Notice: Funkcja _load_textdomain_just_in_time została wywołana nieprawidłowo. Ładowanie tłumaczenia dla domeny td-cloud-library zostało uruchomione zbyt wcześnie. Zwykle jest to wskaźnik, że jakiś kod we wtyczce lub motywie działa zbyt wcześnie. Tłumaczenia powinny zostać załadowane podczas akcji init lub później. Dowiedz się więcej: Debugowanie w WordPressie. (Ten komunikat został dodany w wersji 6.7.0.) in /autoinstalator/wordpress/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Funkcja _load_textdomain_just_in_time została wywołana nieprawidłowo. Ładowanie tłumaczenia dla domeny cookie-law-info zostało uruchomione zbyt wcześnie. Zwykle jest to wskaźnik, że jakiś kod we wtyczce lub motywie działa zbyt wcześnie. Tłumaczenia powinny zostać załadowane podczas akcji init lub później. Dowiedz się więcej: Debugowanie w WordPressie. (Ten komunikat został dodany w wersji 6.7.0.) in /autoinstalator/wordpress/wp-includes/functions.php on line 6121
Technologia - Strona 21 z 28 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Jakich błędów się wystrzegać przy tworzeniu chatbotów

Podjąłeś decyzję o wdrożeniu chatbota? Brawo, to pierwszy krok ku temu, aby automatyzacja mogła wesprzeć cię w rozwoju biznesu i usprawnić twoją obsługę klienta. Coraz...

Kochanie, może dzisiaj „na pizzę”?

Mam nadzieję, że tytuł przyciągnął uwagę szanownego czytelnika nie mniej niż e-mail o otwarciu w okolicy nowej pizzerii, przesłany na służbowe skrzynki pocztowe pracowników...

Beesafe i Compensa wykorzystają sztuczną inteligencję w procesie wyceny

Należące do Vienna Insurance Group w Polsce spółki Beesafe i Compensa nawiązały współpracę z Akur8. W jej ramach ubezpieczyciele usprawnią swoje procesy wyceny dzięki...

Technologia blockchain przyszłością ubezpieczeń (3)

W poprzednich artykułach wyjaśniliśmy, czym jest technologia blockchain („GU” nr 13) i omówiliśmy dwa z czterech obszarów jej wykorzystania w branży ubezpieczeniowej („GU” nr...

BIK Serwis dał agentom SONDĘ

Multiagencja BIK Serwis we współpracy z polskimi i zagranicznymi partnerami technologicznymi uruchomiła system SONDA, który w ciągu sekund identyfikuje przewagi, ograniczenia i wyłączenia ofert...

Jak automatyzować z głową i nie zalewać spamem

Firmy nie mają w zwyczaju chwalić się swoim klientom wdrożeniami nowych rozwiązań IT. I rzeczywiście ma to sens, ponieważ dla mnie jako klienta nie...

Świat w zmianie: Technologia rewolucjonizuje rzeczywistość

Jak technologia zmienia rzeczywistość? – taki tytuł nosi drugi odcinek w cyklu podcastów biznesowo-społecznych Europy Ubezpieczenia „Świat w zmianie”. Rozmowy z zaproszonymi ekspertami prowadzi Aleksandra...

Ubezpieczeni chcą żyć zdrowo i w zgodzie ze swoim genomem

Rozmowa z Jackiem Koniecznym, country managerem GenePlanet w Polsce Aleksandra E. Wysocka: – Przez wiele lat był Pan związany z branżą ubezpieczeniową w Polsce, a...

PZU Zdrowie wspiera polskie medtechy

Podczas konferencji „AI w Zdrowiu” 8 czerwca 2021 r. odbyła się premiera drugiej odsłony raportu Top Disruptors in Healthcare opracowanego przez Polską Federację Szpitali...

Dobra cena to lepsze doświadczenia klienta

Rozmowa z Martą Prus-Wójciuk, Łukaszem Libudą i Waldemarem Razikiem z SAS Aleksandra E. Wysocka: – Co właściwie oznacza dobra cena w ubezpieczeniach? Co to znaczy...
18,482FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie