Technologia - Strona 2 z 68 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Allianz: Klienci mogą opłacić składki powtarzalne BLIKIEM

Allianz Polska jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce udostępnił klientom sześciu banków możliwość opłacania składek powtarzalnych BLIKIEM. Z tej opcji mogą skorzystać posiadacze większości indywidualnych...

Szybciej, sprawniej, bliżej dzięki chatbotom i AI

Branża ubezpieczeniowa wkracza w erę cyfrową. Tradycyjne metody komunikacji, jak np. rozmowy telefoniczne czy korespondencja e-mailowa, ustępują miejsca nowoczesnym rozwiązaniom, pozwalającym na szybszą, bardziej...

Co powinieneś wiedzieć o trwałym nośniku

Celem trwałego nośnika jest zabezpieczenie obydwu stron transakcji przed nieautoryzowanymi zmianami w zapisach umownych. W szczególności zabezpiecza konsumenta przed nieuczciwymi praktykami ze strony wystawcy dokumentu. Nałożone przez...

Moja Warta z milionem użytkowników

Dzięki prostocie i łatwości obsługi serwis Moja Warta szybko zdobył popularność wśród klientów. W zaledwie rok od uruchomienia Warty skorzystało z niego już ponad...

IRON wprowadzi InterRisk na nowy poziom w sprzedaży ubezpieczeń

IRON – taką nazwę nosi nowa platforma interakcji stworzona przez InterRisk we współpracy z agentami ubezpieczeniowymi, którzy będą również uczestniczyć w kampanii informacyjnej na...

AgentM6 to program dla agentów i brokerów ubezpieczeniowych

Program powstał w 2000 r. i jest stale rozwijany na podstawie sugestii użytkowników – dzięki temu jest zwykle oceniany jako łatwy i intuicyjny w...

Nowy rozdział w komunikacji agentów z Wartą

Startuje nowa platforma komunikacyjna Warty dla agentów. W serwisie pod nazwą haloTUwarta pośrednicy znajdą wszystkie niezbędne informacje i materiały wspierające ich pracę. Dzięki haloTUwarta agenci...

Sztuczna inteligencja zmienia branżę ubezpieczeniową

W erze technologii branża ubezpieczeń zmierza ku coraz większej automatyzacji i optymalizacji procesów. Sztuczna inteligencja (AI) jest jednym z najbardziej obiecujących narzędzi, które mogą...

AI i automatyzacja to przyszłość, która dzieje się teraz

Branża ubezpieczeniowa stoi przed koniecznością modernizacji systemów i procesów, aby utrzymać konkurencyjność i spełniać rosnące oczekiwania klientów. W odpowiedzi na te potrzeby ubezpieczyciele coraz...

Jak zorganizować w ciągu 1–2 dni komunikację telefoniczną w strukturze rozproszonej?

Wiele firm, by utrzymać ciągłość funkcjonowania, organizuje obecnie zdalną pracę dla personelu. O ile management, informatycy i wielu innych pracowników może pracować w domu...
18,456FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie