Allianz: Klienci mogą opłacić składki powtarzalne BLIKIEM
Allianz Polska jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce udostępnił klientom sześciu banków możliwość opłacania składek powtarzalnych BLIKIEM. Z tej opcji mogą skorzystać posiadacze większości indywidualnych...
Szybciej, sprawniej, bliżej dzięki chatbotom i AI
Branża ubezpieczeniowa wkracza w erę cyfrową. Tradycyjne metody komunikacji, jak np. rozmowy telefoniczne czy korespondencja e-mailowa, ustępują miejsca nowoczesnym rozwiązaniom, pozwalającym na szybszą, bardziej...
Co powinieneś wiedzieć o trwałym nośniku
Celem trwałego nośnika
jest zabezpieczenie obydwu stron transakcji przed nieautoryzowanymi zmianami w
zapisach umownych. W szczególności zabezpiecza konsumenta przed nieuczciwymi
praktykami ze strony wystawcy dokumentu.
Nałożone przez...
Moja Warta z milionem użytkowników
Dzięki prostocie i łatwości obsługi serwis Moja Warta szybko zdobył popularność wśród klientów. W zaledwie rok od uruchomienia Warty skorzystało z niego już ponad...
IRON wprowadzi InterRisk na nowy poziom w sprzedaży ubezpieczeń
IRON – taką nazwę nosi nowa platforma interakcji stworzona przez InterRisk we współpracy z agentami ubezpieczeniowymi, którzy będą również uczestniczyć w kampanii informacyjnej na...
AgentM6 to program dla agentów i brokerów ubezpieczeniowych
Program powstał w 2000 r. i jest stale rozwijany na podstawie sugestii użytkowników – dzięki temu jest zwykle oceniany jako łatwy i intuicyjny w...
Nowy rozdział w komunikacji agentów z Wartą
Startuje nowa platforma komunikacyjna Warty dla agentów. W serwisie pod nazwą haloTUwarta pośrednicy znajdą wszystkie niezbędne informacje i materiały wspierające ich pracę.
Dzięki haloTUwarta agenci...
Sztuczna inteligencja zmienia branżę ubezpieczeniową
W erze technologii branża ubezpieczeń zmierza ku coraz większej automatyzacji i optymalizacji procesów. Sztuczna inteligencja (AI) jest jednym z najbardziej obiecujących narzędzi, które mogą...
AI i automatyzacja to przyszłość, która dzieje się teraz
Branża ubezpieczeniowa stoi przed koniecznością modernizacji systemów i procesów, aby utrzymać konkurencyjność i spełniać rosnące oczekiwania klientów. W odpowiedzi na te potrzeby ubezpieczyciele coraz...
Jak zorganizować w ciągu 1–2 dni komunikację telefoniczną w strukturze rozproszonej?
Wiele firm, by utrzymać ciągłość funkcjonowania, organizuje obecnie zdalną pracę dla personelu. O ile management, informatycy i wielu innych pracowników może pracować w domu...