DU Spectrum: Klient potwierdzi APK przez aplikację
Dom Ubezpieczeniowy Spectrum wprowadził nową funkcję w aplikacji SPECTRUM mobile. Pozwala ona na elektroniczne potwierdzenie analizy potrzeb klienta.
Dotychczas proces potwierdzania APK często wiązał się...
Sztuczna inteligencja zmienia branżę ubezpieczeniową
W erze technologii branża ubezpieczeń zmierza ku coraz większej automatyzacji i optymalizacji procesów. Sztuczna inteligencja (AI) jest jednym z najbardziej obiecujących narzędzi, które mogą...
Czy sztuczna inteligencja doprowadzi do zagłady ludzkości?
AI, artificial intelligence, czyli sztuczna inteligencja pojawiła się w latach 50. XX wieku. Termin ten utworzył John McCarthy w 1958 r. Podstawowym elementem każdej...
Do kogo należy ostatnie słowo?
Branża ubezpieczeniowa stoi na progu rewolucji napędzanej przez sztuczną inteligencję. AI ma potencjał do zrewolucjonizowania każdego aspektu działalności ubezpieczeniowej, od oceny ryzyka i obsługi...
Bez cyfrowego wsparcia agentowi trudno rozwijać biznes
Rozmowa z Pauliną Jurczyk, zarządzającą działem sprzedaży w Insly
Aleksandra Wysocka: – Paulino, witam serdecznie w nowym roku! Rok 2024 był dla Was niezwykle dynamiczny....
Moduł do zadań specjalnych. Automatyzacja pracy agenta w systemie AgentBox
Praca agenta ubezpieczeniowego to codzienna lista zadań, która czasami zdaje się nie mieć końca. Przygotowanie ofert, pilnowanie terminów płatności, odnawianie polis czy organizacja oględzin...
Boty hybrydowe pomogą w obsłudze klientów LINK4, ale nie zastąpią ludzi
Rozmowa z Michałem Chyczewskim, wiceprezesem zarządu LINK4
Aleksandra E. Wysocka: – Jaki jest potencjał wykorzystania generatywnej sztucznej inteligencji w ubezpieczeniach z perspektywy LINK4?
Michał Chyczewski: –...
Wellmobile służy dobrostanowi pracowników
Postęp technologiczny to istotny element zmian i rozwoju w wielu obszarach, również w systemie ochrony zdrowia. Celem transformacji cyfrowej jest odpowiedź na ograniczone zasoby,...
MojaUNIQA bardziej przyjazna klientom
UNIQA wzbogaciła konto klienta mojaUNIQA o uwierzytelnienie za pośrednictwem aplikacji mObywatel przy rejestracji oraz o prostszy sposób logowania. Zmiany zwiększają bezpieczeństwo danych klientów, ale...
Co powinieneś wiedzieć o trwałym nośniku
Celem trwałego nośnika
jest zabezpieczenie obydwu stron transakcji przed nieautoryzowanymi zmianami w
zapisach umownych. W szczególności zabezpiecza konsumenta przed nieuczciwymi
praktykami ze strony wystawcy dokumentu.
Nałożone przez...