szereg zmian w procesie obsługi klienta i pośrednika. Ubezpieczyciel wdrożył formularz online do aktualizacji danych dla klientów podlegających ocenie AML, samodzielne aneksowanie umów...
18,101FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie