Technologia - Strona 2 z 69 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Allianz: Klienci mogą opłacić składki powtarzalne BLIKIEM

Allianz Polska jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce udostępnił klientom sześciu banków możliwość opłacania składek powtarzalnych BLIKIEM. Z tej opcji mogą skorzystać posiadacze większości indywidualnych...

Szybciej, sprawniej, bliżej dzięki chatbotom i AI

Branża ubezpieczeniowa wkracza w erę cyfrową. Tradycyjne metody komunikacji, jak np. rozmowy telefoniczne czy korespondencja e-mailowa, ustępują miejsca nowoczesnym rozwiązaniom, pozwalającym na szybszą, bardziej...

Compensa liderem AI w ubezpieczeniach korporacyjnych

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie technologii branża ubezpieczeniowa stoi przed koniecznością adaptacji do nowych realiów. Compensa wysuwa się na prowadzenie w tej transformacji,...

Szybkie zgłaszanie szkód w aplikacji IKO dla klientów PKO BP

Klienci PKO Banku Polskiego mogą już zgłosić w aplikacji IKO wszystkie szkody z ubezpieczenia PKO Dom i szkodę z AC w PKO Moto. Muszą...

Hiperpersonalizacja w obsłudze klienta – konwersacyjny interfejs to dopiero początek

W branży ubezpieczeniowej wszyscy mówią o stawianiu klienta w centrum. Ale co to właściwie znaczy w praktyce? To nie slogan, tylko konkretna potrzeba: szybka,...

IRON wprowadzi InterRisk na nowy poziom w sprzedaży ubezpieczeń

IRON – taką nazwę nosi nowa platforma interakcji stworzona przez InterRisk we współpracy z agentami ubezpieczeniowymi, którzy będą również uczestniczyć w kampanii informacyjnej na...

Nowy rozdział w komunikacji agentów z Wartą

Startuje nowa platforma komunikacyjna Warty dla agentów. W serwisie pod nazwą haloTUwarta pośrednicy znajdą wszystkie niezbędne informacje i materiały wspierające ich pracę. Dzięki haloTUwarta agenci...

Jak wybrać technologię dla specjalistycznych produktów ubezpieczeniowych?

Ubezpieczenia specjalistyczne stają się jednym z najciekawszych kierunków rozwoju branży. Klienci oczekują ofert szytych na miarę, a firmy pytają: jak tworzyć produkty dla nisz,...

LegacyApp – Cyfrowy sejf, który wiąże klienta z polisą na lata

LegacyApp to cyfrowy, mobilny sejf w telefonie, w którym można uporządkować wszystkie informacje o majątku i polisach. Użytkownik zyskuje pewność, że spadkobiercy otrzymają komplet...

32 okazje sprzedażowe w ciągu roku

Jeśli wznowienia polis zapewniają multiagencji stabilność, to nowa sprzedaż napędza jej rozwój. W tym artykule przedstawimy strategie, które pomogą w pozyskiwaniu nowych klientów i...
18,515FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie