Technologia - Strona 2 z 63 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

DU Spectrum: Klient potwierdzi APK przez aplikację

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum wprowadził nową funkcję w aplikacji SPECTRUM mobile. Pozwala ona na elektroniczne potwierdzenie analizy potrzeb klienta. Dotychczas proces potwierdzania APK często wiązał się...

Sztuczna inteligencja zmienia branżę ubezpieczeniową

W erze technologii branża ubezpieczeń zmierza ku coraz większej automatyzacji i optymalizacji procesów. Sztuczna inteligencja (AI) jest jednym z najbardziej obiecujących narzędzi, które mogą...

Czy sztuczna inteligencja doprowadzi do zagłady ludzkości?

AI, artificial intelligence, czyli sztuczna inteligencja pojawiła się w latach 50. XX wieku. Termin ten utworzył John McCarthy w 1958 r. Podstawowym elementem każdej...

Do kogo należy ostatnie słowo?

Branża ubezpieczeniowa stoi na progu rewolucji napędzanej przez sztuczną inteligencję. AI ma potencjał do zrewolucjonizowania każdego aspektu działalności ubezpieczeniowej, od oceny ryzyka i obsługi...

Bez cyfrowego wsparcia agentowi trudno rozwijać biznes

Rozmowa z Pauliną Jurczyk, zarządzającą działem sprzedaży w Insly Aleksandra Wysocka: – Paulino, witam serdecznie w nowym roku! Rok 2024 był dla Was niezwykle dynamiczny....

Moduł do zadań specjalnych. Automatyzacja pracy agenta w systemie AgentBox

Praca agenta ubezpieczeniowego to codzienna lista zadań, która czasami zdaje się nie mieć końca. Przygotowanie ofert, pilnowanie terminów płatności, odnawianie polis czy organizacja oględzin...

Boty hybrydowe pomogą w obsłudze klientów LINK4, ale nie zastąpią ludzi

Rozmowa z Michałem Chyczewskim, wiceprezesem zarządu LINK4 Aleksandra E. Wysocka: – Jaki jest potencjał wykorzystania generatywnej sztucznej inteligencji w ubezpieczeniach z perspektywy LINK4? Michał Chyczewski: –...

Wellmobile służy dobrostanowi pracowników

Postęp technologiczny to istotny element zmian i rozwoju w wielu obszarach, również w systemie ochrony zdrowia. Celem transformacji cyfrowej jest odpowiedź na ograniczone zasoby,...

MojaUNIQA bardziej przyjazna klientom

UNIQA wzbogaciła konto klienta mojaUNIQA o uwierzytelnienie za pośrednictwem aplikacji mObywatel przy rejestracji oraz o prostszy sposób logowania. Zmiany zwiększają bezpieczeństwo danych klientów, ale...

Co powinieneś wiedzieć o trwałym nośniku

Celem trwałego nośnika jest zabezpieczenie obydwu stron transakcji przed nieautoryzowanymi zmianami w zapisach umownych. W szczególności zabezpiecza konsumenta przed nieuczciwymi praktykami ze strony wystawcy dokumentu. Nałożone przez...
18,237FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie