Technologia - Strona 2 z 62 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Projektowanie konwersacyjnego UX i AI rewolucjonizują doświadczenia klientów i efektywność

Branża ubezpieczeniowa przechodzi transformację dzięki AI i projektowaniu konwersacyjnego UX, które usprawniają interakcje z klientami, czyniąc je bardziej intuicyjnymi i efektywnymi. Sześć obszarów, w których...

Korzyści z wykorzystania alternatywnych danych w portfelach ubezpieczeniowych

W 2020 r. firma Deloitte w raporcie Insurance Outlook 2020 podkreśliła, że ubezpieczyciele muszą podnieść poziom zaawansowania swoich narzędzi analitycznych i w większym stopniu...

FormFlow od Insly ułatwi pracę ubezpieczycielom i brokerom

FormFlow – taką nazwę nosi nowe rozwiązanie zaoferowane przez Insly. Oparte na sztucznej inteligencji narzędzie automatyzuje analizę zapytań ofertowych od brokerów do ubezpieczycieli –...

Edukacja i technologia to przyszłość sprzedaży ubezpieczeń

Współczesny rynek ubezpieczeń ewoluuje szybciej niż kiedykolwiek. Klienci mają coraz wyższe oczekiwania, a ich świadomość ubezpieczeniowa rośnie. W tej sytuacji agenci, którzy nie tylko...

Zdigitalizowane procesy APK, RODO i inne cyfrowe narzędzia

Profesjonalizm i niezawodność są kluczowe w zawodzie agenta ubezpieczeniowego, dlatego tak istotną rolę odgrywają nowoczesne rozwiązania, które wynoszą na coraz wyższy poziom zarówno obsługę...

Technologia nie może wyłączać agenta z procesu sprzedaży

W Leadenhall inwestujemy w technologię, która umożliwia agentom masową dystrybucję specjalistycznych produktów. Innowacje mają służyć cross-sellingowi i rozbudowie portfela o nowe grupy klientów. Produkt to...

System iSprink z certyfikacją PZU Lab

PZU Lab objęło swoją certyfikacją innowacyjne rozwiązanie w dziedzinie ochrony przeciwpożarowej, opracowane przez polską firmę GRAS. System iSprink, posiadający Krajową Oceną Techniczną, uzyskał na dwa lata status...

W Insly upraszczamy agentom życie, również w obszarze regulacji

Rozmowa z Remigiuszem Szczechowiczem, Compliance Managerem Insly Aleksandra E. Wysocka: – Nie od dziś Insly wspiera agentów w spełnianiu wymogów KNF i innych regulacji. Czy...

Bianka pomoże zlikwidować szkodę klientom Trasti

Trasti, dynamicznie rozwijający się insurtech specjalizujący się w ubezpieczeniach komunikacyjnych, ogłosił podczas konferencji prasowej wprowadzenie Bianki – cyfrowej asystentki, która rewolucjonizuje sposób zgłaszania i...

Balcia App już dostępna na polskim rynku

Balcia Insurance wprowadziła na polski rynek aplikację mobilną. Balcia App umożliwia szybki zakup ubezpieczeń, zgłoszenie szkody, a także śledzenie statusu realizacji roszczenia w czasie...
18,132FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie