Moja Warta z milionem użytkowników
Dzięki prostocie i łatwości obsługi serwis Moja Warta szybko zdobył popularność wśród klientów. W zaledwie rok od uruchomienia Warty skorzystało z niego już ponad...
Bianka pomoże zlikwidować szkodę klientom Trasti
Trasti, dynamicznie rozwijający się insurtech specjalizujący się w ubezpieczeniach komunikacyjnych, ogłosił podczas konferencji prasowej wprowadzenie Bianki – cyfrowej asystentki, która rewolucjonizuje sposób zgłaszania i...
Funkcjonalność mStłuczka usługą pożądaną przez obywateli
W Centralnym Ośrodku Informatyki trwają prace nad wprowadzeniem nowych funkcjonalności w aplikacji mObywatel. Jedną z nich jest mStłuczka – podaje XYZ.pl.
Radosław Maćkiewicz, dyrektor COI,...
Uwierzytelnianie wieloskładnikowe w branży ubezpieczeń to już nie nowinka, tylko konieczność
RODO, DORA i NIS2 nakładają na przedsiębiorstwa z branży finansowej obowiązek szczególnego zabezpieczania danych. Jak robić to skutecznie? Jednym ze środków wskazywanych przez regulatora,...
Global Assistance Polska: Sztuczna inteligencja przyspieszy wezwanie pomocy z auto assistance
Global Assistance Polska we współpracy z Beesafe automatyzuje sposób wezwania moto assistance. Wystarczy zdjęcie tablic rejestracyjnych uszkodzonego auta i numer telefonu klienta. Resztą zajmie...
Między innowacją a odpowiedzialnością
Zaawansowane narzędzia analityczne i big data pozwalają towarzystwom ubezpieczeniowym na precyzyjne dostosowanie oferty do indywidualnych potrzeb klientów. Ta personalizacja nie tylko zwiększa satysfakcję ubezpieczonych,...
Platforma AgentBox odpowiada na trendy
Czy „renesans relacji” w erze cyfrowej brzmi jak paradoks? Dla niektórych pewnie tak, jednak my patrzymy na to z innej perspektywy. Firma badawcza Mintel...
Czy nowe technologie zrewolucjonizują branżę ubezpieczeniową?
Wprowadzenie technologii Low-Code/No-Code (LCNC) otwiera przed branżą ubezpieczeniową nowe możliwości. Dzięki nim proces tworzenia aplikacji i systemów informatycznych staje się szybszy, bardziej elastyczny i...
Jak skutecznie obsługiwać regresy ubezpieczeniowe?
Mądre zarządzanie portfelem regresowym z wykorzystaniem innowacyjnych narzędzi i nowoczesnych metod pozyskania danych, wyceny wierzytelności i odzyskania należności zawsze oznacza wysoką skuteczność.
Jak powinien wyglądać...
Cała ścieżka sprzedażowa w jednym systemie
Rozmowa z Iwoną Zemłą, dyrektorką Oddziału Prévoir w Polsce, Agatą Zdrojewską, dyrektorką Biura Zarządu Diamond Finance, i Przemysławem Czapiewskim, CPO ecom
Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: –...